XXL Nutrition

mijn foto's

• Topic Starter Topic Starter
Niveau is hier wel erg hoog...

misschien gek gezegd, ik doe ook kickboxen en taekwondo maar tijdens het trainen moet alles(ijzerwerk) uit iv.m. het ontstaan van wonden e.d.
das we raar als dat niet hoeft.

verder een goed lichaam! suc6 verder emt trainen

hou jij je maar kalm , straks word jij nog banned , zou een groot drama zijn voor het BBD forum met jou brutal kennis !

verder , dat je ook quote van ryu hebt staan weerspiegeld jezelf helemaal haha

hou jij je maar kalm , straks word jij nog banned , zou een groot drama zijn voor het BBD forum met jou brutal kennis !

verder , dat je ook quote van ryu hebt staan weerspiegeld jezelf helemaal haha

ben je hier nu nog?
hoe zielig kan je zijn man
ik hou me voor niemand kalm, zeker niet voor u, aansteller ga jij maar liever op superdudes posten, daar hoor je meer thuis

Heren, heren...:o

Geen foto's plaatsen als je niet tegen (opbouwende?) kritiek kan, lijkt me dan de juiste manier om te reageren.

Sanca zei:
owkee, en jij bent?!

zeker zo een meso met een kantoorbaantje hooked on juice?!

Ik zag hem nu pas staan....
Ik vind het niet zo gek dat je van een hoop mensen een grote bek krijgt:rolleyes: . Doe je huiswerk in de albums voordat je iemand vergelijkt met iets waar jezelf fysiek het meest op lijkt. Je krijgt serieuze kritiek omdat je fysiek niets met BB te maken heeft. Als je daar niet tegen kan,plaats dan geen foto's van jezelf. Daar doe je een hoop mensen een plezier mee. Met bijna 27 posts per dag gemiddeld weet ik wel waar het probleem zit, denk ik.

Laatst bewerkt:
waarom heeft z'n fysiek niets met bb te maken dan ???

Ik zag hem nu pas staan....
Ik vind het niet zo gek dat je van een hoop mensen een grote bek krijgt:rolleyes: . Doe je huiswerk in de albums voordat je iemand vergelijkt met iets waar jezelf fysiek het meest op lijkt. Je krijgt serieuze kritiek omdat je fysiek niets met BB te maken heeft. Als je daar niet tegen kan,plaats dan geen foto's van jezelf. Daar doe je een hoop mensen een plezier mee. Met bijna 27 posts per dag gemiddeld weet ik wel waar het probleem zit, denk ik.

krijg ik van een hoop mensen een grote bek?! dan weet je meer als mij :sukkeltje:
ik vraag me af wie jij en je vriendje zijn om je al zo goed te voelen om mij hier te komen dissen en je aantestellen
jij doet er een hoop mensen een plezier mee je bek dicht te houden en andere fora optezoeken

opbouwende kritiek kan ik zeker hebben, dat weten de andere leden hier ook, zij weten ook vanwaar ik kom en wat ik over heb voor mn sport(en) dus kom je hier alstublieft niet proberen interressant te maken en belachelijk te doen, om daarna met een zwak excuus afkomen dat ik niet tegen kritiek kan

net even je gallerij gecheckt, dus jij kuurt en ik ben naturel, dan doe ik het imo zeker niet slecht

6cf9nvo.jpg

5ya16gx.jpg

5xfatll.jpg

:fu:

Laatst bewerkt:
enige kritiek die ik geef , is dat jij nooit iets nuttigs te vertellen hebt over trainen of voeding , of eender wat.
waarom? omdat je geen klote kennis hebt? lees dan wat meer , en post wat minder onzin en het is absoluut niet verplicht om je alleen te beperken tot NL fora's :d

alleen maar nutteloze topics aanmaken , en om de 5 voet foto's plaatsen is geen meerwaarde hier.

ohjah btw , Chriskederat is mijn homo vriendje niet.
ken hem niet eens om eerlijk te zijn.

verder is het prima dat je naturel bent , kan ik alleen maar respect voor opbrengen.

houden zo !

Terug
Naar boven