AndroidHealthClinic

Mijn beloofde Fibo pics

Ja was idd op het NK om Ibo aan te moedigen:p. Ibo helpt me ook om droger, echt droog, te worden. Foto's volgens.

Ibo was echt heel, heel erg goed daar!

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Armen zijn 52 a 53 cm...

Ibo zag er idd netjes uit, volgende keer wat meer schreeuwen he! Kreeg uit eindelijk pijn in mijn keel, maar bleef zo stil bij ibo :p

Moest ook nog eff voor mijn gymgenoot suiker schreeuwen natuurlijk :)
En mascha weer gezien, met oma gepraat, goddame, nog niet begonnen aan wedstrijden en ken iedereen al! :p

Moet maar stoppen op mijn hoogte punt denk ik. Hahaha

Damn beescht :D

Benen lijken idd kleiner, jammer van je knie

Laatst bewerkt:
Je bent ook wat lanher he, mooi! Was ook op het NK, wist niet dat er meerdere DBB'ers waren.

de t*ring, die 2de foto

• Topic Starter Topic Starter
en dan moet je voorstellen dat ie nu pas pro is geworden(toch? )

Zeker! Hij heeft desalniettemin zijn lengte tegen, hoewel dat in real life juist zijn fysiek zo bruut maakt.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Je bent ook wat lanher he, mooi! Was ook op het NK, wist niet dat er meerdere DBB'ers waren.

Weet ik... Heb je gezien maat;). Blouse met korte mauwen toch?

haha dat meen je niet, dat jij dat ziet! Was met Rene, weet niet of je weet wie dat is? Jij moet me zijn opgevallen, kan niet anders, voelde me klien daar..maar daar heeft iedere BB'er last van geloof ik hahaha.

Haha dat had ik ook... Komt omdat je jezelf nooit objectief kan beoordelen.

en lexie hehehe lachen man.

Haha dat had ik ook... Komt omdat je jezelf nooit objectief kan beoordelen.

precies. Niet aangestoken om toch eens de stap naar het podium te wagen? Ik lees nl droger komen en dan denk ik hij gaat eens kijken hoe dat gaat en dan....

Ja eens eerst kijken hoe ik er droog kom uit te zien... Ibo denkt wel dat ik hoge ogen kan gooien gezien mijn massa en structuur.

Jij succes op de Flex.

jij 120 kilo,yeah right.

Je benen zijn niet zo groot en je bent niet veel bigger dan Vaillant,die rond de 109 weegt en dikke,massieve benen heeft.
Zal wel 105 zijn ongeveer.
Desalnietemin leuke pics.

De weegschaal liegt altijd ja...

Arnold is trouwens mijn voorbeeld. Die heeft ook niet zulke grote benen, hetgeen veel atletischer overkomt.

waar heb jij dat gewicht dan wel hangen?
Phil Heath is 1m80 en weegt 120kilo .....

waar heb jij dat gewicht dan wel hangen?
Phil Heath is 1m80 en weegt 120kilo .....

Ik ben erg groot geschapen:p

Maar even serieus. Waarom die haat? Waarom zou ik liegen?

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Trouwens je ziet mij alleen in een spijkerbroek. Dus wat weet jij?

Laatst bewerkt:
haha damn seeker brute pics man!!

Terug
Naar boven