XXL Nutrition

Mijn B&B kuur!

Ziet er goed uit, behalve dan dat ik geen HCG in je nakuur zie.

• Topic Starter Topic Starter
Vind je dat HCG nodig is? Welke dosage zou jij doen dan? Ik wil minimaal een jaar rust voordat ik weer ga kuren heeft HCG dan wel nut.

Uiteraard, je wilt zo snel mogelijk herstellen om spierverlies zo veel mogelijk te beperken :)

true true :)
Welke dosages Soulreaver?

Als je testikel erg gekrompen zijn zou ik beginnen met aan het begin van je nakuur 4 dagen 500 iu te zetten, met telkens 1 dag er tussen. zo voorkom je desensitisatie van je leydig cellen, dan zouden je testikels weer mooi op formaat moeten zijn. Tegelijk begin je dan met clomid en nolva zoals je zelf al in je schema plaatste. Ik zou ook beginnen met creatine en glutamine en zorgen voor 2-3 gr. vitamine c extra en wat extra vitamine b. Je aantal trainingen per week iets terugschroeven, dus trainde je 5 dagen, ga dan 3-4 dagen trainen, trainde je 4 dagen, ga tijdelijk terug naar 3 dagen. Zorg dat je 3 kwartier flink doortraint en kap dan, direct erna je dextrose en whey. Zorg dat je voeding qua cals boven je verbruik blijf liggen, direct cutten na een kuur is niet verstandig. Zorg voor voldoende vetten uit kokosolie, roomboter, lijnzaadolie, levertraan, visolie. Vetten hebben een gunstige invloed op je test. porductie. Als je nakuur goed in mekaar zit is mijn ervaring dat je supersnel hersteld.

Dan zou het er zo uitzien:
week 10 - 16: 20 mg nolva ED
week 10: om de dag 500 IU HCG
week 13 & 14: 100 mg clomid ED
week 15 & 16: 50 MG clomid ED

Of kan ik de HCG beter gebruiken bij de overlapping van Clomid met Nolva?

Nee aan het begin van je nakuur. HCG zorgt ook voor een lichter onderdrukking, daarom wil je de dosis ook niet te hoog. Je echte herstel begint pas na je hcg/clomid en nolva. Je neemt deze combo om het mogelijk te maken voor je lichaam zo snel mogelijk te herstellen. Aan het begin van je nakuur HCG, dan je periode clomid/nolva en dan zal je merken dat je echt snel hersteld. Zo is mijn ervaring athans wel tov. bv. alleen wat nolva.

Het gaat helemaal goed komen :D
Vanavond ff bestellen.

Oh nog 1 vraagje,
Welke formaat naalden zou ik kunnen gebruiken?

Is het slim om er een leverbeschermer als maria distel bij te nemen? Of mindert dat de opname?

Maat naald voor je kont zou ik 0,8*40 doen. Mariadistel kan je na je dboll periode nemen, niet tijdens, het verhoogt de afbraak in de lever,waardoor er minder werkzame stof in je bloed komt.

Terug
Naar boven