Fitness Seller

Michael Muzo

Nee je moet persoonlijke belangen en voorkeur niet mee laten wegen maar goed daar wijd ik niet over uit. Jou kennis zal zeker groter zijn alleen inschatting minder kan me herinneren bij kneet dat je had gezegd nu ik roely niet meer help is het afgelopen en war blijkt ? Het is gewoon jammer dat binnen deze sport niemand een ander wat gunt en iedereen groepjes vormt. Dat is wat de sport kapot maakt al die drama om niks en afgunst zoals je leest is mijn inzicht perfect ;)

Wat zeg jij dat ik gezegd heb !!!!!dat het afgelopen zou zijn met Roelly
Volgens mij zit je nu uit je duimen te zuigen volgens mij en dat zeg ik nu nog steeds
Er is geen andere in BB wereld die zo'n physique heeft
Maar we komen elkaar wel tegen op wedstrijd en dan mag je me
In gezicht zeggen wat je nu openlijk schrijft

Ps ik bij kneet ????? Lijkt me sterk al lang niet meer geweest

Wat zeg jij dat ik gezegd heb !!!!!dat het afgelopen zou zijn met Roelly
Volgens mij zit je nu uit je duimen te zuigen volgens mij en dat zeg ik nu nog steeds
Er is geen andere in BB wereld die zo'n physique heeft
Maar we komen elkaar wel tegen op wedstrijd en dan mag je me
In gezicht zeggen wat je nu openlijk schrijft

Ik zeg niet dat ik dat gehoord heb ik zij nogmaals dat is wat er bij kneet geroepen word (werd). De gym waar Roely nu vaak is. Dus moet je daar even verhaal halen dan. Je zou moeten weten dat als je wat roept in deze sport het overal terecht komt en ik pikte het op in kneet

Doet het niet. Heel ironische want ik probeer alleen een punt te maken. Dat Michael op dit moment de beste in zijn klasse is. Mag je niet zeggen helaas maar het is nu eenmaal zo.

Je mag alles zeggen
Maar beste in nl is heel wat anders en je hoort niemand zeggen dat Micheal niet goed is
Hoor je mij niet zeggen

Je mag alles zeggen
Maar beste in nl is heel wat anders en je hoort niemand zeggen dat Micheal niet goed is
Hoor je mij niet zeggen

In zijn klasse. Verder Nederland heeft heel veel talent gelukkig en heel veel toppers en van de amateurs zie ik Jefrey het dichts bij komen of beter dat zie je pas on stage. Dat is wat ik bedoel wie wat doet of de beste is heb ik niks aan om daarover te discussiëren want het gaat niet over mezelf ;).

Ik zeg niet dat ik dat gehoord heb ik zij nogmaals dat is wat er bij kneet geroepen word (werd). De gym waar Roely nu vaak is. Dus moet je daar even verhaal halen dan. Je zou moeten weten dat als je wat roept in deze sport het overal terecht komt en ik pikte het op in kneet

Dus alles wat gezegd word wat jij oppikt is moet maar waar zijn
Toen Roelly voor het eerst kwam 2009 had nl al praatjes nu 4 jaar nog steeds dezelfde shit
Niemand maar ook niemand heeft ooit uit mijn mond gehoord dat ik slecht sprak over Roelly
En dat zal ook nooit gebeuren
Dus voortaan als je praatjes verkondigd wat andere zeggen check eerst als het waar is
Maar wat ik al zei we komen elkaar wel tegen op wedstrijden
Ga ik met jou en de mensen die dit vertelde om tafel zitten
Is leuker face to face en niet achter de rug om

Ps Micheal en ik kunnen goed met elkaar opschieten
Face to face

Nu iedereen uit de Nederlandse bodybuilding wereld hier toch is: ik ben 18, heb ik potentie?

Edit: oja ik mis ook m'n rechtervoet, dat is wel een detail dat niet vergeten mag worden.

Robin Brantz geen concurrentie ? Je bedoelt de rest is geen concurrentie voor mij ;)

Jou kennis zal zeker groter zijn alleen inschatting minder """""kan me herinneren bij kneet dat je had gezegd nu ik roely niet meer help is het afgelopen """""""""en war blijkt ?

Zie wat je schrijft ???? Je schrijft het en later ontken je het en zeg je dat de verhalen bij kneets gym vandaan komen
Dit is nu wat shit is lullen lullen en niet weten waar je over lult

Maar alles bij alles zit Micheal lekker buiten in het zonnetje bij Mile
en kunnen we elkaar lekker in gezicht zeggen wat we willen zeggen

Jou kennis zal zeker groter zijn alleen inschatting minder """""kan me herinneren bij kneet dat je had gezegd nu ik roely niet meer help is het afgelopen """""""""en war blijkt ?

Zie wat je schrijft ???? Je schrijft het en later ontken je het en zeg je dat de verhalen bij kneets gym vandaan komen
Dit is nu wat shit is lullen lullen en niet weten waar je over lult

Dan heb ik het onhandig getypte Jezus moet je geen atleten coachen ofzo. Ik word nu alweer doodziek van heel dit nutteloze gesprek alsof het iemand wat boeit wat er waar geroepen word.

Ik wacht even tot Coleman gaat posten.

Wat heb ik al zin in aanstaande kansloze discussie op de flex cup. Waarschuwing langer dan 5min ga ik er geld voor vragen. Als ik dat vorig jaar deed had ik genoeg verdiend

Ik plaats 1 update pic en de hel barst los??

Terug
Naar boven