XXL Nutrition

mijn foto's

• Topic Starter Topic Starter
enige kritiek die ik geef , is dat jij nooit iets nuttigs te vertellen hebt over trainen of voeding , of eender wat.
waarom? omdat je geen klote kennis hebt? lees dan wat meer , en post wat minder onzin en het is absoluut niet verplicht om je alleen te beperken tot NL fora's :d

alleen maar nutteloze topics aanmaken , en om de 5 voet foto's plaatsen is geen meerwaarde hier.

omg :roflol:

jij komt hier maar net kijken, hoe kun jij nou weten wat ik hier al gepost heb? idd, ik post veel in het gare hanenhok, so what?!
ik heb zeker ook al nuttige posts geplaatst, er zijn genoeg mensen die ik hier al heb geholpen die me daarna kwamen bedanken
waar the **** haal je het nu weer dat ik geen kennis zou hebben? je bent hier amper een maand man!!!
en jou meerwaarde hier is???
ach wat, ik ga me er niet meer over opjagen, ik weet wel beter :wave:

ohjah btw , Chriskederat is mijn homo vriendje niet.
ken hem niet eens om eerlijk te zijn.

verder is het prima dat je naturel bent , kan ik alleen maar respect voor opbrengen.
houden zo !

nou dat laat je dan wel erg vreemd blijken, ik vraag me af waar je haat jegens mij vandaan komt?
zover als ik weet was ik je hier nog nooit tegengekomen, dus ik zou begot niet weten waar dit aan te danken heb hoor

jonge , ik lees al paar jaar op het forum , heb alleen nooit de moed gehad om mij aan te melden hier.

en dat ik nog niet zoveel posts heb komt omdat ik liever mijn tijd aan andere dingen besteed.

en dat je na 5 min al een reply schrijft zegt genoeg.

nou dat laat je dan wel erg vreemd blijken, ik vraag me af waar je haat jegens mij vandaan komt?
zover als ik weet was ik je hier nog nooit tegengekomen, dus ik zou begot niet weten waar dit aan te danken heb hoor

mischien ken je de betekenis van het woord haat niet.
maar ik haat niemand hier , ook jou niet lol.

kan er gewoon niet tegen als mensen commentaar geven terwijl ze zelfs niets nuttig te vermelden hebben.

en dat jouw fysiek niets met BB te maken heeft , zul je niet uit mijn mond horen.( train meer PL btw)

maar dit is een gesloten hoofdstuk.

succes met trainen nog ! (gemeend)

jonge , ik lees al paar jaar op het forum , heb alleen nooit de moed gehad om mij aan te melden hier.

en dat ik nog niet zoveel posts heb komt omdat ik liever mijn tijd aan andere dingen besteed.

en dat je na 5 min al een reply schrijft zegt genoeg.

:sukkeltje:

en dan nu maar hier even sanca dissen
sanca krijgt aandacht, dus sanca dissen = ook aandacht?
erg volwassen hoor

je hoeft je niet te uittelaten over mijn leven, je kent de ballen van me man
stop nu met mn topic te vervuilen en grow up

Laatst bewerkt:

kan er gewoon niet tegen als mensen commentaar geven terwijl ze zelfs niets nuttig te vermelden hebben.

en dat jouw fysiek niets met BB te maken heeft , zul je niet uit mijn mond horen.( train meer PL btw)

simpele oplossing voor, als je vind dat ik niks nuttig te vertellen heb, gebruik dan de negeerknop wil je

ik vind het maar erg als je op een forum als dit al ruzie moet gaan maken, iedereen heeft zn eigen ideeën en meningen
als ik totaal niets nuttigs intebrengen had had ik al lang een ban te pakken hoor :rolleyes:

ik hoop dat ericr of big t dit topic nog kunnen/willen opschonen, want dit heeft uberhaut niets meer met mn foto's te maken :(

jij ook nog sucses verder

:rolleyes: en wat ben jij dan aan't doen :rolleyes:
als sanca je tegensteekt blokkeer hem dan, hij gaat er heus niet wakker van liggen, maar stop toch in hemelsnaam met dit topic te vervuilen met je nutteloze posts man!

:woot: b*ch fight

Woooow jongens .... wel lief zijn voor elkaar he ....:D

Karma verdelen voordat Sanca blaat blaat ..

De posts van Sanca in de DBB-kroeg vind ik anders uiterst informatief. Toch Sanca!;)

ziet erg goed uit jonge :) lekker doorgaan

ziet er zeker goed uit sanca,

jammer dat je soms zo dom reageerd, het komt imo over alsof je denkt dat je "de man" bent waar iedereen respect voor heeft.

Mocht je toch zonodig de man zijn ga dan ook volwassen om met commentaar.

En wanneer je erover begint dat ik pas net kom kijken niet moet gaan b**chen
en niets van BB afweet..

... sorry ;)

jammer dat je soms zo dom reageerd, het komt imo over alsof je denkt dat je "de man" bent waar iedereen respect voor heeft.

en niets van BB afweet..

... sorry ;)

ga elkaar nou niet haten jongens :p heeft geen nut

ik haat ook niet ;)

ik wilde gewoon even mijn mening geven..

omdat er hier mensen zijn die negatief reageren tegenover sanca.
maarja het ging ook om de foto's hé en die zien er gewoon goed uit :)

niet een "die hard" bodybuilders fysiek, maar gewoon een goed afgetraint atletisch lichaam;)

en niets van BB afweet..

... sorry ;)

hoezo ik ben toch de man hier?! :p

ik haat ook niet ;)

ik wilde gewoon even mijn mening geven..

omdat er hier mensen zijn die negatief reageren tegenover sanca.
maarja het ging ook om de foto's hé en die zien er gewoon goed uit :)

niet een "die hard" bodybuilders fysiek, maar gewoon een goed afgetraint atletisch lichaam;)

thanks man! ach ja, ik kan wel tegen kritiek, maar sommigen willen gewoon rellen, en dan bijt ik van me af, dat ligt gewoon in mn aard ;)

Terug
Naar boven