XXL Nutrition

Mijn beloofde Fibo pics

met zijn geslachtsdeel ?

he, vette fotos!

Maar t valt mij op dat die pros echt allemaal een enorm zieke pomp hebben altijd

Mooie foto's man, je kon net zo goed je shirtje uit doen en erbij gaan staan ;)

Laatst bewerkt:

Uhm nee.... ik heb boforli op msn en die is juist onder de indruk van de fysiek van Seeker. Beetje loze beschuldiging.

En naar die hater toe: laat anders ff wat pics van jezelf zien. Internet warrior. Sisevano was een heel stuk ieler en die zei dat ie 125 woog. Ja dat was een kloon idd. Seeker is behoorlijk big en als hij zegt dat ie 120 weegt nou prima toch. Dat je daarvoor een account gaat aanmaken is een beetje zielig imo..

waarsch superdemax om in die shape wat op de fibo rond te lopen!
respect

koppeltje links op de eerste foto: mirin

Heftig! Nu droog trainen en hup het podium op:D

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heftig! Nu droog trainen en hup het podium op:D

Ibo helpt me nu een beetje en die zag er echt super uit op het NK.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

waarsch superdemax om in die shape wat op de fibo rond te lopen!
respect

Liepen anders wel een hoop biggie gasten op de Fibo hoor.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

he, vette fotos!

Maar t valt mij op dat die pros echt allemaal een enorm zieke pomp hebben altijd

Ja die gasten zijn allemaal pumped up. Daarom staan ze denk ook niet constant bij de stands;).

helemaal geen haat,ik weet gewoon dat veel gasten vaak overdrijven,zowiezo met min.5kilo en dan heb je er die er nog verder overgaan.
Was je vorige gebruikersnaam Sisevano?

Dat je een gewone spijkerbroek kan dragen ,zegt al genoeg.
:sukkeltje:

Wtf, echt een heel bruut lichaam man! pro's dwarfen... sick:P

Respect man, alles is hier al gezegd in topic, vooral bruut omdat je ook relatief lang bent, keep it up :thumbup:

Geezus, volgens mij moeten die pro's zich erg ongemakkelijk gevoeld hebben naast jou :D.

t*ring wat ben jij groot bro, streeffysiek voor mij..
Respect :p

niceeee,, jij bent gewoon echt more animal than the zoo allowed;P

Brute foto's Seeker! je lijkt gewoon voller dan antoine vallaint:O echt Respecttt !!!

terugkomend over verschil in spierkwaliteit, als je je armen had geschoren toonde het ook anders he, meer definitie... maar zou je spierkwaliteit wel eens willen zien op een lage vetpercentage! volgens mij vald het verschil nog wel mee;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven