AndroidHealthClinic

mijn bulk schema goed??

hendrie

Huge Freak
Waardering
317
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
ik heb de cut er bijna op zitten volgende week wil ik beginnen te bulken!ik heb een nieuwe schema gemaakt! hoop dat het een beetje goed is graag reactie of verbeteringn altijd welkom!heb nog nooit echt gebulkt dus dit is me eerste me eerste cut is goed verlopen ben mooi wat droger geworden en me buikje is helemaal strak! nu wil ik dit natuurlijk zo houden en veel spiermassa winnen helemaal strak zal hij niet blijven maar moet ook niet te dik worden dus hoop dat dat hier mee kan! me onderhoudt licht tussen de 2900 en de 3000kcal zit er nu 700boven hoop dat dit oke is?me doel is wel om groter en sterkter te worden ben nu van 83 kilo na 75 kilo gegaan en aanzienlijk droger dus hoop nu grooter te gaan worden!

Bijlagen

volgens mij heeft het niet veel zin van te cutten voor je begint te bulken? of wel? je zal tog bijkomen en niet enkel spieren maar ook vet...

• Topic Starter Topic Starter
ja maatr je blijft toch altijd wisselen! cutten bulken cutten bulken

ja maatr je blijft toch altijd wisselen! cutten bulken cutten bulken

Je gaat pas cutten als er wat te cutten valt, ik heb (eerlijk gezegd) nog nooit gecut en begin dit jaar mijn eerste cut in 4 jaar omdat ik nu een respectabel aantal kilos ben aangekomen en is wil zien hoe ik in de cut eruit ziet.

Je gaat pas cutten als er wat te cutten valt, ik heb (eerlijk gezegd) nog nooit gecut en begin dit jaar mijn eerste cut in 4 jaar omdat ik nu een respectabel aantal kilos ben aangekomen en is wil zien hoe ik in de cut eruit ziet.

Ben ik het mee eens. Ik heb 1x "gecut", maar dat was meer voordat ik uberhaupt met deze sport begon, ik was toen een dik ventje van 16, ben toen door veel hardlopen en op voeding letten etc ruim 30 kg afgevallen, en daarná pas begonnen met massa bouwen.
Ben trouwens wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, hoe diep wil je cutten?

Ben ik het mee eens. Ik heb 1x "gecut", maar dat was meer voordat ik uberhaupt met deze sport begon, ik was toen een dik ventje van 16, ben toen door veel hardlopen en op voeding letten etc ruim 30 kg afgevallen, en daarná pas begonnen met massa bouwen.
Ben trouwens wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, hoe diep wil je cutten?

Ik denk tot de 8 % dus niet super extreem want de planning is ook om dit jaar richting de 110 schoon aan het haakje te gaan en zo mogelijk een wedstrijd te gaan draaien!

Ik denk tot de 8 % dus niet super extreem want de planning is ook om dit jaar richting de 110 schoon aan het haakje te gaan en zo mogelijk een wedstrijd te gaan draaien!

Dit jaar nog?? Je wilt dus in dit jaar eerst naar 8% cutten, dan groeien tot 110, en dan nog in wedstrijdshape komen?

Einstein,

Ben jij op die foto die op je profiel sta 100kg bij 14%?
(respect voor je foto trouwens)

maar wat vindt je van me schema?????kan ik er veel massa mee gaingen???

had wat voedingswaardes verkeerd met de eieren hier mijn nieuwe met de goeie gegevens!wat vinden jullie ervan?

Bijlagen

iemnad tips aanpassingen???

Terug
Naar boven