XXL Nutrition

Mijn aankomende kuur voor de waarme daagjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

powerboy

Novice
Waardering
0
hallo allemaal,

voor de zomer zou ik mijn eerste kuur willen pakken, heb nooit eerder gekuurd.. mijn stats zijn 178cm, 77 kg en 14% BF.

week 1t/m6 1 sustanon 250 mg met 1deca a 200mg
week 3t/m8 8 testo's a 100mg

en ik zou clomid als nakuur willen pakken..heb nog 50 tabletten proviron a 25 mg maar weet niet wanneer ik die kan pakken.

wie kan mij helpen voor een mooie schema ???

ik pak dus in totaal 6 sustanon, 6 deca, en 8 arabische testo's, die testo's die ik heb zijn ook op oliabasis,en 50 provrion tabs

greetz elias

Geen AS is de perfecte kuur voor jouw!

Maar je hebt dus AS kunnnen regelen, maar je hebt nog steeds geen enkel advies van mij serieus genomen. Ik zou het allemaal in een dag zetten, zijn we ook weer van jou af! :thumbup:

Laatst bewerkt:
:roflol: Je gaat je toch afvragen hoe mensen zichzelf nog serieus kunnen nemen :D

wat een zielig mannetje

@powerboy: ben je deze maand nou zo hard op zoek geweest naar AS dat je 0,0 progressie hebt geboekt?

*zucht.

18. I have 100 D-bol tabs, how should I use them ? (Similar to : I have 5 amps of Deca, how should I use them ?)

Easy. YOU DON'T !!!! These are illegal products and controlled pharmaceuticals for a reason. They need to be used responsibly. If you cannot do a proper cycle for whatever reason, then don't do one at all. These half-assed attempts will not only not provide you with any gains, they can still cause side-effects and long-term problems with libido and fertility. Not worth it. Wait until you have all you need for a real cycle, then come back and ask again.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven