AndroidHealthClinic

Mijn fysiek op 16-jarige leeftijd. Aanmerkingen?

• Topic Starter Topic Starter
Joh, je bouw is prima. Als jij lekker hard gaat trainen en voldoende blijft eten, bouw je een prachtig fysiek op.
Net wat @quibus zegt: lekker plezier erin blijven houden. Is zonde als je straks stopt omdat je te streng bent voor jezelf, en het daardoor met tegenzin gaat doen. Ik zou niet te streng gaan eten, gewoon zorgen dát je blijft eten, dat je voldoende eet en dat je lekker kan knallen in de sportschool

Bedankt voor je reactie. Hoeveel schat je in? Mijn bf is nu 10% dacht ik en mijn lengte 1.79. Wat denk je over mijn fysiek trouwens? Potentie?

Als ik je vergelijk met mezelf op 16 jaar dan zou ik niet zeggen dat je potentie hebt, niet dat ik dat over mijzelf wel kan zeggen. Is ook helemaal niet interessant, iedereen kan spier pakken en bij de een gaat het sneller als bij de ander. f**k it, deal with it. Gewoon lekker blijven knallen en voldoende blijven eten.. als je wat lekkers wilt.. gewoon doen..je kan het ook goed hebben. Al helemaal als je nog in de groei bent.

Genen en potentie zijn dikke bullshit kerel.

De beste genen zijn niets waard als je niet als de beste traint. Ga er gewoon keihard voor. Als je nu al bezig bent op je 16e kun je een echte monsterfysiek hebben tegen je 19e, en met wat geluk zelfs op je 18e. Gewoon lekker hard gaan, dan steek je de kerel met de beste genen voorbij, want die zal nog niet aan het trainen zijn nu. Je eerste competitie is jezelf, dus probeer vandaag sterker te zijn dan je gisteren was.

Hou het maar lekker op 2900Kcal want zo laag is je bf helemaal niet als ze hier lijken te denken.
Goed eten en hard trainen is alles wat er momenteel toe doet kerel.

Succes!

Tuurlijk wel, genen spelen een hele grote rol. Zijn er zat die slecht eten/trainen en gewoon vooruit schieten in massa.

En monsterfysiek op je 19e, misschien zelfs 18e? Ik weet niet wat jij onder monsterfysiek beschouwd..maar kom op zeg.

En waar schat jij mij in qua potentie? Goede bouw of niet. ???

Hangt van jou doel af, en verder maakt het helemaal niks uit omdat je er toch niks aan kan veranderen. Als ik zeg je hebt de beste bouw ever of de slechtste, het zal niks uitmaken. Als jij gewoon traint en voor jezelf alles eraan doet dan is dat het. Wat je bouw ook is.

Hangt van jou doel af, en verder maakt het helemaal niks uit omdat je er toch niks aan kan veranderen. Als ik zeg je hebt de beste bouw ever of de slechtste, het zal niks uitmaken. Als jij gewoon traint en voor jezelf alles eraan doet dan is dat het. Wat je bouw ook is.

Mijn doel? Om eerlijk te zijn een rambo (sylvester stallone) fysiek.

Genen en potentie zijn geen bullshit.

Hoe, wanneer en hoelang iemand traint staat los van of hij goede genen heeft of niet.
Genen en potentie zijn wel degelijk dikke bullshit.
De enige genen die ik ken zitten in een vial en potentie zit in de portemonnee.

Genen en potentie is waarmee mensen zich graag onderscheiden van anderen, maar er bestaat niet zoiets als een persoon die gemaakt is om een monsterphysique te krijgen.

Wat heb je wel met genen? De lengte van je pezen, lengte spierbuiken, vorm van insertie en oorsprong ed waardoor iedereen er uiteindelijk anderd uitziet.

Het is niet degene met de meeste potentie en de beste genen die wint. Wel degene die het hardst, het langst, het best, het meest doelgericht traint. Degene met de beste boeding wat hem betreft. Iemand die zijn lichaam door en door kent.

De waarheid is kwetsend, maar iedereen kan een prachtige fysiek behalen. Het enige verschil tussen de personen die het wel hebben en de personen die het niet hebben is het harde werk.

