Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:HCG aan het eind van je kuur (pas na je laatste injectie) om zodoende je testikels weer op grote krijgen en ze voor te bereiden op het opnieuw produceren van testosteron.
Na de 3e injectie met HCG ga je dan beginnen met Nolva. Zoiets dus:
Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D
BBwannabe zei:ALS het haar uitvalt, arimidex word veel gebruikt tegen haaruitval door mensen die aan alopecia androgenetica lijden.
Spiro cream 2% bij lipoxidil.com.

fer zei:het word door ze gebruikt om Gyno tegen te gaan, maar niet om hun haaruitval tegen te gaan![]()
Ze gebruiken Finasteride tegen haaruitval en dat zorgt er oa voor dat je met veel estrogenen rondloopt en daartegen gebruiken ze arimidex![]()
Als je gelijk hebt, shame on me.
kheb het opgezocht en had dus gewoon verkeerd gelezen. Nog bedankt dat je me er even op wees 
BBwannabe zei:Ja zoiets had ik al in gedachten. Ipv. 2500 had ik 3000 IU. Is het verstandiger om het terug te brengen naar 2500 IU?
Ja maar stel dat 3000 IU beter is en ik moet er een paar extra vials voor openmaken dan kijk ik echt niet om voor die ene paar euro's. Ik wil deze kuur zo goed mogelijk aanpakken.MrJ zei:Ach, HCG komt in 2500IU vials. De keuze is dan snel gemaakt.
Veel te geavanceerd, begin eens met een eenvoudige test only cycle, dan weet je waar je gains vandaan komen.BBwannabe zei:Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort een Bread and butter kuur te nemen.
Maar laat ik eerst even wat over mijzelf vertellen. Ik ben 21 jaar, train al 2,5 jaar intensief, lichaamsbouw ecto, 1.76, 67 kg, 13 kinderen maar niet gehuwd.
De reden dat ik wil kuren is omdat ik vind dat het er nu de juiste tijd voor is. 2,5 jaar lang heb ik om elke kilo gevochten, en het laatste half jaar ben ik niets aangekomen. Alles geprobeerd, nieuwe trainingschema's, voedingschema's, supplementen maar helaas..
Ik heb al een bloedtest gedaan, alles was goed behalve twee dingen die waren iets te hoog.
kreatinine 106.1 UMOL
alk. fosfatase 132.0 U / L
Zouden de verhoogde waardes door de swole V2 veroorzaakt zijn?
Ik denk dat aan mij B&B schema nog wel het een en ander gemodificeerd moet worden.
Testosteron Enanthate: week 1 t/m 10 : 500 mg
Deca durabolin: Week 1 t/m 10 : 200 mg
Dianabol: week 1 t/m 6 : 30 mg
Nolvadex: Bij de hand in geval van gyno, week 12 &13: 40 mg ED, week 14 & 15: 20 mg ED.
HCG: Dosages weet ik nog niet.
Wat vinden jullie hiervan als eerste kuur? De bedoeling is een bulk kuur waar ik ongeveer 12 kilo mee zal winnen.
Ik zat te denken om de test naar 250 terug te brengen en de deca naar 400 omdat mijn haar gevoelig is voor DHT.
Ik kan geen 5 alpha reductase blokker nemen omdat deca daar juist op werkt.
Voor de zekerheid heb ik arimidex bij de hand en gebruik ik spiro cream.
Van HCG weet ik niet zoveel af, het lijkt me wel nodig bij mijn kuur wanneer ik 500 test gebruik. Aan welke HCG dosages moet ik me houden?
Van kuren alleen groei je niet, daarom ben ik een nieuwe trainingschema en voedingsschemaaan het opzetten. Mijn voeding zal rond de 5500 KCAL liggen, en wat betreft de trainingschema 5 keer in de week trainen. Ik doe nu rustig aan, zodat ik niet met een overtraind lichaam of blessures aan de kuur begin.
Whey en een weightgainer zijn aan mijn voedingsschematoegevoegd, de whey is van syntrax - nectar, de weightgainer is van Prolab - N-Large 2.
Om de terugval van de kuur op te vangen zal ik gebruik maken van Swole V2 en satur8.
![]()