Heren en Dames,
Ik ben na een kleine 3/4 maanden weer van plan om te beginnen met liften. Stats:
Lengte: 188cm
Gewicht: 89 kg
bodyfat: 15-16% (schatting)
Nu heb ik een eetschema in mekaar geknutseld om een x massa proberen te bouwen. Ik heb schat ik zo'n 2.5 jaar getraind, maar daarvan was eigenlijk 2 jaar puur om gewicht te verliezen, en in dat laatste half jaar wist ik niks van voeding, dus dat heeft ook geen zoden aan de dijk gezet.(zonde van die shakes
)
Ik hoop dat jullie even naar dit schema willen kijken, en mij van nuttig commentaar willen voorzien. De shake die in de maaltijd van 17.00 staat drink ik overigens +- 30 minuten voor de training, en neem ik dus niet om 17.00
Thanks in advance!
Ik ben na een kleine 3/4 maanden weer van plan om te beginnen met liften. Stats:
Lengte: 188cm
Gewicht: 89 kg
bodyfat: 15-16% (schatting)
Nu heb ik een eetschema in mekaar geknutseld om een x massa proberen te bouwen. Ik heb schat ik zo'n 2.5 jaar getraind, maar daarvan was eigenlijk 2 jaar puur om gewicht te verliezen, en in dat laatste half jaar wist ik niks van voeding, dus dat heeft ook geen zoden aan de dijk gezet.(zonde van die shakes
)Ik hoop dat jullie even naar dit schema willen kijken, en mij van nuttig commentaar willen voorzien. De shake die in de maaltijd van 17.00 staat drink ik overigens +- 30 minuten voor de training, en neem ik dus niet om 17.00
Thanks in advance!

Zal wel in de supermarkt ff naar andere kijken!