XXL Nutrition

Migrantenvrouwen zijn te druk om te werken

De waarheid zit'em vaak in de details, iets waar ook u van op de hoogte bent geachte vrind. Wellicht iets dwingend gezegd, geef ik toe. Maar de manier waarop jij je in het verleden bediende van sTvormen getuigde van sT en klasse. Kijk naar je karmapuntjes, die zijn niet voor niets.

De laatste tijd valt het me op dat je qua sT ruwer bent, ongenuanceerderder. Daar reageerde ik op, wetend dat je nu eens niet met een kont vol testosteron rondhupst. Wellicht ben je schrijvend gewoon over je top? ;) Of heeft de test zijn definitieve sporen in je brein achtergelaten?

Maar goed, terugkomend op de zogenaamde mantelzorg excuses......
Ik kan met je meegaan wanneer je suggereert dat er een aantal dames meeliften op de rest en daarmee aandacht vraagt voor feitelijk weinig activiteit. Dat is helaas vaker het geval bij groeperingen.

Echter, uitgaande van de culturele achtergrond van onze allochtone medemens weet ik dat er veel familiaire schaamte is voor gehandicapten en dat dit een zware last is omdat de families deze mensen vaak niet de reguliere zorgkanalen in sturen.

Daarnaast bestaat er ook een ongelofelijke respectvolle houding ten opzichte van ouderen (waar wij als Nederlanders nog wat van moeten leren). Ook deze zorg wordt vaak volledig door de familie gedragen, is niet mals kan ik uit ervaring zeggen.

Ik hoef niet met je op één lijn te komen, maar waarom poste je dit bericht eigenlijk?

Je laatste 2 posts zijn subliem!

Je hebt voor eeuwig mijn respect. Karma dik verdiend!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Teeeeheering wat ben jij voorspelbaar Thinkmans!
Zelfs een zingend paard zou nog karma van je krijgen; als de inhoud van het liedje maar anti-DBC is! :roflol:

Lallaallaaa laalallaaaala allaah aahkbar................ ik heb de karma al binnen :D

OT ik ben zeker niet anti-DBC.......valt mijn geslijm je niet genoeg op tussen alle andere aanbidders???

Daarnaast bestaat er ook een ongelofelijke respectvolle houding ten opzichte van ouderen (waar wij als Nederlanders nog wat van moeten leren). Ook deze zorg wordt vaak volledig door de familie gedragen, is niet mals kan ik uit ervaring zeggen.

Klopt voor 100%
Mijn ouders vb vindt het respectloos dat belgen hun ouders op een tehuis zetten. Hun mening, niet de mijne, maar geeft een indicatie hoe ze denken.
Mijn ouders zijn btw representatief voor het ganse Turkse volk, dusja :p

Klopt voor 100%
Mijn ouders vb vindt het respectloos dat belgen hun ouders op een tehuis zetten. Hun mening, niet de mijne, maar geeft een indicatie hoe ze denken.
Mijn ouders zijn btw representatief voor het ganse Turkse volk, dusja :p

Mooi onderwerp voor een nieuw topic; heb ik in Spanje ook mee te maken gehad.

zeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu voorspelbaar

respect voor migrantenvrouwen, want zij kunnen lekker koken..mmmm

Mja als ze nou voor de hele buurt gaan koken en we er elke avond een eat-inn van maken dan mogen ze van mij thuis blijven! :D

hahaha, wat een topic is dit weer geworden.

Omdat het kritisch is naar allochtonen is het meteen een klote topic hahaha damn jij bent zo voorspelbaar. Alle posts tégen DBC zijn 'waardevol', alle pro-allochtonen topics zijn 'een lofzang' etc...:roflol:

Die voorspelbaarheid van jou mag ook weleens door een trechter.:D

Omdat het kritisch is naar allochtonen is het meteen een klote topic hahaha damn jij bent zo voorspelbaar. Alle posts tégen DBC zijn 'waardevol', alle pro-allochtonen topics zijn 'een lofzang' etc...:roflol:

Die voorspelbaarheid van jou mag ook weleens door een trechter.:D

Zoals één van je bewonderaars reeds had gezegd: je was eerst veel genuanceerder en de topics die je startte waren niet steeds reltopics omtrent allochtonen. Nu lijkt het alsof je dagelijks naar het nieuws kijkt en van zodra allochtonen in het nieuws komen tracht je er een negatieve weerklank aan te geven. Gen k*ttopic dus maar de zoveelste reltopic geinspireerd door een intense onverdraagzaamheid.

Ga naar een levensbeschouwingsboard als je doodserieus wilt zijn lieve knuffelmocro van me, jij kent me nog niet zo lang en je leest replies ook selectief.
Zie mijn antwoord op mijn bewonderaar, lees wat meer DBC-geschiedenis en je zal niet zo blij zijn met je conclusies :D

Ik verdraag geen mensen die zich niet aanpassen en anderen de schuld toeschuiven van hun misère. Dat klopt.
Alleen vergeet je erbij te vermelden dat het mijj niet uitmaakt of het allochtonen of autochtonen, witte, zwarte gele of blauwe hufters zijn.

Ik verdraag ze niet. Ook Jan Klaasen die zeurt en crimineel is niet.:D

Ik verdraag geen mensen die zich niet aanpassen en anderen de schuld toeschuiven van hun misère. Dat klopt.
Alleen vergeet je erbij te vermelden dat het mijj niet uitmaakt of het allochtonen of autochtonen, witte, zwarte gele of blauwe hufters zijn.

Ik verdraag ze niet. Ook Jan Klaasen die zeurt en crimineel is niet.:D

Post dan eens wat meer reltopics omtrent de smeerlapperij van autochtonen opv om de rie seconden op de kap van de allochtonen te willen scoren.

Ga naar een levensbeschouwingsboard als je doodserieus wilt zijn lieve knuffelmocro van me,

Dit deel van de site noemt Politiek en religie; Dan moet je wel over andere groepen praten he. het kan ook anders als je een topic post met als naam: "migrantenvrouwen."

Ik hoef echt geen 3 jaar DBB-dbc01 -geschiedenis te bestuderen om te zien waar je affiniteiten liggen. De afgelopen maand zegt meer dan genoeg.

Je kortzichtigheid spreekt boekdelen :)

Voor het Arabisme ga je desnoods 2000 jaar terug in de tijd maar voor mijn geschiedenis slechts een maand? :eek: Was dat nou!

Je kortzichtigheid spreekt boekdelen :)

Voor het Arabisme ga je desnoods 2000 jaar terug in de tijd maar voor mijn geschiedenis slechts een maand? :eek: Was dat nou!

Ja dat is weer zo'n appels met peren-vergelijking he.
Om iets zinnigs te kunnen zeggen omtrent de huidige problematiek moet je 2000 jaar terug gaan; ik wou dat er dat wat meer deden.
Om jouw gedrag te verklaren moet ik maar na de laatste 100 posts ofzo te kijken. Je voert het debat oneerlijk en spuugt bloed vanuit je onderbuik. Triest eigenlijk.

Ohhh, wat gemeen van je, DBC. Je hebt hem pijn gedaan.

Terug
Naar boven