AndroidHealthClinic

Mijn 3xper week borst schema, wat vinden jullie ervan?

je hebt dit programma zeker uit flex? zeg maar ja want ik heb het ook zien staan tijdje geleden in de gym. heb er is goed mee moeten lachen!

ik raad je aan gewoon 3-4 oefeningen te doen voor je borst zoals al de rest; snap niet waarom je zo een kleine spier 3 keer zou trainen met zoveel oefeningen. je benen zijn 10 keer zo groot een je gaat niet eens squatten of leg pressen. goeeed bezig!! op vrijdag train je je borst voor de bovenkant door te beginnen met decline? ben ik de enige die hier geen logica inziet?

op je rug/bi dag doe je geen enkele biceps oefening. weeral flex logica

waarom zou je nou in godsnaam je borst 3x per week training...

ego?

:roflol:

Wat een rag schema

Belachelijk schema!

en vergeet ook niet de binnenkant borst die ze in het zelfde stukje nog anatomisch benoemen.

geweldig. stelletje stront mong*len.

ik zou nog liever de rug 3 maal trainen per week dan de borst, rug is veel belangrijker

waarom zou je nou in godsnaam je borst 3x per week training...

ego?

Op zich is er imo niets mis met je borst 3 x per week te trainen (bv voor mensen waar borst enorm bij achterloopt)...

Ik krijg die bijlage niet open (GVD!:mad:), dus kan me hier verder niet over uitspreken...

Grtz,

Op zich is er imo niets mis met je borst 3 x per week te trainen (bv voor mensen waar borst enorm bij achterloopt)...

Ik krijg die bijlage niet open (GVD!:mad:), dus kan me hier verder niet over uitspreken...

Grtz,

lees gewoon men commentaar boven, het komt uit flex.... zegt genoeg nee? maarjah met zoveel negatieve comment snap ik wel dat je het is wilt bezien:d

Grtz,

ja in een fullbody waar je maar 1 oef doet voor de chest.
maar dat is ook niet iets waarbij je een achterlopende borst perse mee helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het borst gedeelte komt uit de flex, de rest heb ik zelf bij elkaar gesprokkeld.
Normaal gesproken doe ik ook 1 keer borst per week, maarja wilde dit eens een paar weken proberen. maar ik begrijp dus dat het een kont schema is??

Heb trouwens schouders met biceps gedaan, omdat ik onder werktijd train, dus kan niet super lang wegblijven..En rug ben ik toch wel lang mee bezig vandaar..

Nou iig geval thnx for the feedback :S

Laatst bewerkt:
3x?

kan je beter 3 x benen traine!!

Dit is wel het grootste onzin schema ooit.
3X per week borst :-o beter laat je het bij 1 keer.
Maja de zomer komt er aan, dan moet je wel een roffe borstkas hebben voor de chicks natuurlijk.

je hebt dit programma zeker uit flex? zeg maar ja want ik heb het ook zien staan tijdje geleden in de gym. heb er is goed mee moeten lachen!

ik raad je aan gewoon 3-4 oefeningen te doen voor je borst zoals al de rest; snap niet waarom je zo een kleine spier 3 keer zou trainen met zoveel oefeningen. je benen zijn 10 keer zo groot een je gaat niet eens squatten of leg pressen. goeeed bezig!! op vrijdag train je je borst voor de bovenkant door te beginnen met decline? ben ik de enige die hier geen logica inziet?

Lezen is moeilijk; Vrijdag doe ik onderkant borst als je goed leest, en ik weet ook niet hoe je erbij komt dat ik rug en biceps op 1 dag train?? Ik doe schouders en biceps omdat ik onder werktijd train en niet mega lang kan weg blijven.. (rug kost veel tijd).

Benen heb je gelijk in.. Deed eerst nooit benen omdat ik ze van mezelf al groot heb, maar wilde er mee beginnen.

Vraag me af waarom je de Flex leest als je het allemaal kont vind??

Bij de onderkant borst training mis ik pullovers. Verder is het een krankzinnig traininsschema natuurlijk. Maximaal 2x per week zou ik zeggen. Ik vind het in 3en opsplitsen erg ver gaan en zou het in 2en splitsen: 1 training met meer nadruk op de bovenkant, en 1 training met meer nadruk op de onderkant. In beide trainingen kun je basisoefeningen opnemen zoals bankdrukken, aangevuld met incline resp. decline werk.

ik lees t zelf ook en soms staan er gewoon fijne artikels in die leuk geschreven zijn en ook staan er wel eens leuke dieet variaties in en allerhande feitjes.

dit is naast de enorme bout massa, cut en weet ik t voor super routines die ze uit de duim zuigen om nog maar te zwijgen over de prof schemas.

veelal zijn die artikels er om het luchtig en interesant te houden voor de niets vermoedende lezer.

Lezen is moeilijk; Vrijdag doe ik onderkant borst als je goed leest, en ik weet ook niet hoe je erbij komt dat ik rug en biceps op 1 dag train?? Ik doe schouders en biceps omdat ik onder werktijd train en niet mega lang kan weg blijven.. (rug kost veel tijd).

Benen heb je gelijk in.. Deed eerst nooit benen omdat ik ze van mezelf al groot heb, maar wilde er mee beginnen.

oke over die vrijdag hebk me idd vergist, had bovenste regeltje upside gelezen, maar daar staat maandag bij. en bij dodnerdag staat er weldegelijk back biceps...

ik box ook in dat men gym. door men busuren moet ik vaak 20 min wachten op leeraar. terwijl lees ik flex omdat het magazine daar ligt. er staan soms leuke intervieuws in of artikkels. maar soms ook lachwekkende programmas en dieeten;)

Terug
Naar boven