Fitness Seller

Review Micellar Casein Superior - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micellar Casein Superior
    De hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Casein!

Het beste van het beste - exclusief bij Bodyenfitshop.nl
    Micellar Casein Superior bevat alleen de hoogst mogelijke kwaliteit Micellar Caseine met 90% eiwit en vrij van vet en koolhydraten. Direct oplosbaar in overheerlijke vernieuwde smaken.

...en je betaalt er niets meer voor

Wij garanderen u; dit is 100% de beste koop in Micellar Caseine! De beste en meest spieropbouwende shake om te nemen voor het slapen gaan.

Micellar Casein Superior zorgt ervoor dat je spieren 7 uur lang aminozuren kunnen opnemen!

Wil je meer spieren?
    Micellar Casein is de eiwitbron die je spieren het meest langdurig voorziet van spieropbouwende aminozuren.

Elke shake Micellar Casein Superior zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken, blijft Micellar Casein Superior je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Micellar Casein Superior bevat de meest zuivere Micellar Caseine en is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, 24 uur per dag!
    Met elke shake Micellar Casein Superior pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.

Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Micellar Casein Superior en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.

Hoe groot zal het verschil in spieropbouw zijn dankzij Micellar Casein Superior?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Micellar Casein Superior is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!

Micellar Casein Superior is het meest pure Micellar Casein product op de markt (100% gegarandeerd!) met een eiwitgehalte van 90% en een extreem laag gehalte aan vet en koolhydraten. Compleet vrij van andere soorten eiwit.

De voordelen van Micellar Casein Superior:
    -100% Pure Micellar Casein
    -Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -de beste shake om te nemen voor het slapen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw
    -Zeer arm aan vet- en koolhydraten
    -Vrij van aspartaam en cyclamaat
    -Instant oplosbaar en heerlijk van smaak

Voor wie is Micellar Casein Superior bedoelt?

Bodybuilders en voor iedereen die meer spiermassa wil opbouwen;

Een shake 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds geeft bodybuilders de hele dag en nacht door de garantie voor spieropbouw.
    De constante opname van aminozuren in de spieren helpt je veel sneller spiermassa op te bouwen.

Micellar Casein Superior beschermt daarnaast je spieren de hele dag door tegen spierafbraak, ook 's nachts en tijdens zware trainingen.
    Spierafbraak (de rem op je spiergroei) is verleden tijd!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? banana rage = perfect, niet overdreven zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? voor slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis snelle levering + goede service + samples + t-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zie verder

Mijn review:
Ik doe mijn best om nogmaals een goede review te maken.
Ik apprecieer het zelf dat andere reviews maken, daarom probeer ik nu ook mijn bedrage te leveren. Na mijn vorige bestelling bij B&F was het ijs gebroken en heb ik al direct terug een potje miscellar casein superior besteld :D hopelijk wordt dit geen gewoonte anders zal mijn rekening snel leeg zijn :rolleyes:

pot krijg ik al snel aan, als ik de pot opendoe zie ik een haarfijn wit poedertje :rolleyes: zelfs een beetje statisch :D oplosbaarheid perfecto
de smaak vind ik goed, sommige zijn overzoet en is het precies of je suikerlimonade drinkt maar deze is perfect van smaak vind ik :)
voor de rest zegt de beschrijving 'pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.' dit is na beetje onderzoeken gelezen te hebben, inderdaad waar en is dus perfect voor voor het slapen gaan :D én het komt goedkoper uit dan kwark eigenlijk (niet dat ik dit uit mijn voedingsschema ga schrappen)
Hoogst mogelijke eiwitgehalte van 90%

kwaliteit/prijs is het een 9/10 vind ik! als het 100% eiwitgehalte was (wat onmogelijk is :D) zou het een 10/10 krijgen :p

image.php.jpg

Heb de banana rage en hij is super :thumb:

Kocht mijn micellar caseine voorheen altijd bij de 'andere' boardsponsor, maar deze is qua kwaliteit net zo goed, en is wel weer eens prettig om wat anders te nemen. De bananensmaak is bij jullie in ieder geval lekkerder.
Ben bijna door mijn voorraad heen, dus mijn komende bestelling ga ik bij jullie doen (koop altijd in het groot in omdat ik geen kwark naar binnen krijg). Alleen jammer dat jullie geen samples hebben hiervan, nu moet ik voor wat betreft de andere smaken op de gok kopen.

ik gok wel een beetje in dat melkeiwit, maar als je extra calcium wilt hebben, maak je gwn je shake met 400ml melk, daar zit calcium in ;)

Wil juist 's avonds zo min mogelijk calcium nemen, omdat ik 's avonds ook een zink tabletje neem en calcium werkt zink tegen.
(in de vorm van minder opneembaar)
Of heb jij een ander advies, je bent namelijk van de onderzoeken :D

Wil juist 's avonds zo min mogelijk calcium nemen, omdat ik 's avonds ook een zink tabletje neem en calcium werkt zink tegen.
(in de vorm van minder opneembaar)
Of heb jij een ander advies, je bent namelijk van de onderzoeken :D

hierzo :)
bron 1
http://jn.nutrition.org/cgi/reprint/130/5/1378S
bron 2
http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/calcium-beperkt-opname-zink-nauwelijks-74959/

