XXL Nutrition

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

Er is toch ook verschil tussen Miccelar Casein en Casein? Misschien dat XXL de gewone 'casein' aanbied. correct me if i'm wrong :)
Betekenis van het adjectief miccelar:
1. A submicroscopic aggregation of molecules, as a droplet in a colloidal system.
2. An organic particle of colloidal size found in coal.
3. A coherent strand or structure in natural or synthetic fibers.
4. A submicroscopic structural unit of protoplasm, composed of a cluster of molecules.
interessant hé :p:D

Dank je:) We zullen eens kijken naar grotere maten in verpakking. Er is vraag genoeg!!! We zijn elke dag weer blij als we alle bestelling eruit hebben:D

We zijn inmiddels een ruim half jaar verder en helaas hebben jullie nog geen grote verpakkingen van Miccelar Casein.........???

Wanneer kunnen we die eventueel wel verwachten? De huidigeverpakking gaat nogal snel you know....:(

We zijn inmiddels een ruim half jaar verder en helaas hebben jullie nog geen grote verpakkingen van Miccelar Casein.........???

Wanneer kunnen we die eventueel wel verwachten? De huidigeverpakking gaat nogal snel you know....:(

Inderdaad. 1 pot per maand bij mij:P

Ik weet het:cool: We zijn er echt hard mee bezig. We krijgen de Micellar ook in verbeterde smaken, gelijktijdig met de grotere verpakkingen.

Ik hoop over 2-3 weken. De bestelling is in ieder geval al gedaan. Daarnaast krijgen we de Micellar over 5-6 weken ook in sachets. Dan kunnen mensen voordeliger de smaken testen:) Om het helemaal compleet te maken:D

Ik weet het:cool: We zijn er echt hard mee bezig. We krijgen de Micellar ook in verbeterde smaken, gelijktijdig met de grotere verpakkingen.

Ik hoop over 2-3 weken. De bestelling is in ieder geval al gedaan. Daarnaast krijgen we de Micellar over 5-6 weken ook in sachets. Dan kunnen mensen voordeliger de smaken testen:) Om het helemaal compleet te maken:D

Top! Drie weken zing ik met mijn voorraad nog wel uit denk ik.....:thumb:

echt superlekker deze en echt héééél makkelijk te mengen met melk. Echt een topper!

Is er al enig zicht op de grote(re) verpakkingen?
En wanneer kunnen we deze verwachten???

Mijn voorraad is inmiddels tot een absoluut nulpunt gedaald.:eek:
Zit nu 's avonds aan de kwark, maar dat gaat snel vervelen........:(

Is er al enig zicht op de grote(re) verpakkingen?
En wanneer kunnen we deze verwachten???

Mijn voorraad is inmiddels tot een absoluut nulpunt gedaald.:eek:
Zit nu 's avonds aan de kwark, maar dat gaat snel vervelen........:(

We zijn er druk mee bezig. :) Zodra ik nieuwe informatie weet post ik dat hier. :)

-Leon

De grotere verpakking zijn nog niet binnen helaas. Daarom onze zeer veel gevraagde en hoog gewaardeerde Micellar Casein Perfection in de weekaanbieding!

Het beste van het best exclusief bij Bodyenfitshop.nl;
Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.
:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De voordelen van Micellar Casein Superior:
-100% Pure Micellar Casein
-Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
-34% minder spierafbraak
-Klinisch bewezen
-de beste shake om te nemen voor het slapen
-Constant gegarandeerde spieropbouw
-Zeer arm aan vet- en koolhydraten
-Vrij van aspartaam en cyclamaat
-Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

1500 Gram (60 Shakes!) deze week 24,90!

Je moet dus 25 gram pakken per schep (heb je 60 shakes). Hoeveel eiwit en andere voedingswaarden zitten er dan in per keer?

Ok bedankt.
Maar dan ben je dus met kwark uiteindelijk goedkoper uit..

1500gr :50gr per keer = 30 x0,65 = 19,50
En waarom zou je 50gr per keer nodig hebben (=45g eiwit)? Terwijl je slaapt heeft je lichaam geen tonnen proteïne nodig tenzij je graag een deel van de proteïne terug uit schijt en wat extra vetrolletjes wenst of wanneer je een mega BB'er bent. Het is niet hoe meer eiwitten je eet hoe meer spieren. Na een zeker punt is het hoe meer eiwitten je eet hoe meer vet. Als je kijkt naar de zwaarsten op dit forum, velen er van zitten maximaal aan het zelfde aantal eiwitten als jij wilt nemen voor het slapen gaan.

Ik zie na wat opzoeken dat je idd aan ong dezelfde prijs of zelfs klein beetje goedkoper ook magere plattekaas kan vinden tot zelfs met 0% vet maar nog steeds met 20+ gram suikers, die sowieso deels vet gaan worden omdat je lichaam niets kan met snelle suikers tijdens het slapen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven