AndroidHealthClinic

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

1 schep van 22 gr is genoeg voor de hele nacht volgens jouw?
Proteine kan niet opgeslagen worden als vet.

Laatst bewerkt:
Oplosbaarheid is prima, maar de smaak is erg flauw. Niet vies, maar het is vrij neutraal, ik heb de smaak Chocolate Cream. Dit is geen probleem hoor, maar ik had wel (net als bij de whey perfection) een heerlijke chocolade milkshake verwacht haha

Oplosbaarheid is prima, maar de smaak is erg flauw. Niet vies, maar het is vrij neutraal, ik heb de smaak Chocolate Cream. Dit is geen probleem hoor, maar ik had wel (net als bij de whey perfection) een heerlijke chocolade milkshake verwacht haha
Eerste keer smaakt het altijd slecht. En met melk is beter dan met water. En het allerbest is wanneer je 100-150ml melk gebruik per schep.

Ik bestel normaal altijd ON 100% whey en ON 100% casein. Zelfs met de combi deal is het best prijzig. En heb sinds kort beide Whey Perfection en Micellar Casein besteld beide Berry Blast. Beide ontzettend tevreden mee. Micellar Casein zit helemaal geen vet of carbs, perfect voor het slapen.

Voor de helft van de prijs in vergelijking met mijn vorige combi deal vind ik het toch goed gestolen van Body en Fit :P

We zijn druk bezig met de casseine perfection. Deze zal zeker in de Perfectionlijn passen kwa smaak.

Casseine is gewoon een andere structuur wat de smaak ook anders maakt.

Ik bestel normaal altijd ON 100% whey en ON 100% casein. Zelfs met de combi deal is het best prijzig. En heb sinds kort beide Whey Perfection en Micellar Casein besteld beide Berry Blast. Beide ontzettend tevreden mee. Micellar Casein zit helemaal geen vet of carbs, perfect voor het slapen.

Voor de helft van de prijs in vergelijking met mijn vorige combi deal vind ik het toch goed gestolen van Body en Fit :P

Bedankt voor de complimenten! haha. Ons huismerk kunnen we nu eenmaal scherp aanbieden. :)

-Leon

Bij mij is het helemaal niet goed oplosbaar.. altijd weer stukjes erin. ???

Laatst bewerkt:
Bij mij is het helemaal niet goed oplosbaar.. altijd weer stukjes erin. ???

Pak een glas, schep het poeder al los voordat je het erin gooit.
Daarna gewoon water en met een lepel stevig heen en weer knallen.....
Dus water + schepje poeder dan al mengen en daarna nog poeder en mengen en eventueel wat water om het dunner te maken.

Ik veroed dat het dan al een stuk beter is (althans bij mij).

Laatst bewerkt:
Als je mengt met een shakebeker dan gaat het altijd perfect. Los met een vork/lepel in een glas geeft eigenlijk bij bijna geen enkel product een lekkere shake. Je krijgt bij ons bij elk bestelling die je plaatst als je wilt een Gratis shakebeker. (de keuze kun je aangeven bij je bestelling:)

We hebben vandaag nog extra voordeel op de Micellar Casein Superior:)

Ik heb vorig jaar een pot Miscellar Caseïne gehaald bij jullie. Het viel me toen op dat de structuur van het poeder redelijk fijn is voor een product wat alleen caseïne eiwit bevat.

Het caseïne product van XXL, nightprotein, is bijvoorbeeld veel dikker qua structuur.

Hoe kan dit?

Vorige week een potje Micellar Caseïne besteld bij jullie. De structuur is heel anders dan de pot die ik één of twee jaar geleden had gekocht.
(Nu heb ik vanilla, toentertijd aarbei)

Deze micellar caseïne in deze pot heeft echt de kenmerkende dikke structuur die bij een 100% caseïne product hoort.

Eerste keer smaakt het altijd slecht. En met melk is beter dan met water. En het allerbest is wanneer je 100-150ml melk gebruik per schep.

Maar eens proberen dan. Je moet hem wel snel opdrinken anders wordt het vla :o

Hij smaakt niet slecht, gewoon heel flauwtjes (met melk wel beter hoor), kan er wel aan wennen hoor.

En als je 40 bent, heb t dan ook nut.
ik las dat je dan meer hebt aan een dikke piek om de zoveel tijd dan een constante aanvoer van proteine.
daarom heb ik Whey isolaat beseld.
Zou t nut heben om Micellar Casein Superior erbij te nemen.
Of is een blend van whey beter nast de isolaat als je 40 bent?

Ben pas bezig met me 2de pot supplementen.
weet er nog weinig vanaf, wel lees ik veel op t forum en heb al aardig wat geleerd.

Laatst bewerkt:
Vorige week een potje Micellar Caseïne besteld bij jullie. De structuur is heel anders dan de pot die ik één of twee jaar geleden had gekocht.
(Nu heb ik vanilla, toentertijd aarbei)

Deze micellar caseïne in deze pot heeft echt de kenmerkende dikke structuur die bij een 100% caseïne product hoort.

Binnen twee jaar veranderd er natuurlijk veel als je fanatiek aan productontwikkeling en verbetering doet. :) Dus kan inderdaad kloppen dat de structuur anders is. De Casein Perfection zal je helemaal verbazen! :D

En als je 40 bent, heb t dan ook nut.
ik las dat je dan meer hebt aan een dikke piek om de zoveel tijd dan een constante aanvoer van proteine.
daarom heb ik Whey isolaat beseld.
Zou t nut heben om Micellar Casein Superior erbij te nemen.
Of is een blend van whey beter nast de isolaat als je 40 bent?

Ben pas bezig met me 2de pot supplementen.
weet er nog weinig vanaf, wel lees ik veel op t forum en heb al aardig wat geleerd.

Je kan altijd Whey en/of Casein gebruiken ongeacht welke leeftijd. Echter ben ik wel benieuwd naar je bron over de leeftijd en opname snelheid van eiwitten. Klinkt interessant! :)

-Leon

Je kan altijd Whey en/of Casein gebruiken ongeacht welke leeftijd. Echter ben ik wel benieuwd naar je bron over de leeftijd en opname snelheid van eiwitten. Klinkt interessant! :)

-Leon
Om het kort te houden: Op latere leeftijd reageert de musculatuur beter op 'eiwitpulsen', omdat de snelle toename van de hoeveelheid aminozuren in het bloed het vastgeroeste anabole groeiproces weer op gang helpt.
Dat kan twee dingen betekenen. Krachtsporters boven de veertig zouden ten eerste baat hebben bij snelle eiwitten, en ten tweede bij een 'eiwitpiek': een moment op een dag, waarin ze een belangrijk deel van hun eiwitten, die ze anders over de dag zouden spreiden, in één keer tot zich nemen.10
De lezer zal de voorzichtige manier van formuleren in het bovenstaande tekstdeel hebben opgemerkt. Proeven met eiwitpulsen en eiwitpieken op atleten zijn nog niet gepubliceerd.

Het komt van hier:http://www.ergogenics.org/eiwit.html

En hier op DBB, onder Snelle en langzame eiwitten:http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/voeding-wanneer-eet-162917/index2.html

Ik ben het al vaker tegengekomen, maar wil het zeker weten.
Zodat ik de juiste whey aanschaf.
Nu ben ik dan ook voor isolaat gegaan.

Om het kort te houden: Op latere leeftijd reageert de musculatuur beter op 'eiwitpulsen', omdat de snelle toename van de hoeveelheid aminozuren in het bloed het vastgeroeste anabole groeiproces weer op gang helpt.
Dat kan twee dingen betekenen. Krachtsporters boven de veertig zouden ten eerste baat hebben bij snelle eiwitten, en ten tweede bij een 'eiwitpiek': een moment op een dag, waarin ze een belangrijk deel van hun eiwitten, die ze anders over de dag zouden spreiden, in één keer tot zich nemen.10
De lezer zal de voorzichtige manier van formuleren in het bovenstaande tekstdeel hebben opgemerkt. Proeven met eiwitpulsen en eiwitpieken op atleten zijn nog niet gepubliceerd.

Het komt van hier:http://www.ergogenics.org/eiwit.html

En hier op DBB, onder Snelle en langzame eiwitten:http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/voeding-wanneer-eet-162917/index2.html

Ik ben het al vaker tegengekomen, maar wil het zeker weten.
Zodat ik de juiste whey aanschaf.
Nu ben ik dan ook voor isolaat gegaan.

Interessant stuk! Ik ga het eens rustig doorlezen. Wel denk ik dat het verschil minimaal zal zijn en niet opgemerkt zal worden door de sporter. Elk lichaam is tenslotte anders en ook de afname van de hormoonproductie is per persoon anders. :)

-Leon

Er zijn veel meer stukken over te vinden.
Al vind ik het wat vreemd, na zo een piek, zit je lichaam tog zonder de proteine voor de rest vd nacht/dag.
Als je er wat meer van weet, zou je me dan kunnen vertellen wat de beste keus voor me is, ben nl 40 ?
Ik gebruik nu de isolaat ivm de snelle opname, en daardoor hopelijk een dikke piek.
Wat ik daar dan het best naast kan gebruiken.

Is er al bekend wanneer de Casein Perfection te bestellen is? Heb de emmer Casein Superior bijna leeg ;-)

Terug
Naar boven