Fitness Seller

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer ook te komen, zoals het er nu uitziet is het geen probleem. alle 3 de datums kan ik nog.

Kies please!!! een datum VROEG in december! dan is de kans groot dat ik ook kan!

en echt waar , die WOK daaro is goed eten!!! ruim, zeer ruim assortiment aan eten en veel eiwitjes (kippetjes, vis ed ) en veel goede groenten en ga zo maar door...

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 2 december dan g*dverdomme? :mad:

Waarom ga jij ineens naar Crazyland? Was dat nou voor een vreemde move? :mad: ???

Ok ok ik hou me rustig...:sob:

:D

DBC01 zei:
Waarom ga jij ineens naar Crazyland? Was dat nou voor een vreemde move? :mad: ???

Wil er ff uit. Beetje druk met werk en wil ff relaxen onder het geniet van wat alcohol en wat lekkere muziek.

Emile zei:
Wil er ff uit. Beetje druk met werk en wil ff relaxen onder het geniet van wat alcohol en wat lekkere muziek.

Jij vond het gewoon zo gezellig met mij op de BBQ; je wil de herrie voor lief nemen om mij nog es te horen speechen :cool:

waarschijnlijk zit ik begin december lekker met mijn luie reet aan t strand van Curacao:D

Met 2 december kan ik leven, als het maar niet het weekend voor de 12e is vind ik alles prima. Als ik dat tentamen niet haal ben ik zwaar de lul.

2 december zou ik denk ik ook wel kunnen... :)

Centaur zei:
Waarom wokken? Waarom niet naar de griek ofzo?

Omdat je bij de wok onbeperkt kan eten, en je eten zelf kan samestellen!
Met kippies, biefstuk, vis, zalm etcetera!
Geen nare verrassingen op je bord, alleen maar lekker vreten :)

En iedereen kan praktisch tegelijk eten, das bij een normaal restaurant vaak nog afwachten.

Apenootje zei:
Omdat je bij de wok onbeperkt kan eten, en je eten zelf kan samestellen!
Met kippies, biefstuk, vis, zalm etcetera!
Geen nare verrassingen op je bord, alleen maar lekker vreten :)

En iedereen kan praktisch tegelijk eten, das bij een normaal restaurant vaak nog afwachten.

ok beter, wist ik niet :thumbup:

idd wokken is ideaal, zeker voor ons

Centaur zei:
Waarom wokken? Waarom niet naar de griek ofzo?

:roflol:

Het is je inmiddels hierboven uitgelegd..

Ik zal het je nog sterker vertellen:
De prijs is 18,50 als je er Japanse hapjes bij wilt als voorgerecht.
Maar aangezien dat vette gebakken troep is raadt ik het af en dan betaal je zonder die voorgerechtjes slechts 15,50!!!! :D:D:D

Exclusief de drankjes maar who cares. Voor dat geld kun je dus onbeperkt kip, beef, fish, salades, rijst, bami, nasi, groenten, fruit etc snaaien en allemaal verssss.

DBC01 zei:
:roflol:

Het is je inmiddels hierboven uitgelegd..

Ik zal het je nog sterker vertellen:
De prijs is 18,50 als je er Japanse hapjes bij wilt als voorgerecht.
Maar aangezien dat vette gebakken troep is raadt ik het af en dan betaal je zonder die voorgerechtjes slechts 15,50!!!! :D:D:D

Exclusief de drankjes maar who cares. Voor dat geld kun je dus onbeperkt kip, beef, fish, salades, rijst, bami, nasi, groenten, fruit etc snaaien en allemaal verssss.
ooo lekka lekka! :D

t*ring krijg nu alweer honger. volgens mij kan die toko de deuren sluiten nadat wij langs zijn gekomen. ik hoop maar dat ze genoeg op voorraad hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven