Fitness Seller

Mijn 2e kuurtje

Het is gewoon een kuurtje van 7 weken met Dianabol en Winstrol, alleen dan met wat sustanon erbij.

Als je de sust ziet als een sidedish moet je er eerder mee stoppen ivm de lange esters die doorlopen voorbij de Winstrol. Dan beter een week of 5 op 500 mg en dan laten uitwerken tijdens de Winstrol. Blijft enigszins rare constructie.

Precies. DBC zweert erbij dat zn balletjes herstellen wanneer hij tijdens zijn kuur wat Clomid toevoegd. Maar daar botsen de geesten. DBC is een praktijkman, ik toch in de eerste plaats een theoreticus. In theorie blijft het gewoon bullshit. ;)

Dat stukje heb ik ook gelezen, maar denk je dat dat bij deze kuur aan de orde is? Hij gebruikte het toch tegen het krimpen van de balls, volgens mij is dat hier helemaal niet van toepassing.
Of ben ik nu in de war???.

Dat stukje heb ik ook gelezen, maar denk je dat dat bij deze kuur aan de orde is? Hij gebruikte het toch tegen het krimpen van de balls, volgens mij is dat hier helemaal niet van toepassing.
Of ben ik nu in de war???.

Het krimpen van de ballen is soms ondoorgrondelijk, zo zit ik al een tijdje in een redelijk onderdrukkende kuur en staan ze er dit keer nog prima bij, zonder hCG. Maar hoe dan ook, genoemde middelen onderdrukken je eigen test aanmaak (onder andere te zien aan het krimpen van je ballen) ook in deze, betrekkelijk lage, doseringen.

Dus ja, het zou ook hier van toepassing zijn, maar het nemen van maatregelen, lees hCG is nog discutabel.

Voor de duidelijkheid: Clomid tijdens een kuur nemen lijkt MIJ nooit een goed plan. Je kunt je lichaam wel laten denken dat er (door receptor blokkade) weinig oestrogeen circuleert, dat zal de eigen test aanmaak nog niet op gang brengen omdat die (ook) nog wordt platgelegd door de androgenen.

hmmm clomid tijdens kuur...weet t niet.
weet wel dat ik 2 weken in de pct op 50mg p/d zat, en sinds een dag of 5 op 100mg clomid en moet zeggen het voelt goed. ballen lijken weer terug te gaan naar oude formaat. dus vind clomid tijdens kuur op dbc-sT niet eens zo gek

hmmm clomid tijdens kuur...weet t niet.
weet wel dat ik 2 weken in de pct op 50mg p/d zat, en sinds een dag of 5 op 100mg clomid en moet zeggen het voelt goed. ballen lijken weer terug te gaan naar oude formaat. dus vind clomid tijdens kuur op dbc-sT niet eens zo gek

Even een voorbeeldje:
Als je met een gezonde hormoonbalans begint aan een cutkuur van ... laten we zeggen Primo met Masteron. Dan zet je twee DHT-middelen die niet kunnen aromatiseren en bovendien koppelen aan het aromatase-enzym waardoor (het resterende deel van) je lichaamseigen testosteron verminderd omzet in oestrogeen. Het resulataat: Enige tijd in je kuur zullen je oestrogeenwaarden hoogstwaarschijnlijk lager zijn dan in de natuurlijke situatie voor de kuur.

Terug naar Clomid: De enige manier waarop Clomid je test kan verhogen is door (net als Nolva) de oestrogeenreceptor te blokkeren. Je bootst dan een situatie van verlaagd oestrogeen na, waaruit je lichaam concludeert dat er dan waarschijnlijk ook wel weinig test zal zijn, dus hoppa, aan die machine.

Maar denk je nou echt dat je lichaam zo dom is niet ook even te luisteren naar zn androgeenreceptoren? Of die misschien vol beladen zijn? Dat lijkt mij toch de eerste en meest logische indicatie van de hoogte van het testosteronniveau. In ieder geval, als je denkt dat je lichaam foppen met Clomid (suggererend dat er weining oestrogeen circuleert) tijdens bijvoorbeeld een test only kuur, ervoor zorgt dat je testosteronaanmaak weer op gang komt, dan moet je ook denken dat in bovengenoemd kuurscenario (DHT-middelen, laag oestrogeen) je testosteron aanmaak overeind blijft of zelfs harder gaat draaien. Maar dat ligt neem ik aan gevoelsmatig anders.

Nogmaals: Ik geloof niet dat je met zo'n trucje tijdens een kuur met androgenen je ballen binnen een of twee weken weer aan de praat krijgt. In de nakuur wel, maar dat is een ander verhaal.

