XXL Nutrition

Mijn eerste foto's

AbsTrain3r

Cool Novice
Waardering
0
Mijn eerste foto's.. ik heb eerst een tijd gevoetbalt maar ik wil me nu 100 procent inzetten voor BB. Ik heb laatste tijd gebulkt, en ik vraag me af als het genoeg is. Ik had de laatste paar maand ook niet meer kunnen trainen ivm mijn schouderblessure.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips zijn altijd welkom :P

je maakt een grap hoop ik

er is werk aan de winkel, maar ik zie daar toch al een klein beetje een triceps..

Success,

Hard Traine ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt. Zo dit zijn snelle reacties, en neej het is geen grap.. Ik ga zeer zeker hard trainen..

bulken is niet alleen u volproppen en niet trainen, terwyl je bulkt moet je ook hard trainen!

dit is het resultaat na 2 jaar?

Ik weet niet wat jij hebt gedaan,maar het is niet goed!

vergeten te trainen tijdens het bulken ?

• Topic Starter Topic Starter
dit is het resultaat na 2 jaar?

Ik weet niet wat jij hebt gedaan,maar het is niet goed!

Aiaiai jah ik zag dat een fout had gemaakt in mijn eerste post hier boven. Exscuses hier voor allemaal. Ik bedoel dat ik vanaf nu ga beginnen met BB, 2 jaar geleden kwam ik namelijk op deze forum en BB boeide mij altijd al. Sorry voor het ongemak

bier is ook lekker dus ik geef je groot gelijk

misschien kan je beter je buik spannen tijdens een foto die je wil gebruiken voor vergelijking, zeker met zo'n nick.

niet echt veel abs te zien ehh

ik wens je er veel succes mee

Bulken en niet trainen slaagt op niks natuurlijk...
En wat versta je onder bulken? want je moet wel schoon eten e.

Ik zou me nu een tijdje richten op cardio om dat vet weg te werken.

Succes!

Ik heb laatste tijd gebulkt, en ik vraag me af als het genoeg is. Ik had de laatste paar maand ook niet meer kunnen trainen ivm mijn schouderblessure.

Aiaiai jah ik zag dat een fout had gemaakt in mijn eerste post hier boven. Exscuses hier voor allemaal. Ik bedoel dat ik vanaf nu ga beginnen met BB, 2 jaar geleden kwam ik namelijk op deze forum en BB boeide mij altijd al. Sorry voor het ongemak

Je spreekt jezelf hier tegen hoor!
Bulken is niet jezelf volproppen, zeg dan gewoon: "ik heb extreem vettig en ongezond gegeten"
Je zegt dat je paar maand niet hebt kunnen trainen? En daarna dat je nu gaat beginnen?

Eén ding staat vast: je BF is véél te hoog! Stel een deftig voedingsschema en trainingsschema op! En cut mss zelfs maar eerst eens?

Veel succes iig!

S'avonds iets minder bier, en iets meer caseïne ;)

Succes in ieder geval.

Terug
Naar boven