XXL Nutrition

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

Micellar casseine is DE uitvinding ter vervanging van kwark (waar ik persoonlijk kokneigingen van krijg). En het houdt je de hele nacht gevoed, dus midden in de nacht wakker worden met een hongergevoel is verleden tijd.

Maar mocht je kwark wel kunnen waarderen dan is het om het even.

Toch, kijk voor de grap eens hier

Micellar casseine is DE uitvinding ter vervanging van kwark (waar ik persoonlijk kokneigingen van krijg). En het houdt je de hele nacht gevoed, dus midden in de nacht wakker worden met een hongergevoel is verleden tijd.

Maar mocht je kwark wel kunnen waarderen dan is het om het even.

Toch, kijk voor de grap eens hier

Dit is gewoon een ideale vervanging voor kwark als je het aan het cutten bent.. voor bulken vind ik casein totaal onnodig en kun je even goed fanatiek aan de kwark zitten. In Miscellar casein zit ook wat lactose lees ik net maar swat..

De ultra-beste-anaboolste-topper magische truuk voor je post workout (na je training) is een MAALTIJD te nemen.. heb je als bodybuilder veel meer aan.. aleja, dat merk ik toch nu.

Is het Oke als je de whey met kwark mixt? Zo krijg ik hem nog enigsinds binnen

Dit is gewoon een ideale vervanging voor kwark als je het aan het cutten bent.. voor bulken vind ik casein totaal onnodig en kun je even goed fanatiek aan de kwark zitten. In Miscellar casein zit ook wat lactose lees ik net maar swat..

De ultra-beste-anaboolste-topper magische truuk voor je post workout (na je training) is een MAALTIJD te nemen.. heb je als bodybuilder veel meer aan.. aleja, dat merk ik toch nu.

Ga je dan naar de maaltijd in de zin van kip met rijst achtig iets of is een Whey met melk en een banaan ook een maaltijd in jou ogen?

Ga je dan naar de maaltijd in de zin van kip met rijst achtig iets of is een Whey met melk en een banaan ook een maaltijd in jou ogen?

Ik ga meteen over naar een echte maaltijd omdat ik merk dat ik er beter op ga: rijst, kipfilet & brocolli. Natuurlijk neem ik ook af en toe een whey shake met water/melk na men training maar men spieren zijn meer dankbaar zeg maar als ik ze feed met echt voedsel na een intensieve workout. Grote jongens hebben veel eten nodig ;)

Ik vind kwark nog steeds moeilijk binnen te spelen en daarom heb ik het volgende recept 'uitgevonden' wat heerlijk is voor je offseason: 500 gram kwark, 1 scoop whey perfection STRAWBERRY (belangrijk dat het strawberry is), 1 cup water aan toevoegen, vleugje kaneel en wat rozijnen erop. Smaakt juist hetzelfde als een desert in een 5-sterren restaurant en dit meen ik serieus, alleen krijg je hier alleen maar quality proteins binnen :D wat je nodig hebt voor anabool te blijven tijdens je tuk periode.

Vind het echt een topproduct.

Zit nu 3 maand in de cut (een langzame cut) en ben 5% BF kwijt en ben maar een halve kilo kwijt op de weegschaal. Dit valt uitaard niet volledig te wijten aan de caseine, maar het doet toch iets.

Het opvallendste verschil tussen het wel/niet gebruik zie ik in haargroei. Schaamhaar, baardhaar en hoofdhaar groeien merkbaar sneller sinds ik het gebruik, wat alleen maar kan wijzen op een verhoogde proteine synthese.

Een blijvertje!

Dit is natuurlijk pure bullshit. BF% verliezen kan alleen door als je luistert naar je lichaam en alleen carbs eten wanneer het nodig is. Niet door een of twee miscellar casein shakes te nemen.. maar swat, StrakkeFreddy gebruikt ook teveel andere illegale producten mss is dat het geval :D

Laatst bewerkt:
Dit is natuurlijk pure bullshit. BF% verliezen kan alleen door als je luistert naar je lichaam en alleen carbs eten wanneer het nodig is. Niet door een of twee miscellar casein shakes te nemen.. maar swat, StrakkeFreddy gebruikt ook teveel andere illegale producten mss is dat het geval :D

Neih man, ben momenteel natural op weg naar de 8%. Mijn voedingsschema zit tip top, dat is indd het leeuwendeel van het werk. Maar ik gebruik caseine als eiwitbron 'sochtends samen met whey en voor ik ga trainen met brinta (gaan trainen met een vaste maaltijd in mn maag lukt echt niet). Ben er zowiezo tevreden over. Ook handig om te drinken voor je een avondje gaat stappen.

ik ga hem ook kopen maar alleen spijtig dat er hier ook geen potten zijn van 4kg zoals bij de Whey perfection

ik ga hem ook kopen maar alleen spijtig dat er hier ook geen potten zijn van 4kg zoals bij de Whey perfection

Dank je:) We zullen eens kijken naar grotere maten in verpakking. Er is vraag genoeg!!! We zijn elke dag weer blij als we alle bestelling eruit hebben:D

ik zal deze zeker kopen hoor dat ben ik 100% zeker

Zou een goeie zijn voor één van de weekaanbiedingen. :)

Vanmorgen zijn de 2 potten miscellar cassein opgestuur, hopelijk vandaag ook nog binnen. Ben heel erg benieuwt naar dit product.
Kan ik hem s'avond beter innemen met melk of met water?

Vanmorgen zijn de 2 potten miscellar cassein opgestuur, hopelijk vandaag ook nog binnen. Ben heel erg benieuwt naar dit product.
Kan ik hem s'avond beter innemen met melk of met water?

Beide mag. Met melk vind ik persoonlijk lekkerder voor deze shake. De structuur is dan wel dik.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Zou een goeie zijn voor één van de weekaanbiedingen. :)

Dat snap ik:D zal er eens naar kijken!:)

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

ik zal deze zeker kopen hoor dat ben ik 100% zeker

:thumbs:

@B&F; Wat is eindelijk het verschil tussen Miscellar Cassein en superior?
Vanmorgen zijn de potten opgestuurd, heb ik ze vandaag dan nog in huis of wordt dit morgen?

@B&F; Wat is eindelijk het verschil tussen Miscellar Cassein en superior?
Vanmorgen zijn de potten opgestuurd, heb ik ze vandaag dan nog in huis of wordt dit morgen?

Niets. Superior slaat op het feit dat we de hoogste kwaliteit aanbieden:)

Als een bestelling vandaag is verzonden dan heb je deze morgen in huis.

Ik heb het nou net een genomen(voor s'avond ik weet het, maar was gewoon benieuwt), was lekker van smaak. De structuur was best dik.
Ik kan iig vooruit met 2 potten:D

Terug
Naar boven