Fitness Seller

Migrantenvrouwen zijn te druk om te werken

ja, en als die kinderen over 10 jaar door het gebrek aan opvoeding op straat liggen te rotten, opent DBC01 er wel weer een topic over :rolleyes:
word sociaal werker als dit je zo aangrijpt man :D
volgens mij ligt het percentage criminele allochtonen net zo hoog, of zelfs hoger als nederlandse jongeren, dus ik denk dat dat thuis opvoeden ook niet alles is.

percentage ligt flink hoger kan ik je vertellen.

Wat een debiele wijven. De hele dag bij elkaar door de thee roeren omdat er één ongesteld is. fl**ker op, dat tuig doet helemaal niets en komt met kakverhaal nummer zoveel, kan het nog ir-ri-tan-ter!?

Damnz,,,waarom altijd de standaard tegenstellingen en vooroordelen. Als iedereen nou eens elkaar in hun waarde liet. Met zo'n mentaliteit gaat juist de samenleving naar de klote, als die al niet naar de klote is.
Alsof wij nederlanders zoveel beter zijn :S..Wat ik wil zeggen: kijk eerst eens goed naar jezelf, voordat je gaat oordelen over anderen (ongeacht hun cultuur, geloofsovertuiging,etc etc etc).

Ja jij bent lekker bezig met je k*tcliché's.

Damnz,,,waarom altijd de standaard tegenstellingen en vooroordelen. Als iedereen nou eens elkaar in hun waarde liet. Met zo'n mentaliteit gaat juist de samenleving naar de klote, als die al niet naar de klote is.
Alsof wij nederlanders zoveel beter zijn :S..Wat ik wil zeggen: kijk eerst eens goed naar jezelf, voordat je gaat oordelen over anderen (ongeacht hun cultuur, geloofsovertuiging,etc etc etc).

happerdeflap

Wat een debiele wijven. De hele dag bij elkaar door de thee roeren omdat er één ongesteld is. fl**ker op, dat tuig doet helemaal niets en komt met kakverhaal nummer zoveel, kan het nog ir-ri-tan-ter!?

:D

Laat ze maar lekker aanpappen, over een paar jaar zijn de naar een beter oord en nemen de jongeren waarover nu met zoveel lof wordt gesproken hun plaats in. Alles wordt beter.....

daar heb ik geen tijd voor hoor, ik moet elke dag uren eten klaarmaken en dan ook nog trainen en dan moet ik ook nog eens erop toezien dat mijn broer niet de koektrommel leeg eet, dus dat gaat gewoon niet lukken, maar dat ziet de overheid niet, daarom hebben we zoveel problemen tussen nationailiteiten, mensen hebben geen tijd om erop te letten!

iedereen die niet werkt maar het wel kan opfl*kkeren als je allochtoon bent en anders uitkering niet meer uitkeren. Luie fl**kers

iedereen die niet werkt maar het wel kan opfl*kkeren als je allochtoon bent en anders uitkering niet meer uitkeren. Luie fl**kers

Nou nou nou zeg, m44. Wat een grove taal! Wat is er mis met een beetje niets doen en evengoed geld vangen???;) :D

Ik kan het goed begrijpen, dat familieleden zich voor elkaar willen inzetten en elkaar verzorgen. Bij Nederlandse gezinnen is de mantelzorg al bijna verdwenen, omdat ze er gewoon geen tijd meer voor vrij willen of kunnen maken. Dat komt grotendeels, omdat zij werken of ook een uitkering trekken en door de werkenden als stinkend en werkschuw tuig worden bestempeld.
Veel allochtonen zijn het niet anders gewend, omdat ze zo groot worden gebracht. Gelukkig zijn er steeds meer allochtonen ( de jongeren), die zich wel willen inzetten en dus studeren om later een goede baan te verkrijgen. dat merk ik wel, als ik hier op het board kijk.

Ik denk dus, dat als we 3 generaties verder zijn, dat dan alle allochtonen (die dan wss gewoon als autochtoon worden aangeduid) gewoon werken en net als wij lopen te schelden en tieren over de luie, stinkende uitekeringstrekker, die zijn/haar geld loopt op te strijken voor niets doen.

Kortom, we moeten nog meer geduld uitoefenen. We kunnen al niet zoveel meer doen aan de situatie, zoals die nu is, behalve het beperken van het overnemen van normen en waarden van andere culturen, zodat er ng een beetje Nederland overblijft.

:cool:

Ik heb een beetje moeite met het feit dat iemand niet beter weet omdat ze zo worden grootgebracht. Hoor ik ook altijd van TBSers enzo. "mijn vader was alcoholist en blabla"
gebruik je gezond verstand en kijk tv. Mensen werken met elkaar. Als mensen niet samen hadden gewerkt waren we hier nu niet meer maar opgevreten door sabeltand tijgers. De mens is een sociaal dier en heeft de ander nodig om de samenleving te laten floreren. De uitkerings trekkers die voor het grootste deel echt niet thuis voor oma aan het zorgen zijn maar in het koffie huis zitten verstoren onze samenleving en versterken het wij zij gevoel.
Die gene die voor oma zorgen mogen van hun echtgenoot vaak ook niet anders. Want stel je voor dat ze met mensen praten en ideeen opdoen over mensenrechten enzo. De generaties die komen zijn voor mijn gevoel niet veel beter. Die worden toch ook zo opgevoed.

Ik heb een beetje moeite met het feit dat iemand niet beter weet omdat ze zo worden grootgebracht. Hoor ik ook altijd van TBSers enzo. "mijn vader was alcoholist en blabla"
gebruik je gezond verstand en kijk tv. Mensen werken met elkaar. Als mensen niet samen hadden gewerkt waren we hier nu niet meer maar opgevreten door sabeltand tijgers. De mens is een sociaal dier en heeft de ander nodig om de samenleving te laten floreren. De uitkerings trekkers die voor het grootste deel echt niet thuis voor oma aan het zorgen zijn maar in het koffie huis zitten verstoren onze samenleving en versterken het wij zij gevoel.
Die gene die voor oma zorgen mogen van hun echtgenoot vaak ook niet anders. Want stel je voor dat ze met mensen praten en ideeen opdoen over mensenrechten enzo. De generaties die komen zijn voor mijn gevoel niet veel beter. Die worden toch ook zo opgevoed.

Oke. Dan duurt het nog 10 generaties, voordat onze allochtone medemens geïntegreerd is. Overigens geef je nu zelf aan, dat mensen, die in een bepaald milieu opgroeien, moeite hebben met uit dat milieu weg te komen. Het lijkt misschien vreemd voor mensen, zoals ik bijv., die wel uit een gezin komen, die vooruitstrevend denken en die proberen om hun leven te verbeteren en dus te zorgen, dat je het nog beter gaat doen dan je ouders.
Echter, wanneer je daar niet mee opgroeit, is dat moeilijk te bedenken, laat staan realiseren.
Ik probeer overigens niet om bepaalde zaken goed te praten, maar meer om een andere invalshoek te belichten, waar door menigeen vaak aan voorbij gegaan wordt.

In de pubertijd zet je , je toch af tegen hoe je ouders het doen. Zo komt de sociale evolutie op gang. Waarom gebeurd dat dan niet. Ik respecteer je mening en zonder andere kant worden de topics wel erg kort.;)

In de pubertijd zet je , je toch af tegen hoe je ouders het doen. Zo komt de sociale evolutie op gang. Waarom gebeurd dat dan niet. Ik respecteer je mening en zonder andere kant worden de topics wel erg kort.;)

In de pubertijd zetten veel allochtonen zich alleen niet af tegen hun ouders, maar tegen de Nederlanders.:D
Ik vind het overigens goed, dat dit soort vraagstukken telkens aan bod komen, want het houdt de discussie gaande en het onderwerp levendig. Ik vind het alleen wel jammer, dat de berichtgeving vaak zo eenzijdig is en zo opgeblazen wordt (waar de media überhaupt dol op is).
Als er iets aan gedaan moet worden, zal de overheid het toch moeten doen, maar dat wordt ook weer afgekeurd door een groot deel van de bevolking. Kijk maar Naar minister Verdonk.

In de pubertijd zetten veel allochtonen zich alleen niet af tegen hun ouders, maar tegen de Nederlanders.:D
Ik vind het overigens goed, dat dit soort vraagstukken telkens aan bod komen, want het houdt de discussie gaande en het onderwerp levendig. Ik vind het alleen wel jammer, dat de berichtgeving vaak zo eenzijdig is en zo opgeblazen wordt (waar de media überhaupt dol op is).
Als er iets aan gedaan moet worden, zal de overheid het toch moeten doen, maar dat wordt ook weer afgekeurd door een groot deel van de bevolking. Kijk maar Naar minister Verdonk.

klopt dat leest zo lekker weg. De overheid roept dat volgens mij altijd rond verkiezingstijd. Mensen willen graag erkend worden in hun toch al bestaande vooroordeel. Maar waarom is het een vooroordeel geworden?
Iedereen haat die NATO'S en niet voor niets.

@ D. > get a life met je cliché's, en drink er maar 1tje op ofzo....

Terug
Naar boven