Calcium. It appears unlikely that calcium per se has a negative effect on zinc absorption. We added calcium to cow’s milk formula to a level of ;1300 mg/L and found no significant difference in zinc absorption from the formula with the regular level of calcium (500 mg/L) through the use of radioisotopes in human adults and paired observations (Lönnerdal et al. 1984). Similarly, Spencer et al. (1984) and Dawson-Hughes et al. (1986) added large amounts of calcium to a meal and found no effect on zinc absorption in human adults. It also appears that the long-term use of calcium supplements has no effect on zinc status; Gambian women who were given 1000 mg calcium/d had plasma zinc concentrations similar to those of unsupplemented women (Yan et al. 1996).
The calcium content of the diet may, however, affect zinc absorption from phytate-containing meals. It has been postulated that the formula [Ca] 3 ([phytate]/[Zn]) ratio can be used as a predictor of zinc bioavailability (Fordyce et al. 1987). The reason for this is that calcium has the propensity to form complexes with phytate and zinc that are insoluble and consequently have an inhibitory effect on zinc absorption.

dus noooo stress :)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Heb de banana rage en hij is super :thumb:

Kocht mijn micellar caseine voorheen altijd bij de 'andere' boardsponsor, maar deze is qua kwaliteit net zo goed, en is wel weer eens prettig om wat anders te nemen. De bananensmaak is bij jullie in ieder geval lekkerder.
Ben bijna door mijn voorraad heen, dus mijn komende bestelling ga ik bij jullie doen (koop altijd in het groot in omdat ik geen kwark naar binnen krijg). Alleen jammer dat jullie geen samples hebben hiervan, nu moet ik voor wat betreft de andere smaken op de gok kopen.

:thumbs: Dank je, voor het compliment! Laat het mij maar even weten als je bestelt hebt dan zorg ik voor een mooi pakket:)

Ik heb banana rage nu en ik kan het niet innemen.. het heeft echt geen smaak lijkt wel karton.

250 ML melk met 1 kopje caseine, doe ik iets niet goed?

Edit : heb het een minuut laten blenden en nog steeds klonten in mn shake :S

Laatst bewerkt:
Ik heb banana rage nu en ik kan het niet innemen.. het heeft echt geen smaak lijkt wel karton.

250 ML melk met 1 kopje caseine, doe ik iets niet goed?

Edit : heb het een minuut laten blenden en nog steeds klonten in mn shake :S

Neem eens 1 maatschep (30 gram) Micellar Casein in 350 ml water. Eerst water in de shaker, schepje erop, rooster erin en even schudden. Dat gaat prima. De structuur van Micellar is veel dikker als bijvoorbeeld die van Whey. In melk (zeker met weinig melk) wordt de structuur bijna pap. Maar dit is een eigenschap van Micellar Casein. Je kunt dit oplossen door meer vocht te nemen...

Neem eens 1 maatschep (30 gram) Micellar Casein in 350 ml water. Eerst water in de shaker, schepje erop, rooster erin en even schudden. Dat gaat prima. De structuur van Micellar is veel dikker als bijvoorbeeld die van Whey. In melk (zeker met weinig melk) wordt de structuur bijna pap. Maar dit is een eigenschap van Micellar Casein. Je kunt dit oplossen door meer vocht te nemen...

yes, das de fout die de meeste maken..
als je eerst je schep micellar in je shaker doet is het sowieso klonten :)
eerst water of melk erin dan schep miccelar :)

ik doe trouwens soms 400ml melk erin en smaak karton? hm raar.. ik heb een lekkere banaansmaak :)
en idd geen half uur je shake laten staan, hoe langer je hem laat staan hoe dikker het wordt.. als je het een uurtje in de ijskast zet kan je het als kwark eten, met de lepel :)

De eerste keer dat ik (jaren geleden) micellar caseine nam moest ik er ook bijna van kokken. Al na een aantal dagen gebruikt te hebben vond ik het ineens lekker, kun je nagaan! Het is gewoon iets wat je moet leren 'eten' net als bijvoorbeeld brinta. Ik gebruik zelf altijd met opzet te weinig water om er met een mixer een lekkere dikke brei van te maken en dan eet ik het met een lepel. Het is niet te vergelijken met een normale whey shake. Dit spul is nu eenmaal bedoeld om dikker te worden anders spoelt het net als whey binnen een paar uur je lichaam uit en dat wil je met MC juist niet.
En de zoetheid van BF micellar caseine is prima wat mij betreft, althans voor de bananensmaak die ik heb; te zoet maakt het IMO niet prettiger om weg te werken.

yes, das de fout die de meeste maken..
als je eerst je schep micellar in je shaker doet is het sowieso klonten :)
eerst water of melk erin dan schep miccelar :)

ik doe trouwens soms 400ml melk erin en smaak karton? hm raar.. ik heb een lekkere banaansmaak :)
en idd geen half uur je shake laten staan, hoe langer je hem laat staan hoe dikker het wordt.. als je het een uurtje in de ijskast zet kan je het als kwark eten, met de lepel :)
awel daar ben ik het nu oneens méé ^^ donderdag heb ik stage had ik mijn MC shake mee,, had ik die daar in de frigo gezet vond ik hem echt zaalig om te drinken met het warme weer en hij was nog beter dan anders vond ik zelf,, :D had toen zo'n 4 uur in de frigo gestaan en was echt perfect drinkbaar. schudden doe ik altijd nog eens dusjh :D

Hmm, ik heb de banaan smaak. Deze lost erg slecht op, zeker in vergelijking met de oude caseine.