Btw, je nieuwe avatar is misschien meer voor msngesprekjes met botergeile tienerchickjes, wat mij betreft verdient Markus Ruhl wel een rentree. ;)

Btw, je nieuwe avatar is misschien meer voor msngesprekjes met botergeile tienerchickjes, wat mij betreft verdient Markus Ruhl wel een rentree. ;)

heb t al aangepast. ben gewoon trots en dan wil jij liever ruhl zien:rolleyes: kan toch niet.;)

zeg niet dat clomid tijdens kuur werkt wat ik wel weet is dat clomid tijdens pct, althans bij mij, zorgt voor positieve prikkelingen. in die zin dat testikels lijken terug te keren naar oude formaat. kan me voorstellen dat dat tijdens de kuur ook goed mogelijk is. hoewel qua theorie ik aan jou kant sta

heb t al aangepast. ben gewoon trots en dan wil jij liever ruhl zien:rolleyes: kan toch niet.;)

Hehehe... alsnog mn complimenten dan. Vond de geschoren bikinilijn alleen niet echt aan de kuisheidsetiquette van DBB voldoen. Nogmaals, de chickies gaan ervoor, dus bewaar je foto netjes en wees vooral trots. :D

het zal wel niks voorstellen en die gast meot gewoon niet kuren..

Slotje??? dan maar

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha.....idd,kerel!

27 posts verder en ik weet nóg zn stats niet.....unbelievable!:D
Dan moet je me hadtekening lezen, die staat er al een tijdje ;)
Maar vooruit dan maar:
train bijna een jaar
78kilo
1m83
bench 3x125
de rest, ook allemaal net zo sterk....

het zal wel niks voorstellen en die gast meot gewoon niet kuren..

Slotje??? dan maar
Ik denk dat jij eerder niks voor zal stellen dan ik..... Post maar een foto, de mijnes staat er al....

Maar vooruit dan maar:
train bijna een jaar
78kilo
1m83
bench 3x125

Ik denk dat jij eerder niks voor zal stellen dan ik..... Post maar een foto, de mijnes staat er al....

:scratch:

sorry maar ik train nog naturel en weeg bijna netzoveel en dit is al je 2de kuur ?

maargoed je hebt al genoeg kritiek voor je kiezen gehad.

redo je kuur zoals je een "normale" kuur zou doen en kom dan eens terug

ik train al 5 jaar natural.en denk erover om iets te gebruiken maar ik lees nu veel.ik ben 1.72 en ik weeg 95kg vetpercentage weet ik niet maar mijn buik ziet er wel goed uit.denk toch eens na als je iets gaat doen.voedschema misschien?

misschien een eigen topic openen:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er toch nog wel een tijdje mee wachten denk ik, want vindt mezelf er nu nog prima uit zien, maar over een tijdje zal ik natuurlijk wel weer snakken naar meer, dus denk dat dit hem dan gaat worden:
week 1-7 => 500mg sustanon ew
week 1-4 => 25mg dianabol ed
week 6-9 => 35mg winstrol + 60mcg clenbuterol ed

week 4-6 => 50mg clomid ed
week 9-12 => 50mg clomid ed

Hoop dat ik hiermee niet al te veel instort na me kuur (want dat vind ik zwaar klote) en dat de acné op me rug weg blijft.

Ik weet niet hoe ik ga reageren op die clen, als dat niks is laat ik het lekker achterwegen.

Weer een k*tkuur, maaja.
En mijn stats?

1,98 mtr
112 kilo
15 %

Ik denk dat ik geen pic hoef te posten dude;)

:roflol: stelletje wijfen :whip:

maar hou het gewoon simpel kerel
neem die sust 10 weken en als je zo min mogelijk vochtretentie wil skip dan de dianabol en dan vanaf week 9 met je winstrol beginnen... en zou die 60mcg nou echt effect hebben?? lijkt me wat weinig

Hmm klopt, laat me ook zo meeslepen he:D;)

Hahahaha.....idd,kerel!

27 posts verder en ik weet nóg zn stats niet.....unbelievable!:D

:D eindelijk..

Maar vooruit dan maar:
train bijna een jaar
78kilo
1m83
bench 3x125

Je stats staan niet in je handtekening.
Geen basis.
De rest ook zo sterk hehe.

ik train al 5 jaar natural.en denk erover om iets te gebruiken maar ik lees nu veel.ik ben 1.72 en ik weeg 95kg vetpercentage weet ik niet maar mijn buik ziet er wel goed uit.denk toch eens na als je iets gaat doen.voedschema misschien?

Netjes, hier heb je het tenminste over een basis..

Terug
Naar boven