De waarheid zit'em vaak in de details, iets waar ook u van op de hoogte bent geachte vrind. Wellicht iets dwingend gezegd, geef ik toe. Maar de manier waarop jij je in het verleden bediende van sTvormen getuigde van sT en klasse. Kijk naar je karmapuntjes, die zijn niet voor niets.
De laatste tijd valt het me op dat je qua sT ruwer bent, ongenuanceerderder. Daar reageerde ik op, wetend dat je nu eens niet met een kont vol testosteron rondhupst. Wellicht ben je schrijvend gewoon over je top?Of heeft de test zijn definitieve sporen in je brein achtergelaten?
Maar goed, terugkomend op de zogenaamde mantelzorg excuses......
Ik kan met je meegaan wanneer je suggereert dat er een aantal dames meeliften op de rest en daarmee aandacht vraagt voor feitelijk weinig activiteit. Dat is helaas vaker het geval bij groeperingen.
Echter, uitgaande van de culturele achtergrond van onze allochtone medemens weet ik dat er veel familiaire schaamte is voor gehandicapten en dat dit een zware last is omdat de families deze mensen vaak niet de reguliere zorgkanalen in sturen.
Daarnaast bestaat er ook een ongelofelijke respectvolle houding ten opzichte van ouderen (waar wij als Nederlanders nog wat van moeten leren). Ook deze zorg wordt vaak volledig door de familie gedragen, is niet mals kan ik uit ervaring zeggen.
Ik hoef niet met je op één lijn te komen, maar waarom poste je dit bericht eigenlijk?
Je laatste 2 posts zijn subliem!
Je hebt voor eeuwig mijn respect. Karma dik verdiend!

Of heeft de test zijn definitieve sporen in je brein achtergelaten?

Was dat nou!