AndroidHealthClinic

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ik stel nu misschien een heel domme vraag, maar waar ligt Amersfoort (misschien handig weten voor de Belgen) en is het eventueel met trein en verder openbaar vervoer makkelijk bereikbaar...

• Topic Starter Topic Starter
Het is walgelijk makkelijk: Via Utrecht en verder alle andere steden in het midden van het land zijn er directe verbindingen. Ook per auto goed te bereiken doordat het restaurant niet in de binnenstad is gevestigd. Mensen die met de trein komen lopen vanaf de treindeur tot de restaurantdeur max 150 meter!

Das waar,gabber.

Maar ik ben het type dat er tijd voor MAAKT....das net ff het verschil met de meeste. :D

DBC01 zei:
De wok zal gehouden worden bij:

Chinees restaurant Het Oosten
Stationsplein 23-29
3818LE Amersfoort
Telefoon 033 - 461 18 88

De poll staat elders op deze pagina en als het kan, mod: Graag samenvoegen!

De prijs bedraagt €18 exclusief de drankjes. Hiervoor kun je zoveel vlees en vis, bami, nasi en andere bijgerechten naar binnen werken als je wilt.
Topper onder de wokrestaurants en meerdere malen beproefd.

Parkeergelegenheid aanwezig voor gasten en mensen die met het OV komen lopen de stationshal uit, slaan linksaf en zien de ingang na 40 meter.

Makkelijker kan niet, de beste treinverbindingen en autoroutes! :thumbs: :cool:
Meld je in eerste instantie aan in deze thread, kies een favo-data en dan zien we medio november verder.

http://www.ertussenuit.com/details/11640.htm

Ja dag waarom kom je nou weer in mijn nek hijgen!!! :mad:

mmmm:p lekker gewokt HERTENvlees:lick:

ik persoonlijk zou het het leukste vinden als het op een zaterdagavond zou zijn. moet namelijk maandag weer gewoon werken en dus vroeg me nest uit :( of ben ik de enige :)

dit keer zal ik er absoluut bij zijn. overigens wil ik wel ff voor de duidelijkheid melden dat ik me netjes bij Rico heb afgemeld. Desalniettemin kan ik me de teleurstelling van de organisatoren en natuurlijk de leden heel goed voorstellen.

Hey dit klinkt wel goed is ook niet zo heel ver weg. Moet nog wel ff kijken of ik dan kan.

Attentie:

Aangaande het Crazyland feestje:
Doorbitch zal uw kleding keuren dus loop even langs de Crazyland website voordat we weer teleurstellingen á la Baja en Hollywood krijgen....​

DBC01 zei:
Attentie:

Aangaande het Crazyland feestje:
Doorbitch zal uw kleding keuren dus loop even langs de Crazyland website voordat we weer teleurstellingen á la Baja en Hollywood krijgen....​
Kleding
7. Uw kleding dient er zodanig uit te zien, dat het niet in strijd is met de aard en het karakter van het evenement.
http://www.hemkade.nl/ op de site: http://www.crazyland.org/ kan ik verder niets vinden
ok trainingsbroek shirtloos en slippers toegestaan dus ;)

MArz01 is de eerste geweigerde :D :thumb:

Waarschijnlijk zal ik mijn koppie ook nog even laten zien in de Hemkade....

Ouwe, wel je looprek meenemen dan.... ;)

Geile outfit hoor,krijg er bijna een harde plasser van. :D

Testo zei:
Das waar,gabber.

Maar ik ben het type dat er tijd voor MAAKT....das net ff het verschil met de meeste. :D
Zo is dat, sommige dingen MOET je gewoon tijd voor maken !
Ik ga trouwens voor een Zaterdag.
Wie zorgt er voor de BBQ's ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven