Fitness Seller

Mijn 4 maanden cutting progress

jordishore

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
de eerste foto is van mei 2013 de andere 2 zijn recent hoe ik er nu uitzie

Rotterdam-20130427-01436.jpg

IMG_0382.jpg

IMG_0385.jpg

je bent doger klopt.
persoonlijk is de 1ste foto beter/mooier (ben geen homo, voordat men verkeerd denkt:)))), omdat je daar voller uit zie, maar meningen verschillen natuurlijk.
hoe droog wil je eigenlijk zijn/worden?

Stukje droger geworden maar ook wel flink wat massa ingeleverd. Wat is je uiteindelijke doel?

• Topic Starter Topic Starter
ja heb inderdaad helaas veel massa ingeleverd wil onder de 5 procent komen en dan keihard bulken en dan nog paar weken het jonge vet eraf knallen en rond de 75 kg op 6 procent vet uitkomen zo iets, zit nu nog met die laatste laagjes taai vet uit mn bulk weeg nu 74 kg vet percentage was met 3 punten gemeten op 6,9 maar vind ik niet echt exact 3 punts meting en schat mezelf zeker hoger dan 7 procent

ik heb hier wat betere fotos nog van mijzelf op dit moment

image[2].jpeg

image[5].jpeg

image.jpeg

image[4].jpeg

onderrug loopt wel wat achter

Klinkt misschien een beetje standaard hier op dit forum, maar je benen lijken klein vergeleken met de rest.. Heb je geen goede benen-foto??

Ziet er goed uit man, beter nu gaan cleanbulken.... Nog dieper cutten ga je alleen maar meer inleveren.

je bent doger klopt.
persoonlijk is de 1ste foto beter/mooier (ben geen homo, voordat men verkeerd denkt:)))), omdat je daar voller uit zie, maar meningen verschillen natuurlijk.
hoe droog wil je eigenlijk zijn/worden?

fl**ker

hier een foto met mijn benen erop

image.jpg

wat heb je gedaan in die tijd vanaf mei om droger te worden dan?

zou imo niet verder cutten, nu is het wel prima.

heb mijn magere melk vervangen voor water, geen brood meer maar zilvervliesrijst, 2 x cardio per dag

voor en na

image[5].jpg

image.jpg

nice

Lekker droog man, idd wel veel massa ingeleverd spijtig genoeg.

pff helaas wel, blijft niks van me over, kan heel snel aankomen maar ook heel makkelijk alles weer kwijtraken, bf is trouwens 8,6 met 5 puntsmeting gedaan vandaag, dus nog steeds niet droog genoeg nog 4 weekies ga ik door en dan maar clean bulk

na die 4 weken heb je niets meer kun je overnieuw? melk voor water lol

Persoonlijk was ik nog minstens 1 jaar gaan cleanbulken voordat ik begon met zo'n cut.

Maargoed ieder zijn ding! Goed droog sta je in ieder geval wel ;)

Succes met je verdere doelen

netjes!!jammer dat je zo veel massa verloren bent,je lijkt echt groot op de eerste foto

Terug
Naar boven