SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien, in de betere PC shop heb je meer kans denk ik.
Je hoeft het niet voor heel de kast te gebruiken, de gevoelige onderdelen blaas je uit met het busje, de rest stofzuigen.

Hahaha, kennis heb ik wel .. heb m'n pc ook zelf in elkaar gezet en heb nog wel wat koelpasta liggen.
Ik maakte m'n vorige computerkast altijd schoon met de stofzuiger, maar heb vernomen dat dit niet goed hiervoor was door verschillende nerds op youtube enz. .. dat er dingen kunnen doorbranden vanwege elektrische gedoe die er bij stofzuigen vrijkomt ofzoiets.
M'n vorige computer was ook eens doorgebrand en de oorzaak weet ik niet, maar kan dus door de stofzuiger komen vandaar dat ik het zekere voor het onzekere wilde nemen.
Ik maak hem nooit schoon en hij werkt prima
problem?
[Link niet meer beschikbaar]Ik maak hem nooit schoon en hij werkt prima
problem?
Moet je de fans ook vasthouden als je bezig bent met een stofzuiger, liet hem namelijk erg draaien toen ik aan het stofzuigen was bij m'n oude computer.ik deed altijd op stage dit:
Je blaast m uit met de compressor, maar zorg dat de fans niet meedraaien dus bijv vasthouden of iets dergelijks
Excuses had ik niet verwacht.
Stofzuigen kan statische lading inderdaad opladen, al moet het heel gek lopen wil je computer daardoor doorbranden. Dan heb je wel meestal meer dan 220v nodig wil je, je videokaart laten fikken.

Hahaha, jij adviseerde mij nog om een eigen computer te bouwen laat 2009 toen ik een nieuwe computer zocht.
Kan ook zo zijn dat het door iets anders kwam hoor daar niet van, m'n videokaart was doorgebrand op m'n oude doordat de propellor vast zat onder de stof![]()