Fitness Seller

Mijn eerste voedingschema,graag wat hulp/advies

green hornet

Novice
Waardering
0
Ik Ben nu 3 jaar aan het trainen,heb nooit echt op mijn voeding gelet,wel een beetje natuurlijk.
Maar nu vond ik toch tijd worden voor een goed schema,wil weer wat vooruitgang zien.
Dus wil spiermassa hebben/kweken en daarbij natuurlijk niet te dik worden.
Ik ben 2.00m en weeg momenteel 104 KG mijn vetpercentage weet ik zo niet.
Laatste meeting was volgens mij rond de 17/18%

Tot nu toe heb ik alleen maar de produkten in mijn schema,dus geen waardes van Kcal,eiwitten enz.

6.30 : 40 gram Whey+30 gram Dextrose +0,5L melk
1 stuk fruit kiwi of banaan
1 bruine boterham pindakaas
1 bruine boterham kip filet
1 bruine boterham kalkoen filet
eetlepel lijnzaadolie

10.00 : 2 eieren
1 bruine boterham pindakaas
1 bruine boterham kaas
1 bruine boterham kipfilet
1 muesli reep
0,5L vruchten/vitaminedrank

12.30 : 1 bruine boterham pindakaas
1 bruine boterham kaas
1 bruine boterham kipfilet
1 bruine boterham kalkoen filet
1 blikje tonijn
1 pakje sultana
1L melk

15.00 : 2 eieren
0,5L vruchten/vitaminedrank

17.00 : Rijst of Pasta
met vis of kip
Komkommer+tomaat of ananas
Bak yoghurt met muesli
0,5L ranja

19.30-21.15 Trainen

21.30 : 500 gram kwark +banaan
eetlepel lijnzaadolie

Verder heb ik deze supplementen besteld die ik ga gebruiken :
BCAA
Mega Grow
ZMA
Multi vit
Whey protein (al genoemd)

Ik hoop dat jullie mij willen helpen om het voedingsschema te veranderen/verbeteren,tips en al zijn welkom:D

In ieder geval vast bedankt

Grtn

lijnzaadolie sucked !20 € voor 30 x slecht spul, die maar 11 gr V bevat per eetlepel.

Bij de AH kan je van die 100gram pakjes koolvisfilet kopen.
Deze bevatten 18gram eiwitten en 0,5 gram vet, meer niet.
Deze kan je bereiden in de magnetron,oven en koekenpan dus ideaal!
Beetje peper en/of zout en als smaaktoeving, als je ervan houdt tenminste, een beetje ketchup of mosterd. In deze sausen zitten weinig Kcal en vrijwel geen vet.

Doe het zelf ook en werkt prima!

ik zal je een keer helpen...

je begint de morgen met trage khool. , whey en vetten. vergeet niet dat je lichaam maar 50-70 gr khool en 30-40 gr whey kan verwerken per 1u30 ongeveer ,(khool. het is te zien welke ardeid je doet).doe dit tot voor de training . neem dan je amino's of bcaa's . tijdens de training drink je snelle khool . (niet iedereen gaat hier mee akkoord gaan) maar ik doe het toch :). als je thuis komt je glucose resever's trg aan vullen (belangrijk). uurke later trg trage khool., pro , vetten .naarmate de avond valt niet te veel khool. niemeer eten ,omdat je die niemeer nodig hebt . maar toch khool.bij je whey of supplementen drinken (is belangrijk voor je voedingstoffen of supplementen naar je spieren te krijgen) . dit is dus op de manier hoe ik leef opgebouwd en ik ga er van uit dat je wil bulken.

grtz.

• Topic Starter Topic Starter
Meer mensen tips/aanmerkingen?

extreem weinig eiwitten, helemaal voor iemand die 104kg is en 2m lang is. p*ssy schema.

mass_builder zei:
extreem weinig eiwitten, helemaal voor iemand die 104kg is en 2m lang is. p*ssy schema.

Zozo een flinke kerel hoor als je dat durft te zeggen, in mijn ogen ben je pas een kerel als je iemand helpt en advies geeft van plaats deze complete ZINLOOSE posts te maken. Ik heb er zelf nog niet zoveel verstand van dus ik kan je helaas niet verder helpen en daarom kan ik ook niet goed reageren op jou schema..maar dit bericht slaat echt alles...succes ;)

maar volgens mij moet je hier wel op kunnen groeien

Pet0r zei:
Zozo een flinke kerel hoor als je dat durft te zeggen, in mijn ogen ben je pas een kerel als je iemand helpt en advies geeft van plaats deze complete ZINLOOSE posts te maken. Ik heb er zelf nog niet zoveel verstand van dus ik kan je helaas niet verder helpen en daarom kan ik ook niet goed reageren op jou schema..maar dit bericht slaat echt alles...succes ;)

Ik vind jou post eerder nutteloos?, zijn advies is simpel meer eiwitten :D

@ TS: er kan ook wel wat meer vocht in je schema vooral met dit weer momenteel, 4 liter water zou wel goed zijn voor je ;)

• Topic Starter Topic Starter
SuperKnurft zei:
Ik vind jou post eerder nutteloos?, zijn advies is simpel meer eiwitten :D

@ TS: er kan ook wel wat meer vocht in je schema vooral met dit weer momenteel, 4 liter water zou wel goed zijn voor je ;)

Met dit weer drink ik 5 Liter water per dag erbij,dus dat zit wel goed

Terug
Naar boven