XXL Nutrition

Michael Muzo

Filmpje van Leg Press met z'n coach er bovenop
http://www.facebook.com/photo.php?v=569729343077698

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is z'n offiele begeleider niet. Zijn officiële begeleider is Mile Dubroja, eigenaar van Body Improvement. De man die je op de legpress ziet zitten is Elvir Beganovic. Z'n sponsor Extrifit.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 21:14 ----------

Inderdaad een toffe kerel. Heb 'm nog geholpen met poseren.

Mooie foto op de achtergrond op de laatste foto btw. :D

Jouw foto zeker he Ray ;) hoe gaat het trouwens met Jimmy, heb m al een tijdje niet gezie nog gesproken, zag er flinke verbetering toen k hem een paar weken geleden zag.

door wie zal hij gesponsord worden? :D

Laatst bewerkt:
GW xD Koop daar niks meer van..

Alle shirts die ik daar koop hebben ongelijke mouwen.. belachelijk! (Kijk maar eens na als je GW t-shirts hebt.. zelfs de nieuwe serie is ongelijk qua mouwen)

GW xD Koop daar niks meer van..

Alle shirts die ik daar koop hebben ongelijke mouwen.. belachelijk! (Kijk maar eens na als je GW t-shirts hebt.. zelfs de nieuwe serie is ongelijk qua mouwen)

Dat zal eerder met je armen te maken hebben ik heb daar geen last van niemand om OT te blijven Michael ook niet die momenteel 128kg Bij 6% staat ;)

Laatst bewerkt:
Evir zei ac in maart.

Hij bedoeld bij de big boys?

Nog ff picca

Michael doet dit jaar niets meer aan wedstrijden nu bouwen en volgend jaar weer wedstrijden. Misschien een grand prix ergens hij kan hier niets meer draaien niemand die naast hem kan staan. Komen wel nog hele mooie filmpjes van hem Elvir gaat er een monster van maken

Een leuke poster met Michael !

image.jpg

Michael doet dit jaar niets meer aan wedstrijden nu bouwen en volgend jaar weer wedstrijden. Misschien een grand prix ergens hij kan hier niets meer draaien niemand die naast hem kan staan. Komen wel nog hele mooie filmpjes van hem Elvir gaat er een monster van maken

Ik dacht dat hij AC in Madrid ging doen dit jaar.

Zet hem naast Reus en Raylison op de jbc, kan nog spannend worden

Zo mooie uitspraak geef je ik zou dat nog niet eens durven te zeggen,denk dat je je zwaar vergist
Nl heeft Gregor ,Marvin Nagelbloem,Robin Brantz,Rylisson,Koert Vogel,Jeffrey Latour denk dat deze heren eerst eens verslagen moeten worden voordat je zulke uitspraken kan zeggen
Micheal is een goede atleet maar je vergeet bovenstaande heren
Hebben ook internationaal veel prijzen binnen gehaald
Zoals AC Ohio Zweden Denemarken

Oma karma gegeven :)

Zo mooie uitspraak geef je ik zou dat nog niet eens durven te zeggen,denk dat je je zwaar vergist
Nl heeft Gregor ,Marvin Nagelbloem,Robin Brantz,Rylisson,Koert Vogel,Jeffrey Latour denk dat deze heren eerst eens verslagen moeten worden voordat je zulke uitspraken kan zeggen
Micheal is een goede atleet maar je vergeet bovenstaande heren
Hebben ook internationaal veel prijzen binnen gehaald
Zoals AC Ohio Zweden Denemarken

Van allemaal die je nu opnoemt staan alleen Koert,Robin en Jefrey in zijn klasse nou Koert hebben we vorig jaar allemaal mogen zien is geen concurrentie. Robin ook niet en Jefrey is heel echt heel veel verbeterd dus doe daar geen uitspraken en Raylison misschien nu die hulp krijgt van iemand anders dan Jonathan dat die kans maakt. Al met al zou het een mooie line up zijn. Ik zeg dit ook omdat ik Michael heel erg mag vanwege zijn inzet en persoonlijkheid

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 13:13 ----------

Karma voor niks want de vergelijking stelt nergens op dan zou in theorie flex Lewis ook de open klasse kunne winnen want Phil heeft hem nog niet verslagen. Wat ook niet kan compleet verschillende klasse.

Van allemaal die je nu opnoemt staan alleen Koert,Robin en Jefrey in zijn klasse nou Koert hebben we vorig jaar allemaal mogen zien is geen concurrentie. Robin ook niet en Jefrey is heel echt heel veel verbeterd dus doe daar geen uitspraken en Raylison misschien nu die hulp krijgt van iemand anders dan Jonathan dat die kans maakt. Al met al zou het een mooie line up zijn. Ik zeg dit ook omdat ik Michael heel erg mag vanwege zijn inzet en persoonlijkheid

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 13:13 ----------

Karma voor niks want de vergelijking stelt nergens op dan zou in theorie flex Lewis ook de open klasse kunne winnen want Phil heeft hem nog niet verslagen. Wat ook niet kan compleet verschillende klasse.

Overal titel staan ze langs elkaar
Rylisson is nog nooit verslagen door Micheal
Reus is ook nog niet verslagen door Micheal dus wat wil je aanduiden?
Koert Vogel was idd dit jaar niet in shape maar meerdere niet

Enne Flex heeft open gedaan Madrid scoorde goed

Dus dat!

Kelvin
Micheal is idd een goed athleet en niemand zeg van niet
maar ook hij moet verbeterd komen en dat weet hij ook
Mile was goed op weg met hem dus als jij durft te zeggen Rylisson ander trainer nemen
Heb je minder verstand als MOI ;)

Kelvin
Micheal is idd een goed athleet en niemand zeg van niet
maar ook hij moet verbeterd komen en dat weet hij ook
Mile was goed op weg met hem dus als jij durft te zeggen Rylisson ander trainer nemen
Heb je minder verstand als MOI ;)

Raylison zat bij jonathan dat liep niet nu zit die bij Mile dus verwacht ik er meer van dat zij ik net al.
En als ik de foto's zie etc is alleen roely nog beter dan Michael en ja ook Michael moet nog meer doen en ik hoop dat hij zich niet gek laat maken door eindeloos te bouwen

image.jpg

Raylison zat bij jonathan dat liep niet nu zit die bij Mile dus verwacht ik er meer van dat zij ik net al.
En als ik de foto's zie etc is alleen roely nog beter dan Michael en ja ook Michael moet nog meer doen en ik hoop dat hij zich niet gek laat maken door eindeloos te bouwen

Jeffrey heeft in een mindere Shape Micheal al verslagen.

Alleen Roelly beter ?????? Kan je zien dat je inzicht van BB suckssss
Khalid
Bonac

Ze zijn niet voor niks pro

Jeffrey heeft in een mindere Shape Micheal al verslagen.

Alleen Roelly beter ?????? Kan je zien dat je inzicht van BB suckssss
Khalid
Bonac

Ze zijn niet voor niks pro

Nee je moet persoonlijke belangen en voorkeur niet mee laten wegen maar goed daar wijd ik niet over uit. Jou kennis zal zeker groter zijn alleen inschatting minder kan me herinneren bij kneet dat je had gezegd nu ik roely niet meer help is het afgelopen en war blijkt ? Het is gewoon jammer dat binnen deze sport niemand een ander wat gunt en iedereen groepjes vormt. Dat is wat de sport kapot maakt al die drama om niks en afgunst zoals je leest is mijn inzicht perfect ;)

Interpunction of peace.

Terug
Naar boven