vinmeister
Novice
- Waardering
- 0
Hallo, mochten jullie tips hebben hou ik me aanbevolen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou je nou in godsnaam je borst 3x per week training...
ego?
waarom zou je nou in godsnaam je borst 3x per week training...
ego?
), dus kan me hier verder niet over uitspreken...ik zou nog liever de rug 3 maal trainen per week dan de borst, rug is veel belangrijker

Op zich is er imo niets mis met je borst 3 x per week te trainen (bv voor mensen waar borst enorm bij achterloopt)...
Ik krijg die bijlage niet open (GVD!), dus kan me hier verder niet over uitspreken...
Grtz,
Op zich is er imo niets mis met je borst 3 x per week te trainen (bv voor mensen waar borst enorm bij achterloopt)...
Ik krijg die bijlage niet open (GVD!), dus kan me hier verder niet over uitspreken...
Grtz,
je hebt dit programma zeker uit flex? zeg maar ja want ik heb het ook zien staan tijdje geleden in de gym. heb er is goed mee moeten lachen!
ik raad je aan gewoon 3-4 oefeningen te doen voor je borst zoals al de rest; snap niet waarom je zo een kleine spier 3 keer zou trainen met zoveel oefeningen. je benen zijn 10 keer zo groot een je gaat niet eens squatten of leg pressen. goeeed bezig!! op vrijdag train je je borst voor de bovenkant door te beginnen met decline? ben ik de enige die hier geen logica inziet?
op je rug/bi dag doe je geen enkele biceps oefening. weeral flex logica
je hebt dit programma zeker uit flex? zeg maar ja want ik heb het ook zien staan tijdje geleden in de gym. heb er is goed mee moeten lachen!
ik raad je aan gewoon 3-4 oefeningen te doen voor je borst zoals al de rest; snap niet waarom je zo een kleine spier 3 keer zou trainen met zoveel oefeningen. je benen zijn 10 keer zo groot een je gaat niet eens squatten of leg pressen. goeeed bezig!! op vrijdag train je je borst voor de bovenkant door te beginnen met decline? ben ik de enige die hier geen logica inziet?
op je rug/bi dag doe je geen enkele biceps oefening. weeral flex logica
Vraag me af waarom je de Flex leest als je het allemaal kont vind??
Lezen is moeilijk; Vrijdag doe ik onderkant borst als je goed leest, en ik weet ook niet hoe je erbij komt dat ik rug en biceps op 1 dag train?? Ik doe schouders en biceps omdat ik onder werktijd train en niet mega lang kan weg blijven.. (rug kost veel tijd).
Benen heb je gelijk in.. Deed eerst nooit benen omdat ik ze van mezelf al groot heb, maar wilde er mee beginnen.
Vraag me af waarom je de Flex leest als je het allemaal kont vind??