XXL Nutrition

mijn kuur en droog trainen

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
halowa,

ik wou de volgende kuur over 4 weken beginnen 8weken 250mg sustanon en de eerste 4 weken daar nog ongeveer 20/25mg dianabol bij...

redelijke lage doseringen ... is voor mijn tweede kuur..maar ik denk dat ik er toch super van moet groeien aangezien ik nu echt puur!! spul krijg.. heb 1.5 geleden een jonge dezelfde kuur verkocht en die is 17kg!! bij gekomen ... zonder gelul...(van 85kg na 102kg)

nou reken ik natuurlijk niet op 17 maar 10 zijn altijd welkom...

maargoed even over voor na de kuur ik wil dan voor de zomer iets droger worden met name rond me middel ik heb thuis nog clen liggen en zag bij veel kuur schema's dat ze de twee weken na de kuur vaak clen gebruiken....

ik wil natuurlijk net als big steve mijn spieren bewaren.. en dat gaat nogal lastig samen ...

ik was wel aan het denken aan na de kuur blijven door bulken en e.v.t wat vet weg spuiten met helios ofzo???

grt eddy

met helios vet wegspuiten en toch bulken???

• Topic Starter Topic Starter
ja ik druk het nogal gemakkelijk uit... ik bedoel wel wat minder heftig bulken natuurlijk .... maar volgens mij kun je die helios namelijk heel goed gebruiken als je redelijk in de calorieen zit om het dan toch op de probleem plekken het vet% niet te erg te laten oplopen...???

of ben ik weer aan het trippen

Tis nog maar 13 januari he, hou die helios dan voor in mei en ga dan cutten voor de zomer

t'in inderdaad nog vroeg ja dus kan wel eff w8ten...

maar kost je helios ook spiermassa... om dat je echt op een gebied kunt spuiten lijkt het me toch niet ???

wat vinden julie verder van mijn kuur

en als laatst hoezo zie ik bij sommige massa kuren er na 2 weken clen..???

omdat ze er van uitgaan dat clen je helpt met je spieren te behouden na je kuur ikzelf geloof daar niet zo in.

En je kuur ziet er wel ok uit zou alleen de sust naar 500mg per week doen met 250 zie je wel resultaat maar het is wel aan de lage kant.

4cc

4CC zei:
omdat ze er van uitgaan dat clen je helpt met je spieren te behouden na je kuur ikzelf geloof daar niet zo in.

En je kuur ziet er wel ok uit zou alleen de sust naar 500mg per week doen met 250 zie je wel resultaat maar het is wel aan de lage kant.

4cc

ja wou ik eerst ook doen maar omdat die vriend van mij zo'n super resultaten behaald heeft had ik zo iets van ja..??

ik denk er nog even heel hard over na

Die helios zit toch ook T3 bij of in?? Dan zou ik gewoon in mij een goed dieet opstellen en evt. wat stackers of clen nemen.. Het plaatselijk verbranden van vet blijft een discutabel punt.

eddycaminos zei:
ja wou ik eerst ook doen maar omdat die vriend van mij zo'n super resultaten behaald heeft had ik zo iets van ja..??

ik denk er nog even heel hard over na

Ik zou gewoon met 250 beginnen bro :) als dit je eerste kuur is en je bulkschema klopt kan je aardig wat massa pakken :) Hoger doseren kan altijd nog, lager niet meer.

soulreaver zei:
Ik zou gewoon met 250 beginnen bro :) als dit je eerste kuur is en je bulkschema klopt kan je aardig wat massa pakken :) Hoger doseren kan altijd nog, lager niet meer.

het is hellaas niet meer mijn eerste... maar mijn eerste kuur was ook vrij licht.. en inderdaad ik kan altijd volgende kuur hoger gaan doseren...

Dit leek me ook n goed id als 2e kuur, misschien alleen na eerste 4 a 5 wkn sust verhogen naar 500, tenzij de resultaten met 250 goed genoeg zijn.

Dboll zei:
Dit leek me ook n goed id als 2e kuur, misschien alleen na eerste 4 a 5 wkn sust verhogen naar 500, tenzij de resultaten met 250 goed genoeg zijn.

ja die eerste weken groei je zowiezo met die d-bol... maar of dat effect heeft om in het midden van de kuur omhoog te gaan... zou wel makkelijk zijn..en zoiets had ik wel in ged8ten

Terug
Naar boven