Als je testikel erg gekrompen zijn zou ik beginnen met aan het begin van je nakuur 4 dagen 500 iu te zetten, met telkens 1 dag er tussen. zo voorkom je desensitisatie van je leydig cellen, dan zouden je testikels weer mooi op formaat moeten zijn. Tegelijk begin je dan met clomid en nolva zoals je zelf al in je schema plaatste. Ik zou ook beginnen met creatine en glutamine en zorgen voor 2-3 gr. vitamine c extra en wat extra vitamine b. Je aantal trainingen per week iets terugschroeven, dus trainde je 5 dagen, ga dan 3-4 dagen trainen, trainde je 4 dagen, ga tijdelijk terug naar 3 dagen. Zorg dat je 3 kwartier flink doortraint en kap dan, direct erna je dextrose en whey. Zorg dat je voeding qua cals boven je verbruik blijf liggen, direct cutten na een kuur is niet verstandig. Zorg voor voldoende vetten uit kokosolie, roomboter, lijnzaadolie, levertraan, visolie. Vetten hebben een gunstige invloed op je test. porductie. Als je nakuur goed in mekaar zit is mijn ervaring dat je supersnel hersteld.