XXL Nutrition

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

Wat doen jullie tegen klonten? ik moet het altijd zeven lol

Ik eigenlijk nooit last van klonters met de Micellar, en als ze er in zitten smikkel ik ze net zo makkelijk naar binnen, het komt tenslotte toch op dezelfde plek terecht. :D

In de ochtend doe ik er zelfs wat minder melk bij, 8 keer flink schudden, even laten staan, en je kunt het als een soort van luchtig toetje oplepelen. :)
Dan moet ik moeite doen om géén tweede te maken. :D

Ik eigenlijk nooit last van klonters met de Micellar, en als ze er in zitten smikkel ik ze net zo makkelijk naar binnen, het komt tenslotte toch op dezelfde plek terecht. :D

In de ochtend doe ik er zelfs wat minder melk bij, 8 keer flink schudden, even laten staan, en je kunt het als een soort van luchtig toetje oplepelen. :)
Dan moet ik moeite doen om géén tweede te maken. :D
Met water bedoel ik , krijg acne van melk

Ah okay, met water zou ik het niet weten aangezien ik het eigenlijk altijd met melk doe. ;)

Ben je gevoelig voor melkproducten omdat je er acné van krijgt?

Ja en als ik 2 liter melk drink krijg ik diarree, dronk elke dag 2 liter water en wist niet waarom ik altijd diarree had :roflol:

wanneer komen de nieuwe smaken, ik wil cookies

Ja, we hebben de Micellar Casein Superior in de volgende smaken:

-Banana Rage
-Berry Blast
-Strawberry
-Chocolate
-Cookies
-Vanilla

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Ja en als ik 2 liter melk drink krijg ik diarree, dronk elke dag 2 liter water en wist niet waarom ik altijd diarree had :roflol:

Hier heb veel mensen last van hoor. Ben je toevallig van Aziatische afkomst?

-Leon

Mijn smaak review.
Banaan is goed te doen 8/10
Berry Blast rook veelbelovend maar ik vind 'm vies. Heeft een frisse metalic/chemische smaak. 3/10
Ik chuck 'm gewoon naar binnen maar heb veeeeeel liever banaan.

Er zijn meer mensen op aarde die lactose intolerant zijn dan mensen die er wel tegen kunnen. Intolerant in verschillende mate natuurlijk. Ik zelf ben een kleinbeetje intolerant voor lactose. Melk + havermout is een no go voor mij :p

Als je in amerika een supermarkt binnen loopt dan zie je 50% melk met lactose en 50% melk zonder lactose.

Laatst bewerkt:
Mijn smaak review.
Banaan is goed te doen 8/10
Berry Blast rook veelbelovend maar ik vind 'm vies. Heeft een frisse metalic/chemische smaak. 3/10
Ik chuck 'm gewoon naar binnen maar heb veeeeeel liever banaan.

Er zijn meer mensen op aarde die lactose intolerant zijn dan mensen die er wel tegen kunnen. Intolerant in verschillende mate natuurlijk. Ik zelf ben een kleinbeetje intolerant voor lactose. Melk + havermout is een no go voor mij :p

Als je in amerika een supermarkt binnen loopt dan zie je 50% melk met lactose en 50% melk zonder lactose.

Banaan is inderdaad lekker:) De Berry is wat apart maar wel fris vind ik persoonlijk.

ff in de blender met melk en een banaantje, jummm!!!:D lekker weglepepen als een toetje!

maar das alleen af en toe, gewoon savonds met water en dan nog prima te doen:thumb:.

Ik vind het niet geweldig met water... Maar eens met melk proberen. Ik heb vanille overigens

Ik heb zelf de cookies en cream en die drink ik altijd met water.....5 gram glutamine erbij ff in de blender en je hebt een heerlijke luchtige shake.:zuip:
Vind trouwens de cookies and cream lekker van smaak maar de volgende smaak is toch echt banaan.

Ik heb zelf de cookies en cream en die drink ik altijd met water.....5 gram glutamine erbij ff in de blender en je hebt een heerlijke luchtige shake.:zuip:
Vind trouwens de cookies and cream lekker van smaak maar de volgende smaak is toch echt banaan.

Banaan is het meest verkocht. En voor veel de lekkerste smaak hoor ik:)

Banaan is het meest verkocht. En voor veel de lekkerste smaak hoor ik:)
Hmm.. Ik vond spul met banaan altijd eerst zo chemisch smaken eigenlijk, dus ik drink/eet al jaren geen spul meer met banaan smaak.
De caseine met banaan smaak is wel goed te doen dan?.. Misschien dat ik dan eens is voor de afwisseling dat probeer ook! Moet toch ooit over mijn banaanvrees heen :D

Hmm.. Ik vond spul met banaan altijd eerst zo chemisch smaken eigenlijk, dus ik drink/eet al jaren geen spul meer met banaan smaak.
De caseine met banaan smaak is wel goed te doen dan?.. Misschien dat ik dan eens is voor de afwisseling dat probeer ook! Moet toch ooit over mijn banaanvrees heen :D

Het is inderdaad ook naar mijn mening de lekkerste smaak. Of cookie and cream. :)

-Leon

Klopt, mee eens. Ik vindt de smaak ook niet geweldig. De kwaliteit is het hoogst haalbare, de smaak is niet super. Werken we aan:cool:

Als je het maar tijdig aan geeft. De choco casein is de enige shake die ik niet met tegenzin neem. Imo veel lekkerder dan de sterkere smaken van de isolaat en perfection.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Terug
Naar boven