Fitness Seller

Michael Muzo

Houd nou maar weer je muil Jesse

Omdat jij het zegt meneer ik ben alleen vriendelijk irl ? Probeer je weer punten te scoren in en in triest zooitje dat is het BB is leuk maar draait meer om Konte kussen en vrienden maken dan trainen enzo. Maar goed soort zoekt soort en daarom zal BB in Nederland nooit heel veel meer worden dankzij dit soort stiekem gedrag. Vertel dan ook even je eigen verhaal over dat je naar de Arnold zou gaan maar helaas terug gevloten werd en je eerst de grand prix moet doen en iemand anders niet zit dat je dwars want daar sta ik buiten

Update

image.jpg

wat een cinema hier... **** man

Even tijd voor een krantje

image.jpg

Comedy capers hier!:)

Michael is een goede atleet! Maar zet alle goede atleten naast elkaar in 1 wedstrijd/klasse en dan is op die dag de beste daadwerkelijk de beste (het blijft altijd een moment opname)
De beste atleet is niet altijd degene met de meeste prijzen...

Jongens ik heb enorm veel zin in de Arnold Classic en JBC! Dus ik ga me verder weer richten op belangrijkere zaken.

Comedy capers hier!:)

Michael is een goede atleet! Maar zet alle goede atleten naast elkaar in 1 wedstrijd/klasse en dan is op die dag de beste daadwerkelijk de beste (het blijft altijd een moment opname)
De beste atleet is niet altijd degene met de meeste prijzen...

Jongens ik heb enorm veel zin in de Arnold Classic en JBC! Dus ik ga me verder weer richten op belangrijkere zaken.

Exact zou een mooie line up zijn !!. Succes op de AC

Omdat jij het zegt meneer ik ben alleen vriendelijk irl ? Probeer je weer punten te scoren in en in triest zooitje dat is het BB is leuk maar draait meer om Konte kussen en vrienden maken dan trainen enzo. Maar goed soort zoekt soort en daarom zal BB in Nederland nooit heel veel meer worden dankzij dit soort stiekem gedrag. Vertel dan ook even je eigen verhaal over dat je naar de Arnold zou gaan maar helaas terug gevloten werd en je eerst de grand prix moet doen en iemand anders niet zit dat je dwars want daar sta ik buiten

Typisch weer zo'n gevalletje van 'ik weet nog meer als de persoon in kwestie

Ik train al een aantal jaar bij Mile en ik heb oma nog nooit wat slechts horen zeggen over Roelly. Zelfs nadat ze niet meer samenwerkten hoorde ik uit haar mond dat het haar niks verbaasde dat hij eerste plaatst pakte op z'n laatste wedstrijd.
Verder is Micheal een goede atleet metbveel potentie zolang hij naar de juiste mensen luisterd en zijn ding gwn doet.

En Kelvin, ik hoor de laatste tijd alleen maar negatievieit van de mensen die over je praten. Zowel opndit forum als in de buiten wereld. Misschien moet je maar eens een snicker nemen, Cuz u turn into a b*ch when you're hungry. Je moet je eens rustiger en vriendelijker opstellen tegenover andere mensen.... Just saying.. Gwn een hint... Geen haat van mijn kant naar jou toe hoor..

Jesse moet jij je niet voorbereiden op je D klasse wedstrijd? hhaha
Steek daar beter maar wat energie in, zoals Oma al zei eerst zeg je dat zij het zelf heeft gezegd en 2min erachter ga je zeggen ' heb het opgevangen ' .. :D

Elk topic dat ik bekijk wordt vervuild door de discussies van jesse2010....

Relax gewoon een keer kerel. Waarom altijd zo fel en aanvallend? Waarom altijd de discussie opzoeken?

Roidrage.....is het misschien de Tren?:D

Jesse moet jij je niet voorbereiden op je D klasse wedstrijd? hhaha
Steek daar beter maar wat energie in, zoals Oma al zei eerst zeg je dat zij het zelf heeft gezegd en 2min erachter ga je zeggen ' heb het opgevangen ' .. :D

We zullen zien wat het brengt tijd genoeg ;)

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 19:51 ----------

Ik train al een aantal jaar bij Mile en ik heb oma nog nooit wat slechts horen zeggen over Roelly. Zelfs nadat ze niet meer samenwerkten hoorde ik uit haar mond dat het haar niks verbaasde dat hij eerste plaatst pakte op z'n laatste wedstrijd.
Verder is Micheal een goede atleet metbveel potentie zolang hij naar de juiste mensen luisterd en zijn ding gwn doet.

En Kelvin, ik hoor de laatste tijd alleen maar negatievieit van de mensen die over je praten. Zowel opndit forum als in de buiten wereld. Misschien moet je maar eens een snicker nemen, Cuz u turn into a b*ch when you're hungry. Je moet je eens rustiger en vriendelijker opstellen tegenover andere mensen.... Just saying.. Gwn een hint... Geen haat van mijn kant naar jou toe hoor..

Vriendelijker dat zou best kunnen ik kan echter niet zo goed omgaan met de hypocriete en konte kus cultuur binnen BB. Maar goed zo zit het in elkaar politiek enzo speelt heel erg mee daarom ook al die bonden. Maar goed dat ga ik allemaal niet uitleggen duurt me te lang

Dat zal eerder met je armen te maken hebben ik heb daar geen last van niemand om OT te blijven Michael ook niet die momenteel 128kg Bij 6% staat ;)

Ik heb pics gepost op GW Facebook pagina, er zit links en rechts 1CM verschil in lengte vanaf de schouder tot de mouw.
De omtrek van de mouwen verschillen ook.

NIks verschil in armen, mijn armen zijn beiden precies even groot.
Ga maar kijken naar je GW shirts, vouw ze dubbel zul je het zien.

Laatst bewerkt:
Gast houd idd je muil man, ik heb pics gepost op GW Facebook pagina, er zit links en rechts 1CM verschil in lengte vanaf de schouder tot de mouw.
De omtrek van de mouwen verschillen ook.

NIks verschil in armen, mijn armen zijn beiden precies even groot.
Ga maar kijken naar je GW shirts, vouw ze dubbel zul je het zien.

Ik heb het nog niet eerder gezien zal er eens naar kijken

Ik heb het nog niet eerder gezien zal er eens naar kijken

Yeah, ik heb hier nog een polo liggen met het verschil.
(Ik heb het houd je muil gedeelte weggehaalt uit de post.. ik wil niet meedoen met de rage hype.)

Is niet tussen jou en mij dus ik hoef dat niet aan te wakkeren.

De Witte polo van GW heeft het verschil.
Zojuist ook een zwarte GW T-shirt weggegooid, die kostte 50 euro maar die had het ook..

Nieuwe GW Shirt in de winkel, rood shirt was best tof, ik vouw em dubbel had precies hetzelfde..
Go look it up :)

DIt is een plaatje van Google, de mouwen zijn iets gevouwen maar je kan met blote oog zien dat ze ongelijk zijn bij de oksels en de schouders.
http://www.rumblestore.nl/media/cat...8d6e5fb8d27136e95/8/2/82_tee_black_back_1.jpg

Hier nog 1:
http://www.bodybuildingwear.nl/file...1358527111-classic_tee_new_style_red_back.jpg

Ennn hier nog 1..
Hier heeft hij de GW aan en je ziet aan de ene kant dat de mouw dik in de oksel zit, zit ook niet lekker.. de andere mouw is duidelijk langer.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven