- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lijkt ook een lichte vorm van gyno te hebben. Heb ik ook alleen is het bij mij net wat groter
Prima basis. Veel eten en hard trainen en niet bang zijn wat vetter te worden.

Kritiek pffff je bent 16 man, lekker doorgaan houdt de lol erin, wees niet te streng voor jezelf.
Je kan best met je maatjes stappen en wat drinken en afsluiten met een shoarma
Hoeft niet he maar leef ook lekker en zoals ik zei hou de lol erin.
Over 2 jaar heb je een dikke borst hoor en benen.
Succes
Hou je je voeding bij? Veel eten dan komt de massa. Goed fysiek voor je leeftijd ook
Lekker doorgaan waar je mee bezig bent. Goed om te zien dat je ook niet obsessed bent maar wel onwijs gemotiveerd

Goed zo leuk blijven vinden is imo het belangrijksteIk begrijp je reactie heel goed. Ik vind het echter heerlijk om naar de sportschool te gaan, ik ben nog nooit met tegenzin gegaan. En wat betreft cheatmeals, daar ben ik ook echt de beroerdste niet in hoor.
denk dat je nog wel wat meer dan 2900kcal mag eten.
Goed zo leuk blijven vinden is imo het belangrijkste

Heb zelf het gevoel niet echt goede genen te hebben. Wat denk jij?
wat maakt dit uit? WIl je dan opeens stoppen met trainen?
denk dat je nog wel wat meer dan 2900kcal mag eten.
2900 meer dan zat imo voor dat gewicht.denk dat je nog wel wat meer dan 2900kcal mag eten.
Waarom denk je dat?
Genoeg eten is belangrijk, maar met 64 kg hoef je echt geen 3500+kcal te eten om aan te komen.
Mooi dat je zo jong al begint Sly46.
Wat voor trainingsschema volg je trouwens?
Genen en potentie zijn dikke bullshit kerel.
De beste genen zijn niets waard als je niet als de beste traint. Ga er gewoon keihard voor. Als je nu al bezig bent op je 16e kun je een echte monsterfysiek hebben tegen je 19e, en met wat geluk zelfs op je 18e. Gewoon lekker hard gaan, dan steek je de kerel met de beste genen voorbij, want die zal nog niet aan het trainen zijn nu. Je eerste competitie is jezelf, dus probeer vandaag sterker te zijn dan je gisteren was.
Hou het maar lekker op 2900Kcal want zo laag is je bf helemaal niet als ze hier lijken te denken.
Goed eten en hard trainen is alles wat er momenteel toe doet kerel.
Succes!