MuscleMeat

Mijn ervaring op Clen...

Bezoekers in dit topic

Weer begonnen?
 
Dus je gokt wat je binnenkrijgt qua marco's?
 
M'n "stopweek" heb ik een week moeten verlengen, vorige week heb ik de Nijmeegse 4 daagse gelopen en dat leek me geen goed idee met Clen.
Ik heb inmiddels een voedingsschema gemaakt en ik weeg braaf m'n eten af.
(met dank aan dat handige exel formulier)
Ik zat nog steeds te laag in calorieën en in m'n eiwitten maar dat heb ik nu aangepast.
Nu zit ik keurig op de 25% 50% 25%
Vorige week tijdens de 4-daagse wel wat gesmokkeld met eten, gelukkig nog geen veranderingen in m'n stats.
Deze week moet ik m'n trainingsschema beetje aanpassen omdat m'n heupen behoorlijk pijn doen na alle gelopen km.
 
Werkt bij jou misschien niet Organa, bij mij werkt het wel.

ik vind het wel grappig dat je zegt dat het niet hebben van een vast voedingsschema bij jou ''werkt'' terwijl je tegelijkertijd ook zegt dat je naturel niet lager dan 24% bf kan komen :o beetje tegenstrijdig, niet? ik vind het zonde dat je zo snel naar zo'n middel gaat grijpen terwijl je te lui bent om een degelijk schema op te stellen en je eten af te wegen.
 
Ben benieuwd naar een update om te zien of het nou echt zo'n wondermiddel is, of dat cardio eigenlijk gewoon voldoende is. Want voor relatief marginaal vetverlies lijkt 't me toch niet waard om naar een dergelijk zwaar middel te grijpen. Dus ik ben benieuwd. Kom maar op met die stats!
 
Wondermiddelen bestaan niet!
 
Zoals ik al postte, ik heb inmiddels een voedingsschema, ik weeg keurig netjes m'n eten af.
Dat ben ik gaan doen omdat ik dacht dat ik nog steeds niet voldoende at, nu weet ik wat ik moet binnenkrijgen op een dag.
Ik train 5x per week split body met 25 min cardio erbij.
De rede dat ik zo snel naar een middel grijp is niet omdat ik lui ben om iets te doen, ik ben/was nieuwsgierig naar de werking ervan.
Verwachtte dus ook geen wonderen maar het geeft me wel de motivatie om er vol voor te gaan, hoe raar dat misschien klinkt.
Morgen is m'n weegdag dus stats post ik morgen.
 
Laatst bewerkt:
Wondermiddelen bestaan niet!

Het ligt er maar aan hoe je een wonder defineerd.
Sommige middelen kunnen erg op een wonder lijken, mits deze op de juiste manier gebruikt worden, met juiste dosering etc. etc.
 
De vraag is alleen of de werking van Clenbuterol nou echt aantoonbaar is of dat het met normaal (of meer) cardio ook was gelukt.

Ik bedoel, vetverlies is afhankelijk van zoveel factoren, naast een tekort aan caloriën, denk ook bijvoorbeeld aan stress e.d.

IMO moet het verschil met en zonder clenbuterol echt groot zijn om te kunnen zeggen dat het werkt, anders heb je nooit een soort van zekerheid. Verder zou het ook leuk zijn als hier wetenschappelijk onderzoek naar zou zijn, maar dat zal er wel niet komen aangezien dit middel toch nooit voor het doel als vetverlies op de markt zal worden gebracht.

Verder snap ik het "steuntje in de rug" verhaal wel, maar het is natuurlijk niet zomaar een 'leuk middeltje' gaat gewoon om zware medicijnen.
 
Clenbuterol is a β2 agonist with some structural and pharmacological similarities to epinephrine and salbutamol, but its effects are more potent and longer-lasting as a stimulant and thermogenic drug. It causes an increase in aerobic capacity, central nervous system stimulation, and an increase in blood pressure and oxygen transportation. It increases the rate at which body fat is metabolized while increasing the body's BMR. It is commonly used for smooth muscle relaxant properties. This means that it is a bronchodilator and tocolytic.
Ben meestal niet zo van het wikipedia quoten, maar hier word het een beetje in jip en janneke taal uitgelegd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Clenbuterol
 
Is het niet handiger om clen 2 dagen op en 1 dag af te gebruiken en dan 6 wken zoiets hoorde ik
 
Geef dan geen advies. Zeker niet van horen zeggen.

Met een halfleven 36-39 uur vlak je alleen de buildup wat op, maar je beta-2 receptoren blijven getriggert worden.

Downregulatie zal optreden. Daarbij wil je je lichaam ook wat momenten ontstressen. Om vet kwijt te raken is de kleine meerwaarde die clen brengt bij een hoger bodyfat niet de moeite afgezet tegen de bijeffecten.
 
Ik heb m'n doel bereikt, vp was met een tangmeting 21.7 % dus ik ben erg tevreden.
Eerlijk gezegd, denk niet dat ik t te danken heb aan de clen maar vooral aan het feit dat ik braaf 5x per week heb getraind en m'n voeding helemaal op orde heb.
Het was zeker een steuntje in de rug om toch te gaan trainen maar de bijwerkingen zijn t niet waard.
Clen is geen wondermiddel, zeker niet als je vp zoals de mijne nog best hoog is, ik heb m'n doelen weer bijgesteld en misschien dat ik er in een later stadium weer gebruik van ga maken maar voorlopig niet.
Conclusie: je bereikt meer met wilskracht en doorzettingsvermogen.
 
en dat had je op voorhand ook niet kunnen weten?:rolleyes:
Beetje verspilling van je gezondheid/geld imo ..
 
Als ik t van tevoren geweten had, dan had ik niet geprobeerd misschien.
En als ik alleen maar dingen kan doen die goedkoop en gezond voor me zijn dan gaat de lol er wel erg snel van af ;)
Ik zie t meer als een leerzaam experiment:)
Nu weet ik dat ik meer bereik met gezonde voeding en hard trainen, als ik niet met clen aan de gang was gegaan dan was ik niet op dit forum terecht gekomen en had ik daar niks over "geleerd"
Door hier te lezen wil ik alleen maar meer, heb weer nieuwe doelen gesteld.
M'n doel is nu een vp van 18%, wish me good luck

Dit is wel een beetje te jippie "dit is Disney" geworden nu ik t nalees...
 
Laatst bewerkt:
van 21 naar 18 is zo gebeurd ;)
 
Ga me nou geen valse hoop geven! ;)
 
Ik zit op vetpercentage van 18% en dalende zonder middelen. 2maanden geleden nog op 23%.
Gewoon goed voedingsschema,wat cardio en je gewicht in de gaten houden of die niet teveel daalt.
 
5% in 2 maanden? :eek:

Teach me!
 
Back
Naar boven