MuscleMeat

Mijn cut schema :)

TemporaryPain

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m98
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Beste DBB'ers,

Voordat ik dit bericht postte heb ik alle sticky's doorgelezen.

Ik zit nu sinds 13 februari in de cut.
Ik heb een schema gemaakt waarin al mijn info staat.

Ik train 5 keer in de week, een uur KT en aansluitend 45 min cardio. Hier verbrand ik 650-700 kcal op 60-70% max hartslag.

Ik zou hier graag tips en tops op krijgen, zodat ik weet dat ik de goede weg insla.
Tot nu toe ben 4,5 kg kwijt, 5 cm smaller geworden rond mijn taille, en ongeveer 2-3% BF afgevallen.

Ik hoop dat ik met dit schema goed zit en geen spiermassa verlies.
Ik kijk erg uit naar jullie reacties.

Met vriendelijke groeten,

Een nog niet zo'n ervaren dankbaar lid.

Bijlagen

Probeer ongeveer 0,5kg per week af te vallen. In t begin gaat het waarschijnlijk iets harder.

Persoonlijk zou ik iets meer variatie aanbrengen in je voeding en ook groente, fruit en ei toevoegen. Sla zit alleen water in.

• Topic Starter Topic Starter
Probeer ongeveer 0,5kg per week af te vallen. In t begin gaat het waarschijnlijk iets harder.

Persoonlijk zou ik iets meer variatie aanbrengen in je voeding en ook groente, fruit en ei toevoegen. Sla zit alleen water in.

Ik eet elke avond bij het avond eten andere voeding; bloemkool, spinazie, broccoli, gewokte groente etc. Ja precies 0,5 is genoeg!

Je zou ook iets meer vetten kunnen gebruiken, bijv. door lijnzaad, of vette vis op je beleg, zoals zalm.

Ik denk dat Erik1980 bij de verkeerde tabblad heeft gekeken (bij Nu ipv CUT)

Graag gedaan voor de schema ;)

Je zou ook iets meer vetten kunnen gebruiken, bijv. door lijnzaad, of vette vis op je beleg, zoals zalm.

Ik denk dat Erik1980 bij de verkeerde tabblad heeft gekeken (bij Nu ipv CUT)

Graag gedaan voor de schema ;)

Graag gedaan voor de schema?

Je zit wel erg laag in koolhydraten. Persoonlijk zou ik deze toch met 5% tot 10% verhogen, je kan dan je eiwitten met 5% tot 10% verlagen. Je kan dan nadien nog altijd meer koolhydraten weglaten. Houd ongeveer 0,5kg gewichtsverlies per week als richtlijn aan. In het begin kun je meer verliezen, maar dit is vooral vocht. Als je te veel onder je onderhoud gaat eten, heb je meer kans op spierverlies.
Cardio is zeker een goede manier om je metabolisme te versnellen en vetverbranding te stimuleren.

keep up the good work :thumbs:

Je zit wel erg laag in koolhydraten. Persoonlijk zou ik deze toch met 5% tot 10% verhogen, je kan dan je eiwitten met 5% tot 10% verlagen. Je kan dan nadien nog altijd meer koolhydraten weglaten. Houd ongeveer 0,5kg gewichtsverlies per week als richtlijn aan. In het begin kun je meer verliezen, maar dit is vooral vocht. Als je te veel onder je onderhoud gaat eten, heb je meer kans op spierverlies.
Cardio is zeker een goede manier om je metabolisme te versnellen en vetverbranding te stimuleren.

keep up the good work :thumbs:

Ja ik zie dat ik hoog in eiwitten zit, alleen heb ik veel voeding waar dit al in zit. Ik had al boterhammen met pindakaas toegevoegd omdat ik al laag zat in KH en vet. Nog tips qua voeding die ik kan toevoegen?

Zou iemand me nog tips kunnen geven over mijn voedingsschema?

Terug
Naar boven