XXL Nutrition

Mijn B&B kuur!

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een Bread and butter kuur te nemen.
Maar laat ik eerst even wat over mijzelf vertellen. Ik ben 21 jaar, train al 2,5 jaar intensief, lichaamsbouw ecto, 1.76, 67 kg, 13 kinderen maar niet gehuwd.
De reden dat ik wil kuren is omdat ik vind dat het er nu de juiste tijd voor is. 2,5 jaar lang heb ik om elke kilo gevochten, en het laatste half jaar ben ik niets aangekomen. Alles geprobeerd, nieuwe trainingschema's, voedingschema's, supplementen maar helaas..

Ik heb al een bloedtest gedaan, alles was goed behalve twee dingen die waren iets te hoog.
kreatinine 106.1 UMOL
alk. fosfatase 132.0 U / L
Zouden de verhoogde waardes door de swole V2 veroorzaakt zijn?

Ik denk dat aan mij B&B schema nog wel het een en ander gemodificeerd moet worden.

Testosteron Enanthate: week 1 t/m 10 : 500 mg
Deca durabolin: Week 1 t/m 10 : 200 mg
Dianabol: week 1 t/m 6 : 30 mg
Nolvadex: Bij de hand in geval van gyno, week 12 &13: 40 mg ED, week 14 & 15: 20 mg ED.
HCG: Dosages weet ik nog niet.

Wat vinden jullie hiervan als eerste kuur? De bedoeling is een bulk kuur waar ik ongeveer 12 kilo mee zal winnen.
Ik zat te denken om de test naar 250 terug te brengen en de deca naar 400 omdat mijn haar gevoelig is voor DHT.
Ik kan geen 5 alpha reductase blokker nemen omdat deca daar juist op werkt.
Voor de zekerheid heb ik arimidex bij de hand en gebruik ik spiro cream.

Van HCG weet ik niet zoveel af, het lijkt me wel nodig bij mijn kuur wanneer ik 500 test gebruik. Aan welke HCG dosages moet ik me houden?
Van kuren alleen groei je niet, daarom ben ik een nieuwe trainingschema en voedingsschemaaan het opzetten. Mijn voeding zal rond de 5500 KCAL liggen, en wat betreft de trainingschema 5 keer in de week trainen. Ik doe nu rustig aan, zodat ik niet met een overtraind lichaam of blessures aan de kuur begin.
Whey en een weightgainer zijn aan mijn voedingsschematoegevoegd, de whey is van syntrax - nectar, de weightgainer is van Prolab - N-Large 2.
Om de terugval van de kuur op te vangen zal ik gebruik maken van Swole V2 en satur8.

:D

Laatst bewerkt:
BBwannabe zei:
Ik ben 21 jaar, train al 2,5 jaar intensief, lichaamsbouw ecto, 1.76, 67 kg
1.76 en 67kg ??? Dit ken ik van ergens :) zelf ben ik nu 3 jaar aan het trainen.
Ik ben op 2,5 jaar van 63kg naar 67kg gegaan :(:(:( Ik ben zelf ook ecto.

Op dat moment heb ik dit forum ontdekt en ben drastisch aan mijn voedingsschema beginnen sleutelen, nu ben ik op 4 maand van 70 naar 82 kilo gegaan (met het nodige vet weliswaar).

Het lijkt mij sterk dat jij geen kilotjes meer kan winnen zonder kuur, post anders je voedingsschema al eens (dit moet toch goed in orde zijn wil je gaan kuren).

Ik wil niet zeggen dat je niet goed traint ofzo, maar wil het toch even checken aangezien ik in dezelfde situatie heb gezeten (wel nog nooit overwogen van te kuren).

Warrie

13 kinderen ??? alleen *** jeweetwel produceerd zoiets :D

• Topic Starter Topic Starter
Geloof me maar, ik heb de beste voeding, en trainingschema's geprobeerd. toen ik met bodybuilding begon woog ik 51 kilo. Dus alsjeblieft houd het op die kuur en begin niet over voeding of training. Ik zou graag advies willen m.b.t. de kuur.

warrie zei:
1.76 en 67kg ??? Dit ken ik van ergens :) zelf ben ik nu 3 jaar aan het trainen.
Ik ben op 2,5 jaar van 63kg naar 67kg gegaan :(:(:( Ik ben zelf ook ecto.

Op dat moment heb ik dit forum ontdekt en ben drastisch aan mijn voedingsschema beginnen sleutelen, nu ben ik op 4 maand van 70 naar 82 kilo gegaan (met het nodige vet weliswaar).

Het lijkt mij sterk dat jij geen kilotjes meer kan winnen zonder kuur, post anders je voedingsschema al eens (dit moet toch goed in orde zijn wil je gaan kuren).

Ik wil niet zeggen dat je niet goed traint ofzo, maar wil het toch even checken aangezien ik in dezelfde situatie heb gezeten (wel nog nooit overwogen van te kuren).

Warrie

Warrie dit soort post stuur je maar liever via de PM. Kijk naar zijn post hij weet duidelijk waar hij mee bezig is traint al 2,5 jaar zit vast en is vast besloten te kuren, de man zit op tips te wachten niet op liefdadigheid, zelf werd ik ook gestoord van posts als ''ga niet aan de roids, etc'' laten we het ontopic houden

De Hcg vanaf week 11t/m13 op 2500 iu per week
Zou de nolva ipv 3 weken naar 4 weken zetten en 40/40/20/20 mg

Groetjes Jur

Juriaan zei:
Warrie dit soort post stuur je maar liever via de PM. Kijk naar zijn post hij weet duidelijk waar hij mee bezig is traint al 2,5 jaar zit vast en is vast besloten te kuren, de man zit op tips te wachten niet op liefdadigheid, zelf werd ik ook gestoord van posts als ''ga niet aan de roids, etc'' laten we het ontopic houden

Groetjes Jur

Ik vind de post van Warrie gewoon een goede post, BBwanabe is ook nieuw op het forum en de meeste mensen die hier op het forum zitten weten allemaal dat ze sinds ze hier zitten veel vooruit zijn gegaan (en dat het meestal aan de voeding lag)

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt, alleen jij zat al een jaar lang op het board, dus dan zit je idd niet op voedingstips te wachten als je op het AS board post.

Johny zei:
Ik vind de post van Warrie gewoon een goede post, BBwanabe is ook nieuw op het forum en de meeste mensen die hier op het forum zitten weten allemaal dat ze sinds ze hier zitten veel vooruit zijn gegaan (en dat het meestal aan de voeding lag)

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt, alleen jij zat al een jaar lang op het board, dus dan zit je idd niet op voedingstips te wachten als je op het AS board post.

Maar het gebeurt gewoon te vaak dat iemand die duidelijk weet waar hij mee bezig is weer te horen krijgt van ''voeding, bla bla''. Kijk als een newby die geen idee idee heeft van roids hier een vraag stelt van ''welke anabolen maken me breed'' begrijp ik een antwoord als voeding etc wel. Maar als iemand een post neerzet en je ziet duidelijk dat hij gaat kuren weet waar hij mee bezig is een schema neerzet en dan om tips vraagt dat hij niet zit te wachten op opmerkingen als ''je voeding'' etc

Idd juriaan daar zit ik niet op te wachten. Dus hierbij vraag ik wat reacties van de ervaren gebruikers.

Juriaan zei:

Groetjes Jur

Is het niet beter om wat eerder met de hcg te beginnen? Ik zie in sommige schema's dat mensen al half hun kuur met hcg beginnen..
Dus om de 5 dagen 2500 iu?

De nolva is ook ingeplanned op 4 weken :)
week 12 & 13 40 mg, week 14 & 15 20 mg. Ik zal mijn post ff aanpassen het staat er idd een beetje onduidelijk.

BBwannabe zei:
Is het niet beter om wat eerder met de hcg te beginnen? Ik zie in sommige schema's dat mensen al half hun kuur met hcg beginnen..
Dus om de 5 dagen 2500 iu?

De nolva is ook ingeplanned op 4 weken :)
week 12 & 13 40 mg, week 14 & 15 20 mg. Ik zal mijn post ff aanpassen het staat er idd een beetje onduidelijk.

Kee dan, missch kan iemand antwoorden op de hcg vraag, ik dacht zelf ook eerder, maar soul zei tegen mij dat ik met gch moest beginnen na me laatste injectie, dus ik neem aan dat dat wel goed zit. iemand?

Juriaan zei:
Maar het gebeurt gewoon te vaak dat iemand die duidelijk weet waar hij mee bezig is weer te horen krijgt van ''voeding, bla bla''. Kijk als een newby die geen idee idee heeft van roids hier een vraag stelt van ''welke anabolen maken me breed'' begrijp ik een antwoord als voeding etc wel. Maar als iemand een post neerzet en je ziet duidelijk dat hij gaat kuren weet waar hij mee bezig is een schema neerzet en dan om tips vraagt dat hij niet zit te wachten op opmerkingen als ''je voeding'' etc

Iemand die pas 2,5 jaar traint vind ik vrij newby hoor.
En echt verstandig is hij ook al niet met 13 kinderen :p

RichardV zei:
Iemand die pas 2,5 jaar traint vind ik vrij newby hoor.
En echt verstandig is hij ook al niet met 13 kinderen :p
Maar ik heb dit via PM al met Jur besproken dus laten we het on-topic houden.
(toch bedankt voor de steun ;))

Warrie

Laatst bewerkt:
warrie zei:
(hij traint nog geen 2,5j)
Maar ik heb dit via PM al met Jur besproken dus laten we het on-topic houden.
(toch bedankt voor de steun ;))

Warrie

Hij traint wel 2,5 jaar ik zelf nog niet ik 2 jaar en 3 maandjes :D

Ik vind jullie juist newbies :D Want er is niemand die iets zinnigs over de kuur te vertellen heeft behalve Juriaan :D

Ok, mijn laatste off-topic post (beloofd):
het is niet omdat je niet veel van AS afweet dat je een newbie bent he ;)

In ieder geval succes met je kuur en ik zal je thread niet langer "verzieken" ;)

Warrie

Ok dan :D
Veel succes verder met het helpen van de echte "newbies" :D

Wat vinden jullie van:
3000 IU HCG in de laatste week.
5 dagen later weer 3000 IU.
5 dagen later 1500 IU.
6 dagen later 1500 IU.

Dus 3000/3000/1500/1500

Commentaar?

HCG heeft alleen zin als je het halverwege een kuur gebruikt om je lichaam te dwingen om extra hormoon aan te maken.

HCG aan het eind van je kuur (pas na je laatste injectie) om zodoende je testikels weer op grote krijgen en ze voor te bereiden op het opnieuw produceren van testosteron.

Na de 3e injectie met HCG ga je dan beginnen met Nolva. Zoiets dus:

Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Terug
Naar boven