MuscleMeat

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

De Chocolate smaak zal vanaf volgende week maandag direct leverbaar zijn:zuip:

We hebben de Micellar Casein Superior dan in 4 smaken:
-Chocolate
-Vanilla
-Banaan
-Aardbei

De vraag naar Micellar Casein Superior is momenteel enorm. We willen er dus nog best een smaak bij doen als daar behoefte aan is.
(bijvoorbeeld Cookies of Peach of Bosvruchten enz..

Suggesties en voorkeuren zijn welkom:)

Super! :thumbs:
Gaan we maandag meteen die proteine combi bestellen :D
En wat vetreft die andere smaak. . . . absoluut de Cookies variant erbij! :cool:
Denk dat de meeste hier het met me eens zijn :D

Super! :thumbs:
Gaan we maandag meteen die proteine combi bestellen :D
En wat vetreft die andere smaak. . . . absoluut de Cookies variant erbij! :cool:
Denk dat de meeste hier het met me eens zijn :D

Ja, daar zaten wij ook al het meest aan te denken. Gaan daar samples voor aanvragen:)

Dank je:)

Ik neem meestal savonds een normale shake, is het nou echt beter om een caseine te nemen?

Ik neem meestal savonds een normale shake, is het nou echt beter om een caseine te nemen?

Ja, Whey Proteine wordt snel opgenomen en is het meest geschikt voor 's ochtends, voor- en na de training. Micellar Casein Superior is het beste product om te nemen voor het slapen gaan ivm de veel meer langdurige opname van aminozuren.

Het antwoord is dus: JA :cool:

We hebben een hele mooie aanbieding van Whey Perfection en Micellar Casein Superior samen;
De beste eiwitten voor spiergroei samen in 1 voordelige Superdeal!

Perfect Protein Stack

80 shakes Whey Perfection
60 shakes Micellar Casein Superior

Samen voor 54,90 !:)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Wil je het me laten weten als de samples er zijn?:cool:
En zullen ze volgende week maandag er zijn of is dat te vroeg dag?

JA:D Maandag is veel te vroeg. Hou het even op 2 weken..

• Topic Starter Topic Starter
Als er samples van de nieuwe smaak zijn, ben ik zeker kandidaat!!

Ik heb ongeveer een maand geleden deze review geschreven, ik vind het nuttig om een maand later nogmaals mijn bevindingen te posten aangezien ik dit nog representatiever acht!

Ook hier blijf ik zeer positief! Ik blijf mijn shake echt lekker vinden en deze micellar casein superior is een standaarwaarde in mijn eetschema geworden! echt top!

Ik heb ongeveer een maand geleden deze review geschreven, ik vind het nuttig om een maand later nogmaals mijn bevindingen te posten aangezien ik dit nog representatiever acht!

Ook hier blijf ik zeer positief! Ik blijf mijn shake echt lekker vinden en deze micellar casein superior is een standaarwaarde in mijn eetschema geworden! echt top!

Ben ook wel benieuwd hoe die zal smaken. Mijn pot is nog steeds niet geopend want had me toch iets misrekend met andere caseïne die ik nog had. Kan denk ik nu nog een 5tal dagen ermee.

De Micellar Casein is nu leverbaar in 4 smaken;

-Chocolate (is er nu dus:)
-Vanilla
-Aardbei
-Banaan

We hebben hier helaas geen samples van....

Dank je, voor het compliment!!

Kun je hem niet in naturel leveren? Vind shakes naturel + een schepje nesquick gewoon echt het allerlekkerst. Plus dat het makkelijk is om overal doorheen te gooien. Bij de kwark met aardbijensaus. heb je weer eens wat variatie!

Kun je hem niet in naturel leveren? Vind shakes naturel + een schepje nesquick gewoon echt het allerlekkerst. Plus dat het makkelijk is om overal doorheen te gooien. Bij de kwark met aardbijensaus. heb je weer eens wat variatie!

Ben benieuw of er meer gegadigden zijn voor Naturel?

(normaal gaat naturel niet echt heel hard vandaar mijn vraag

Wanneer er meer interesse is dan staan wij hier zeker open voor:)

als mijn potje met aarbij smaak op is tog die chocolate saak bestellen ^^ drink niets liever dan chocolate of coconut :D aarbij ook wel maar tog liever niet ^^

Is het nou echt een MUST om een product als dit bij je normale whey te hebben?

Of is kwark voordat je gaat slapen net zo goed?

Ik zit dus al een tijdje te twijfelen om toch dit erbij te nemen. De ene vind het onzin en vind kwark net zo goed en de ander wil niet anders..

Is het nou echt een MUST om een product als dit bij je normale whey te hebben?

Of is kwark voordat je gaat slapen net zo goed?

Ik zit dus al een tijdje te twijfelen om toch dit erbij te nemen. De ene vind het onzin en vind kwark net zo goed en de ander wil niet anders..

Nee, geen 'MUST' maar is gwn handig en ik dacht zelf prijsvriendelijker dan kwark. Ik wissel soms af of doe soms beide op een avond of als ik lang weg ben en lang zonder proteïne zit overdag dan pak ik ook een shake voordien

Nee, geen 'MUST' maar is gwn handig en ik dacht zelf prijsvriendelijker dan kwark. Ik wissel soms af of doe soms beide op een avond of als ik lang weg ben en lang zonder proteïne zit overdag dan pak ik ook een shake voordien

Kijk! Zo antwoord had ik ff nodig ;)

Thx steven :thumbs:

Zit hier eigenlijk ook calcium in? Net zoals kwark (zuivel)

Dat is precies de manier waarop je de Micellar toepast:)

Terug
Naar boven