Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld
hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn 
pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje
zelfs een beetje statisch
oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan
én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is
) zou het een 10/10 krijgen 
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!
Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.
...en je betaalt er niets meer voor
Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.
Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!
Wil je meer spieren?
Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.
Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
Je spieren blijven groeien!
Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.
Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.
Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!
Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.
De voordelen van Micellar Casein Superior:
-100% Pure Micellar Casein
-Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
-34% minder spierafbraak
-Klinisch bewezen
-de beste shake om te nemen voor het slapen
-Constant gegarandeerde spieropbouw
-Zeer arm aan vet- en koolhydraten
-Vrij van aspartaam en cyclamaat
-Instant oplosbaar en heerlijk van smaak
Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?
Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;
Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.
Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
- Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
- Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
- Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder
Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld
hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn 
pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje
zelfs een beetje statisch
oplosbaarheid perfectode smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik

voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan
én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is
) zou het een 10/10 krijgen 

We zijn er echt hard mee bezig. We krijgen de Micellar ook in verbeterde smaken, gelijktijdig met de grotere verpakkingen.