AndroidHealthClinic

Mijn korte cutschema!

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijke punten worden hier gemaakt. Een conclusie voor mezelf:
- HIIT beter op rustdagen in de ochtend met caffeine en BCAA, om optimaal te kunnen proiteren van de voordelen.
- Low intensity cardio, zoals joggen kun je beter in de avond doen.

Dit zou wel ideaal voor mij zijn om te combineren op werk of rustdagen en dagen waarop ik train.

Kan dit goed? Of moet je conditie erg goed zijn voor HIIT in de ochtend, omdat je anders spiermassa afbreekt?

Als je conditie slecht is kan je opbouwen.
Bv eerste week minuut traag, 30 seconden snel en dan de volgende week 55 sec traag, 30 snel enzo.
Of beginnen met een halve hiit training en dan steeds langer op zelfde intensiteit.

Edit: [Link niet meer beschikbaar]

Als je conditie slecht is kan je opbouwen.
Bv eerste week minuut traag, 30 seconden snel en dan de volgende week 55 sec traag, 30 snel enzo.
Of beginnen met een halve hiit training en dan steeds langer op zelfde intensiteit.

Edit: [Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor de link!

Ik ga vandaag LI Cardio doen en daarna op rustdagen in de ochtend HIIT :)

ik gebruik 6 caps omega 3 van NOW foods per dag..

ik gebruik 6 caps omega 3 van NOW foods per dag..
Als je in de cut zit eventueel wat omega supplementen maar ik zou toch ook aanraden van af en toe vis te eten, zowel in cut als bulk voor omega en dan eventueel op de dagen dat je geen vis eet enkele caps nemen (maar geen 6).
In de bulk zou je toch zeker af en toe vis moeten eten, ook noten en zaden zijn dan zeker sterk aan te raden. Ik eet elke dag 200 gram noten + zaden in totaal (cleanbulk) en zit nog steeds maar aan 26% van kcal op hele dag vet. (=13,5 % van totaal grammen)
Edit: had mn schema aangepast vorige week en is nu slecht 150g noten per dag maar ook wat dingen waar noten in zitten toegevoegd dus zit wellicht toch nog steeds aan 200g noten/zaden als je dat er bij telt.

Ik neem deze: lijnzaad, sesamzaad, pindanoten, tarwekiemen, zonnebloempitten

Laatst bewerkt:
Nog een vraag:

Maakt het uit of je gelijk op onderhoud eet, wat ik nu doe, of langzaam zakt in kcal?
Ik ben maar ongeveer 600kcal gezakt.

Ik eet dus gewoon op onderhoud(op papier), maar heb echt honger, moe en hoofdpijn.
Maar ik neem aan dat dit normaal is? Even een mentale knop omzetten?

Nog een vraag:

Maakt het uit of je gelijk op onderhoud eet, wat ik nu doe, of langzaam zakt in kcal?
Ik ben maar ongeveer 600kcal gezakt.

Ik eet dus gewoon op onderhoud(op papier), maar heb echt honger, moe en hoofdpijn.
Maar ik neem aan dat dit normaal is? Even een mentale knop omzetten?
Niet van de ene dag op de andere veel omlaag gaan, eerst geleidelijk afbouwen.

Lichaam moet er aan wennen
Overschot naar tekort is groot verschil. Is zoals met iemand die eerst coke snuift en dan ineens stopt, krijgt ook ontwenningsverschijnselen. Niet echt vglbaar maar nu snap je het wel :)

Laatst bewerkt:
Overschot naar tekort is groot verschil. Is zoals met iemand die eerst coke snuift en dan ineens stopt, krijgt ook ontwenningsverschijnselen. Niet echt vglbaar maar nu snap je het wel :)

Hahha nee is duidelijk bedankt! Moet gewoon even wennen.

Als je in de cut zit eventueel wat omega supplementen maar ik zou toch ook aanraden van af en toe vis te eten, zowel in cut als bulk voor omega en dan eventueel op de dagen dat je geen vis eet enkele caps nemen (maar geen 6).
In de bulk zou je toch zeker af en toe vis moeten eten, ook noten en zaden zijn dan zeker sterk aan te raden. Ik eet elke dag 200 gram noten + zaden in totaal (cleanbulk) en zit nog steeds maar aan 26% van kcal op hele dag vet. (=13,5 % van totaal grammen)
Edit: had mn schema aangepast vorige week en is nu slecht 150g noten per dag maar ook wat dingen waar noten in zitten toegevoegd dus zit wellicht toch nog steeds aan 200g noten/zaden als je dat er bij telt.

Ik neem deze: lijnzaad, sesamzaad, pindanoten, tarwekiemen, zonnebloempitten
gast jij denkt dt iedereen evenveel caps moet gebruiken. ik weeg ruime 20 kg meer dan jou. meer hoef ik niet te zeggen. ik eet 3x per dag panga /tonijn en eet elke avond noten. daarnaast nog die 6 caps

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 08:18 ----------

ja dus waarom is dat slecht? je post nogal onzin.

Laatst bewerkt:
gast jij denkt dt iedereen evenveel caps moet gebruiken. ik weeg ruime 20 kg meer dan jou. meer hoef ik niet te zeggen. ik eet 3x per dag panga /tonijn en eet elke avond noten. daarnaast nog die 6 caps

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 08:18 ----------

ja dus waarom is dat slecht? je post nogal onzin.
Dan heb je die caps absoluut niet nodig en verspil je er enkel je geld aan. Natuurlijk heeft niet iedereen evenveel nodig... Heb ik toch helemaal niet gezegd dat iedereen evenveel nodig heeft.

Zal een vb geven bij het 2de. 3000kcal is je aangeraden dagelijkse energiebehoefte. In bulk eet je 3600, in cut wil je 2400 doen. Nu ga naar je docter en vraag of het gezond is van vandaag op morgen van 3600 naar 2400 te gaan.
Bij lage Kcal zal je lichaam zuiniger omgaan met de voedingsstoffen dat het binnen krijgt, als je direct van 2400 naar 3600 springt zal je extra vet bij krijgen in het begin. Omgekeerd geld dit ook maar dan met tekort aan voedingsstoffen.

Laatst bewerkt:
hahahahahahahahahahahahaha ja is goed man. :roflol::roflol: geweldig hoe mensen stellig overtuigd zijn van hun eigen gelijk terwijl ze geen gelijk hebben.

Laatst bewerkt:
hahahahahahahahahahahahaha ja is goed man. :roflol::roflol: geweldig hoe mensen stellig overtuigd zijn van hun eigen gelijk terwijl ze geen gelijk hebben.

Die gast is gek he??!!!

@ Machete, ik zag dat je ook al een ander topic had geopend over allemaal kleine onbelangrijke dingetjes. Serieus, de hoofdzaak is dat je op een gemiddeld dagelijks tekort(Gemiddeld ja, zo kan je een beetje spelen met refeeds op trainingsdagen en grotere tekorten op rustdagen bijvoorbeeld) van minimaal 500 kcal komt, zo val je prima vet af. Dat bepaald voor 95% je vet verlies, alle andere dingen zijn in grote lijnen dus bijzaak. Enige is dat je je eiwit hoog moet houden maar dat doet vrijwel iedereen hier al.

Grappig om die reacties te zien van leden uit 2011 en die nog nooit onder 10% vet gezeten hebben.

Grappig om die reacties te zien van leden uit 2011 en die nog nooit onder 10% vet gezeten hebben.
hoezo heb je weg gehaald dat je 70 kg weegt? :roflol: ik zat 2-3 maanden geleden nog op 9.7 % BF .
1.77 en 70 kg zijn natuurlijk echt super stats voor iemand die hier sinds sept 2010 lid is. Maar laten we OT blijven

Machete, posts van whami zijn (grotendeels) BS

hoezo heb je weg gehaald dat je 70 kg weegt? :roflol: ik zat 2-3 maanden geleden nog op 9.7 % BF .
1.77 en 70 kg zijn natuurlijk echt super stats voor iemand die hier sinds sept 2010 lid is. Maar laten we OT blijven

Machete, posts van whami zijn (grotendeels) BS
Omdat ik wist dat die weer aangehaald zou worden.
[Link niet meer beschikbaar]
Deze is ook 70 maar ziet er zo niet uit, ik zie er nu ook weer niet zo uit
maar gewicht alleen zegt niets, moest jij zo goed zijn als je probeert over te komen zou je dat weten. En niet iedereen wil er als de hulk gaan uit zien. Al aan gedacht dat ik ander doel heb?

Omdat ik wist dat die weer aangehaald zou worden.
[Link niet meer beschikbaar]
Deze is ook 70 maar ziet er zo niet uit, ik zie er nu ook weer niet zo uit
maar gewicht alleen zegt niets, moest jij zo goed zijn als je probeert over te komen zou je dat weten. En niet iedereen wil er als de hulk gaan uit zien. Al aan gedacht dat ik ander doel heb?
hey whami,
misschien is dit forum iets voor jou: [Link niet meer beschikbaar]

ik probeer niet goed over te komen ik geef mijn mening aangezien anders onzin word aangezien voor de waarheid.

ik ga nu niet meer reageren omdat totaal offtopic is, als je wil reageren moet je maar pmen.

xx

hey whami,
misschien is dit forum iets voor jou: [Link niet meer beschikbaar]

ik probeer niet goed over te komen ik geef mijn mening aangezien anders onzin word aangezien voor de waarheid.

ik ga nu niet meer reageren omdat totaal offtopic is, als je wil reageren moet je maar pmen.

xx
haha hoor dat een nieuweling zeggen. Weet jij eigenlijk wel wat bodybuilding is rofl?

Terug
Naar boven