Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
admin zei:Yup, maar is niet nodig in een lichte cycle, bovendien vind ik clomid grote bocht
1. je krijgt misschien een korte depressie
2. je krijgt meer puisten
3. het is oraal en giftig
4. slecht voor de ogen
5. je krijgt "black-outs"
etc
BBwannabe zei:Ik heb de kuur op meerdere Amerikaanse fora's gepost. En al die crazy Amerikanen zeggen dat ik de deca naar 400 moet verhogen, omdat 200 deca geen nut heeft.
Vinen jullie dat ook? Zou ik de deca beter kunnen verhogen naar 400 ?

Grappig op bbing.com zei BC juist het omgekeerde: nolva kan alles wat clomid kan en clomid is bijgevolg overbodig als je nolva hebt.soulreaver zei:Clomid kent bepaalde voordelen die nolva niet heeft, hoe dat exact zit weet ik niet, vraag dat maaris aan bc, die wist dat laatst mooi te verwoorden.
200 mg is echt waardeloos, ik ken zeker 5 gevallen waarbij het resultaat slecht was. Voor deca 300 -400mg. Maar ik ben van mening dat je voor een eerste kuur echt geen deca moet gebruiken, veel te moeilijk controleren goedje. Amerikanen niet sporen? Dat is veralgemenen bro!BBwannabe zei:Jup, die amerikanen sporen echt niet. Maar als ze allemaal zeggen the deca up to 400 begin je toch te twijfelen. Ik denk wel dat ik ook clomid als nakuur neem, en HCG bij de hand als ik mini ballen krijg. Ook neem ik tribulus na de kuur. Trouwens, als je HCG neemt kun je er tevens spironolactone bij nemen omdat spiro de bijwerkingen van HCG tegen gaat die later en tijdens kan krijgen.
Mijn voedingsschemazal ik een dezer dagen posten. Ongeveer 5500 KCAL.
Ik geef je net een lijst van vervelende bijwerkingen.... Ik raad je echt nolva aan...BBwannabe zei:
admin zei:Grappig op bbing.com zei BC juist het omgekeerde: nolva kan alles wat clomid kan en clomid is bijgevolg overbodig als je nolva hebt.
Ik ben ook van mening dat wanneer iets dezelfde werking heeft (of bijna) dat je beter voor het middel kan kiezen met de minst kwalijke bijwerkingen. Van angstaanvallen bij nolva heb ik nog nooit gehoord bro.
Namelijk zijn uitleg aan mij erover ging nogal erg diep, moet eerlijk zeggen, voor mij te diep, dus ik heb het niet precies onthouden. Wellicht kan die het nog een keer uit een zetten
En juist bij een combi van beiden waarbij je beide lager doseert, is het aantal bijwerkingen geringer. 300 mg. clomid kan aardig wat sides geven, maar wanneer jij 50-100 mg. neemt heb je er amper last van.
admin zei:200 mg is echt waardeloos, ik ken zeker 5 gevallen waarbij het resultaat slecht was. Voor deca 300 -400mg. Maar ik ben van mening dat je voor een eerste kuur echt geen deca moet gebruiken, veel te moeilijk controleren goedje. Amerikanen niet sporen? Dat is veralgemenen bro!
zal kijken of ik er zelf nog iets over kan vinden, maar ben vrij druk vandaag.