Ik meng 1 schep met 500 ml water, eerst water daarna de de casein erin. Ik kan schudden tot ik erbij neer val, maar er blijven redelijk veel vlokken over. Dit was niet het geval met Const Muscle growth oid.

Ligt het aan de smaak? Of het hoger gehalte aan eiwitten.

EDIT: De smaak is overigens wel lekker.

Hmm, ik heb de banaan smaak. Deze lost erg slecht op, zeker in vergelijking met de oude caseine.

Ik meng 1 schep met 500 ml water, eerst water daarna de de casein erin. Ik kan schudden tot ik erbij neer val, maar er blijven redelijk veel vlokken over. Dit was niet het geval met Const Muscle growth oid.

De gouden raad van tante Kaat:

Eerst caseïne drinken en DAN rukken :)

Het hogere gehalte aan eiwit en een nihil gehalte aan vet en carbs maakt maakt een shake minder makkelijk op smaak te brengen en volgens mij helpt een klein beetje vet op wel bij de oplosbaarheid, dit kan wel het verschil zijn tussen Constant Muscle Growth en Micellar Casein Superior.

Het hogere gehalte aan eiwit en een nihil gehalte aan vet en carbs maakt maakt een shake minder makkelijk op smaak te brengen en volgens mij helpt een klein beetje vet op wel bij de oplosbaarheid, dit kan wel het verschil zijn tussen Constant Muscle Growth en Micellar Casein Superior.
Dus het heeft niets te maken met de smaakkeuze? Ik heb nl ook nog een andere smaak gekocht en hoopte eigenlijk dat ie beter zou oplossen.

Dus het heeft niets te maken met de smaakkeuze? Ik heb nl ook nog een andere smaak gekocht en hoopte eigenlijk dat ie beter zou oplossen.

Nee, er zal misschien gevoelsmatig verschil kunnen zitten van smaak tot smaak maar feitelijk eigenlijk niet.

Zojuist 2 potten besteld, ik ben benieuwd!

awel daar ben ik het nu oneens méé ^^ donderdag heb ik stage had ik mijn MC shake mee,, had ik die daar in de frigo gezet vond ik hem echt zaalig om te drinken met het warme weer en hij was nog beter dan anders vond ik zelf,, :D had toen zo'n 4 uur in de frigo gestaan en was echt perfect drinkbaar. schudden doe ik altijd nog eens dusjh :D

met wat ben je het oneens? dat het dikker wordt naarmate de tijd vordert? daar kan je het namelijk niet mee oneens zijn aangezien dat het een eigenschap is van micellar casein.. dat het na 4u nog drinkbaar is, is perfect mogelijk maar het zal dan eerder een dikkere shake zijn dan een perfect vloeibare shake (confer vloeibaarheid water) zijn.. maar ik vind dit juist leuk :cool:

is hier al een paar keer gepost, eerst 500ml water in je shakebeker dan pas een schepje micellar casein erop en dan hard schudden.. ik snap echt niet hoe je dan nog brokken kan hebben.. das echt minimaal bij mij, mss 1 of 2 die vastzitten in dat netje die in je shakebeker zit :D :roflol:

De gouden raad van tante Kaat:

Eerst caseïne drinken en DAN rukken :)

haha :roflol: daar zou het idd wel eens aan kunnen liggen bij hem :roflol:

naar tante kaat luisteren :D

Ik vind het net wel nice als er soms wat brokken in zitten, is echt jammie.

Maar als je het mooi gemengd wil hebben:
- je zorgt dat je shaker uitgekuist en droog is.
- je doet er water in
- je doet de hoeveelheid caseïne in naar wens
- je vult aan met water indien nodig
- je doet er een fijne zeef op
- je sluit het deksel goed af
- je schud een keer van boven naar beneden, een keer van links naar rechts (met de polsen bewegen), je herhaalt alles maar dan met het deksel naar beneden gericht
- na 10 seconden schudden heb je een perfecte shake

Ga btw voor het eerst de caseïne van B&F shop vandaag gebruiken :) Heb hem al eens opengedaan om te ruiken; het doet me denken aan van die bananensnoepjes.

Zaterdag kan ik wrs beginnen aan de magic EAA :)
Btw, heb vandaag eens EAS gedronken met 5gr honing na de training; het was de kers op de taart moet ik zeggen, erg smooth die smaak :)
Hopelijk ook bij de magic EAA!

EDIT: heb de caseïne (banana rage) geproefd. Was wel lekker, maar de smaak mag iets sterker. Misschien omdat het met water was?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven