MuscleMeat

Mijn fysiek op 16-jarige leeftijd. Aanmerkingen?

Begin is prima toch! Je bent pas 16 jaar. Als ik jou was zou ik lekker veel gaan eten en gains maken. Zonnebankje erbij. Wie doet je wat.

Probeer je me nu op mijn grammar te pakken of....?? Faal je daar ook nog in: http://www.vertalen.nu/vervoeging?vervoeg=trainen&taal=nl&naar=en

Ik ben wel benieuwd naar jouw fysiek, want volgens jou is met mogelijk dat TS binnen 2 jaar al een monsterfysiek heeft...hoelang train jij al???
Hij traint niet lang maar is gelijk begonnen met aas ondat hij iets wilt "bereiken" en daarom zijn genen en bouw onzin en de enige genen komen uit een naald. Als zijn kind als hij die ooit krijgt wilt beginnen met aas zou hij hem graag helpen zonder zoals hijzelf een beetje karakter te tonen maar gelijk naar de makkelijkste weg grijpen.

ah is het er zo eentje

Genen en potentie zijn dikke bullshit kerel.

De beste genen zijn niets waard als je niet als de beste traint. Ga er gewoon keihard voor. Als je nu al bezig bent op je 16e kun je een echte monsterfysiek hebben tegen je 19e, en met wat geluk zelfs op je 18e. Gewoon lekker hard gaan, dan steek je de kerel met de beste genen voorbij, want die zal nog niet aan het trainen zijn nu. Je eerste competitie is jezelf, dus probeer vandaag sterker te zijn dan je gisteren was.

Hou het maar lekker op 2900Kcal want zo laag is je bf helemaal niet als ze hier lijken te denken.
Goed eten en hard trainen is alles wat er momenteel toe doet kerel.

Succes!

Waarom zou die nu nog niet aan het trainen zijn?

En stel dat die gast met goede genen even hard traint als u?

Ik doe nu een tijdje aan krachttraining. Ik heb zo'n 8 maanden een abbonement echter sinds enkele weken neem ik het pas echt serieus. Ik zorg dat ik veel en clean eet, genoeg slaap, voldoende drink en hard train.

Ikzelf heb het gevoel dat ik in ieder geval nog niet over massa beschikt, wellicht ben ik nog te mager. Tevens baal ik er van dat ik een rare vorm van borst heb (welbekende chest gap). Ik ben erg benieuwd naar wat jullie hiervan denken. Ik kan goed tegen kritiek, daar leer je immers van.

Hier wat foto's.
Ik heb geen foto's van mijn benen gemaakt omdat ik pas sinds 2 weken ben begonnen met het introduceren van een legday inclusief squats, calf raises etc. Vond het dus niet relevant daar een foto van te plaatsen.

Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Je hebt voor je leeftijd niet veel massa en een lichte vorm van gyno. Ik vermoed dat je hormoon huishouden niet op orde is, maar dat is in de puberteit niet vreemd.
Probeer oestrogeen verlagende voeding tot je te nemen en hou je testosteron gehalte hoog (weet niet of je een vriendin hebt). Daarnaast zou ik meer eten als ik jou was, clean bulken en dan zie je over een half jaar dat je resultaat geboekt hebt.

Hij traint niet lang maar is gelijk begonnen met aas ondat hij iets wilt "bereiken" en daarom zijn genen en bouw onzin en de enige genen komen uit een naald. Als zijn kind als hij die ooit krijgt wilt beginnen met aas zou hij hem graag helpen zonder zoals hijzelf een beetje karakter te tonen maar gelijk naar de makkelijkste weg grijpen.

Mijn biografie gelezen? Hoelang train ik al dan?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt voor je leeftijd niet veel massa en een lichte vorm van gyno. Ik vermoed dat je hormoon huishouden niet op orde is, maar dat is in de puberteit niet vreemd.
Probeer oestrogeen verlagende voeding tot je te nemen en hou je testosteron gehalte hoog (weet niet of je een vriendin hebt). Daarnaast zou ik meer eten als ik jou was, clean bulken en dan zie je over een half jaar dat je resultaat geboekt hebt.

Haha ja ik heb een vriendin

• Topic Starter Topic Starter
Is er wat te doen aan gyno of ben ik gedoemd?

operatie

Je hebt weinig potentie, maar goed dat je zo jong al begint met het realiseren van je doel.
Ik denk dat je eerst de newbie gains moet maken, voor we kunnen zeggen of je potentie hebt.
Ik schat je wel vrij smal gebouwd, helaas voor jou
Ik ben zelf meer Endo/Meso en ik denk dat jij eerder naar de kant van Ecto gaat
By the way nooit beginnen met kuren, dan wordt je gyno waarschijnlijk nog erger.

Je hebt weinig potentie, maar goed dat je zo jong al begint met het realiseren van je doel.
Ik denk dat je eerst de newbie gains moet maken, voor we kunnen zeggen of je potentie hebt.
Ik schat je wel vrij smal gebouwd, helaas voor jou
Ik ben zelf meer Endo/Meso en ik denk dat jij eerder naar de kant van Ecto gaat
By the way nooit beginnen met kuren, dan wordt je gyno waarschijnlijk nog erger.

Zeg nooit nooit. De gyno komt doordat hij in de puberteit zit, dit kan na de puberteit even goed verdwijnen.

Terug
Naar boven