sochtends bij opstaan ongv 8:30
brinta en een zakje muscle vitamins alle vitamine
rond kwart voor 10 35 min cardio en buik
ongv half 11 eiwitte shake en 2 bruine snede brood met kipfilet
kwart voor 1 2 kipfiletjes al a minutes met wat boontjes
rond 3 uur 250 gram magere kwark met wat honing erdoor
rond kwart voor 4 doe ik meestal mijn kracht training soms later
rond 6 uur avond eten meestal iets van beetje aardapels met groente biefstukje erbij of wat zilvervlies rijst met groente en kip of meergrane pasta
8u a half 9 eiwitte shake
11 u voor het slape gaan 250 gram magere kwark met wat honing
dit is ongv mijn schema soms voeg ik weleens wat toe of verander ik wat bijv wat gekookte eiere of ander beleg rosbief ofzo maar zo is het ongv weeg nu ongv 85 met een vetpercentage van 11% kom van 91 kilo heb bewust gekoze droger te worden door voeding en cardio zit nu in een kuur 3de week gaat lekker en heb weinig last van vocht en mn vetpercentage stijgt niet lijk wel graag jullie mening bedankt gr
brinta en een zakje muscle vitamins alle vitamine
rond kwart voor 10 35 min cardio en buik
ongv half 11 eiwitte shake en 2 bruine snede brood met kipfilet
kwart voor 1 2 kipfiletjes al a minutes met wat boontjes
rond 3 uur 250 gram magere kwark met wat honing erdoor
rond kwart voor 4 doe ik meestal mijn kracht training soms later
rond 6 uur avond eten meestal iets van beetje aardapels met groente biefstukje erbij of wat zilvervlies rijst met groente en kip of meergrane pasta
8u a half 9 eiwitte shake
11 u voor het slape gaan 250 gram magere kwark met wat honing
dit is ongv mijn schema soms voeg ik weleens wat toe of verander ik wat bijv wat gekookte eiere of ander beleg rosbief ofzo maar zo is het ongv weeg nu ongv 85 met een vetpercentage van 11% kom van 91 kilo heb bewust gekoze droger te worden door voeding en cardio zit nu in een kuur 3de week gaat lekker en heb weinig last van vocht en mn vetpercentage stijgt niet lijk wel graag jullie mening bedankt gr