Ik volg op het moment dit schema:

Dag1: Armen + schouders zijkant
-Babell curl staggered met decline tricep extension: 3*8-4
-Incline curl staggered met seated triceps extension: 2 *8-6
-Spider curl staggered met bench dips: 2*10-12
-Low cross-over curl: 1* 15+
-Cross-over extension: 1*15+
-Lateral rais: 3*8-4 (cheatstyl), 2*12-10 (ultra strickt), 1* max (static hold)
------------------------------------------------------------------

Dag 2: Rug + schouders achterkant

Week1

-Pull down: 2*8-6(wijd/achter), 2*10-8(medium/voor). 2*8-6(supp. grip)
-Low pully row: 3* 10-6(supp.grip/laag), 3* 12-8(medium/hoog)
-Barbell shrugs: 3* 8-6
-Bend-over raises: 3*8-4 (cheatstyl), 2*12-10 (ultra strickt), 1* max (static hold)
-Hyperextensions: 2* 15

Week2
-Deadlift: 1/6/1/6/1/6
-Barbell row: 2*6-4 (supp.grip/laag), 2*8-6 (medium/hoog)
-Mach. Row (1 arm): 1* 8-6
-Pull down: 1* dropset
-Dumbbell shrugs (leunend): 3*12-6

Dag3: RUST

Dag4: Borst + schouders voorkant
-Week 1
-Barbell press: 1/6/1/6/1/6
-Incline flyes + press: 2*10-8
-Incline press: 2* 8-6
-Cross-over: 1* 15+
-Supinating front raises: 3*8-4 (cheatstyl), 2*12-10 (ultra strickt), 1* max (static hold)

Week 2
-Push press: 1/6/1/6/1/6
-Low incline cable flye 2*10-8
-Dips 2* max
-Cable flye 2 * 10-8

Dag 5: Benen
Week1
-Squat 1/6/1/6/1/6, 1*20 (breathing style)
-Roemanian deads: 3x 8-4
-Seated leg curl: 2*8-6
-Calf rais: 3*10-6
-Tibia rais: 2* 12-10
-Seated calf rais: 1*75 (rest/pause style)

Week2
-Leg press: 1/6/1/6/1/6, dropset 1*
-Seated leg curl: 2*8-6
-Sissy squat: 2* 12-10
-Seated calf rais: 3* 12-8
-Tibia rais: 2*15
-Calf rais: 1*75 (rest/pause style)

Dag6&7: RUST

Waar in Zyzz' naam heb je dat kutschema gehaald kerel?

Jouw genen komen uit een potje en naald maar dat zijn niet de genen waar ik het over heb.
Je hebt nou eenmaal verschil in lichaamsbouw en spiermassa.
Hou oud ben jij ook alweer?

Hé, dat lijkt Justin Bieber wel!

Genen en potentie zijn wel degelijk dikke bullshit.
De enige genen die ik ken zitten in een vial en potentie zit in de portemonnee.

Genen en potentie is waarmee mensen zich graag onderscheiden van anderen, maar er bestaat niet zoiets als een persoon die gemaakt is om een monsterphysique te krijgen.

Wat heb je wel met genen? De lengte van je pezen, lengte spierbuiken, vorm van insertie en oorsprong ed waardoor iedereen er uiteindelijk anderd uitziet.

Het is niet degene met de meeste potentie en de beste genen die wint. Wel degene die het hardst, het langst, het best, het meest doelgericht traint. Degene met de beste boeding wat hem betreft. Iemand die zijn lichaam door en door kent.

De waarheid is kwetsend, maar iedereen kan een prachtige fysiek behalen. Het enige verschil tussen de personen die het wel hebben en de personen die het niet hebben is het harde werk.

En nou terug naar de realiteit, als ik jouw moet geloven kan iedereen mr. O worden zolang je maar hard genoeg traint en genoeg in je propt/spuit.

Haha wat bedoel je daar nu weer mee?
110112_justin_bieber_flexing_muscles_lead.jpg

Terug
Naar boven