rnldschwrznggr
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
Ik ga al een tijd lang naar de sportschool zonder doel. Ik klootte maar wat aan en boekte 0,0 resultaten. Nu wil ik dat wel, en dus heb ik een schema laten opstellen door een instructeur. Ben benieuwd wat jullie er van vinden! 
Alle oefeningen doe ik 12x, 10x en 8x.
Dag 1 en dag 3
Dag 2 en dag 4
Wegens een blessure aan mijn voet heb ik hardlopen op stil gezet. Ben wel van plan 2 keer per week wat cardio te doen na het trainen (het liefst zwemmen of de roeimachine).
Ik doe dit schema nu 3 weken, het gaat best goed. Ik ga zelfs al langzaam wat vooruit.
Graag feedback op het schema! Hoop dat ik ook antwoord kan krijgen op de volgende vragen:
- Ik heb uitgerekend dat ik 3700 calorieen per dag moet eten. Tot nu toe gaat dit prima. Is het dan ook goed om 4000 calorieen op trainingsdagen te eten en 3400 op rustdagen? Of is dit niet aan te raden?
-Wat vinden jullie er van dat ik 4 x per week buik train? Het leek me zo veel.
-Ik zou eigenlijk wel een dag 5 er bij willen doen. Zou je dan aanraden om daar een dag voor benen van te maken?

Alle oefeningen doe ik 12x, 10x en 8x.
Dag 1 en dag 3
- Row bent over standing - Barbell
- Assisted pull-up machine
- Deadlift - Barbell
- Biceps curl standing, alternated - DBs
- Biceps curl standing -Ez bar
- Hammer Curl, alternated - DBs
- Lunge, om en om - DBs
- Squat - Barbell
- Abdominal crunch machine
- Rotary torso machine
- Knee raise - Captain's chair
Dag 2 en dag 4
- Bench press - Barbell
- Bench press inclined - DBs
- Crossover - Pulley
- Triceps extension lying - DBs
- Triceps push down - Pulley
- Triceps dip machine
- Shoulder Press zittend - DBs
- Side Raise Standing - DBs
- Upright Row,smal - Barbell
- Abdominal crunch machine
- Side bends, links - DB
- Side bends, rechts - DB
- Knee raise - Captain's chair
Wegens een blessure aan mijn voet heb ik hardlopen op stil gezet. Ben wel van plan 2 keer per week wat cardio te doen na het trainen (het liefst zwemmen of de roeimachine).
Ik doe dit schema nu 3 weken, het gaat best goed. Ik ga zelfs al langzaam wat vooruit.
Graag feedback op het schema! Hoop dat ik ook antwoord kan krijgen op de volgende vragen:
- Ik heb uitgerekend dat ik 3700 calorieen per dag moet eten. Tot nu toe gaat dit prima. Is het dan ook goed om 4000 calorieen op trainingsdagen te eten en 3400 op rustdagen? Of is dit niet aan te raden?
-Wat vinden jullie er van dat ik 4 x per week buik train? Het leek me zo veel.
-Ik zou eigenlijk wel een dag 5 er bij willen doen. Zou je dan aanraden om daar een dag voor benen van te maken?

Dips zijn anders ook geen slechte assistentie. Maar voor een beginner die elke keer wat zwaarder gaat zou SL 5x5 toch zwaar genoeg moeten zijn om lekker uitgeput te geraken.