MuscleMeat

Mijn eenzaamheid, mijn koninkrijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen andere mensen om je heen hebben is niet bepaald menselijk, now is it?

Wat als dat menselijk contact je gestresseerd en ongelukkig maakt? Niet iedereen kan rekenen op goeie vrienden/relaties. Ook is het vaak tijdelijk, dus zie ik het negatieve er niet aan.
 
Aparte levensstijl, ik zou het niet kunnen.. Heb toch graag mensen op me heen.
Daarbij een half jaar fappen zie ik echt niet meer zitten..
 
Wat als dat menselijk contact je gestresseerd en ongelukkig maakt? Niet iedereen kan rekenen op goeie vrienden/relaties. Ook is het vaak tijdelijk, dus zie ik het negatieve er niet aan.
Dan zou ik eerst eens meditatie proberen, en dan kun je altijd nog extremere dingen (zoals dit) doen als mediteren niet werkt.
 
into the wild, alleen maken dat je het niet te ver laat komen
 
ik zie het verschil niet met dit soort leeglopers, ze dragen niks bij

toch nog altijd meer dan de meesten onder ons, ik betwijfel dat er over ons nog wordt gesproken over honderden jaren na onze dood of dat we iets van blijvende waarde hebben achtergelaten.

Daarnaast snap ik dat hele idee van bijdragen niet, alsof je zoveel verschilt maakt door je belastingen netjes betalen of elke dag je kloten aftewerken van 9to5, twordt allemaal een beetje als te vanzelfsprekend bezien in de zin van "ja maar dat hoort nu eenmaal!"
**** it. gewoon je eigen weg uitstippelen en je zoveel mogelijk losweken van wat gangbaar is onder het gemiddelde klootjesvolk..

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 23:58 ----------

Mulisch en Claus waren - als ik mij niet vergis - in hun beginjaren nochtans schuimers.

en daar tegenover zijn er weer anderen die een gewone baan hebben naast hun schrijverscarriere, of in elk geval al genoeg verdienen of niet van een aqnder afhankelijk te zijn. en met af en toe eens goed doorzuipen is nix mis ;)
 
Daarnaast snap ik dat hele idee van bijdragen niet, alsof je zoveel verschilt maakt door je belastingen netjes betalen of elke dag je kloten aftewerken van 9to5, twordt allemaal een beetje als te vanzelfsprekend bezien in de zin van "ja maar dat hoort nu eenmaal!"
**** it. gewoon je eigen weg uitstippelen en je zoveel mogelijk losweken van wat gangbaar is onder het gemiddelde klootjesvolk..
)


Mij best, maar gelieve dan ook geen gebruik te maken van wegen, scholen, ziekenhuizen,... allemaal betaald door mensen die wel "netjes betalen en hun kloten afwerken".
 
Mij best, maar gelieve dan ook geen gebruik te maken van wegen, scholen, ziekenhuizen,... allemaal betaald door mensen die wel "netjes betalen en hun kloten afwerken".

maw jullie claimen grondgebied, bouwen er wat shit op en gijzelen dat vervolgens levenslang. Ik laat me niet bevelen door terroristen:)

edit: tenminste niet wanneer ze met flodders schieten omdat ze al hun kogels hebben opgebruikt doorheen de geschiedenis:)
 
Laatst bewerkt:
Mij best, maar gelieve dan ook geen gebruik te maken van wegen, scholen, ziekenhuizen,... allemaal betaald door mensen die wel "netjes betalen en hun kloten afwerken".

doe toch niet naief, alsof al diegenen die wel netjes in het gareel lopen, gemotiveerd worden door maatschappelijke verantwoordelijkheden.
De meeste doen het ook maar uit pure zelfinteresse of uit angst om scheef bekeken te worden.
 
Back
Naar boven