MuscleMeat

Mijn eerste HST schema!

Bezoekers in dit topic

TheNose

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
7.307
Waardering
9
Ja mensen deze HIT addict gaat even wat anders doen namelijk HST! In een jaar HIT ben ik erg vooruitgegaan, maar elke training trekt vooral mentaal erg aan je. Daardoor raakte ik minder gemotiveerd voor het trainen, dus tijd voor wat anders. Dit is mijn schema, schiet er op, geef je tips, stel vragen, etc... en moedig me aan! :P

  1. Squat
  2. Leg curl
  3. Benchpress
  4. Dippen
  5. Chinnen
  6. Bend over row met barbell
  7. Bend over side raise
  8. Military press
  9. Triceps dumbbell press
  10. Biceps barbell curl
  11. Standing calveraise

Ik ga gewoon de standaard volgen van 2 weken 15reps, 2 weken 10reps en 2 weken 5 reps. In je week 7 probeer ik elke training mijn 5rep max te toppen om de mechanische load verder op te bouwen, misschien in week 8 ook hangt ervan af hoe verrot ik ben. Laatste training in week 7 of 8 gebruik ik om nieuwe 1rm metingen te doen, daarna week rust (9 dagen) en dan met nieuwe schema beginnen!

Nou mensen ik hoor het wel! Ik kan niet wachten tot het maandag is in ieder geval. :)
 
Mis enkel oefening voor zijkant schouders, maar dat hoeft niet echt...

Verder is het gewoon ok lijkt me!

Succes ermee!!
 
daxie zei:
Mis enkel oefening voor zijkant schouders, maar dat hoeft niet echt...

Verder is het gewoon ok lijkt me!

Succes ermee!!
Is military goed genoeg voor lijkt me. ;)

bedankt!
 
Military is voorkant!
 
bij alle druk oefeningen boven je hoofd spreek je alle 3 schouderkoppen aan alleen voorkant het meest.
 
luppie zei:
bij alle druk oefeningen boven je hoofd spreek je alle 3 schouderkoppen aan alleen voorkant het meest.
Thx Luppie!
Bij Military spreek je zelfs je traps aan, dus hoe kan dat dan alleen voorkant schouder zijn? ;) Niet zo zwart wit denken in oefeningen hoor, je spreekt meer spieren aan dan je denkt bij de meeste oefeningen!
 
Laatst bewerkt:
luppie zei:
bij alle druk oefeningen boven je hoofd spreek je alle 3 schouderkoppen aan alleen voorkant het meest.

Dus achterkant schouders ook ???
 
bouwens62 zei:
Dus achterkant schouders ook ???
Ja maar achterkant schouders wel het minst! ;)

BTW: Ik zit eigenlijk nog te kijken of ik er ergens deadlifts in zal gooien, misschien als afwisseling met een andere oefening? Kan ik het beste afwisselen met leg curls dan denk ik? Of gewoon zo laten en in mijn volgende schema weer deadliften? ???
 
Ik ben nu mijn vierde weekje hst aan het afronden en het bevalt me prima. Ik snak wel naar volgende week dat ik in de 5 reprange zit. Tijdens de 10 reprange weken ben ik een paar keer kotsmisselijk geworden. Misschien komt het omdat ik zo een hoog tempo hanteer: 30min per training.

Ik gebruik dit fullbody schema:
Deadlifts
bench
dips
pull downs
barbell rows
military press
squats
 
Suicide Sid zei:
Ik ben nu mijn vierde weekje hst aan het afronden en het bevalt me prima. Ik snak wel naar volgende week dat ik in de 5 reprange zit. Tijdens de 10 reprange weken ben ik een paar keer kotsmisselijk geworden. Misschien komt het omdat ik zo een hoog tempo hanteer: 30min per training.

Ik gebruik dit fullbody schema:
Deadlifts
bench
dips
pull downs
barbell rows
military press
squats
Ik ga in mijn volgende schema weer deadliften denk ik, pak in mijn bovenstaande schema wel genoeg benen en rug denk ik zo. :P
 
Man, dit moet ik even kwijt:

HST rocks!!! Ik heb al mijn persoonlijke records voor elke rep range geëvenaard en dat in mijn allereerste hst training!!! Tis zeker een klein jaar geleden dat ik daartoe in staat was... Ik kijk al uit naar men volgende hst cycli.

HST 4 life!

*dat doet deugd dat ik dit even kwijt kon*
 
Suicide Sid zei:
Ik ben nu mijn vierde weekje hst aan het afronden en het bevalt me prima. Ik snak wel naar volgende week dat ik in de 5 reprange zit. Tijdens de 10 reprange weken ben ik een paar keer kotsmisselijk geworden. Misschien komt het omdat ik zo een hoog tempo hanteer: 30min per training.

Ik gebruik dit fullbody schema:
Deadlifts
bench
dips
pull downs
barbell rows
military press
squats

Hoe doen jullie dips en chins als je geen contragewichten hebt?
 
blij dat zoveel mensen hst bevalt

dit is geen toeval meer
 
Back
Naar boven