Fitness Seller

mijn kuur

trala

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Dag mensen, ik wou even jullie mening horen en eventueel advies over mijn kuur.
Ik zal het per week doen en per ml. potjes per 10 ML

Maandag:
Tren acethate 1 ml
Overdrive 1 ml
Test enanthate 1 ml

Woensdag
Overdrive 1 ml
Test enanthate 1 ml

Vrijdag
Tren acethate 1 ml
Overdrive 1 ml
Test enanthate 1 ml

Dit de eerste 5 weken
-------------------------------------------------------------
De weken erna

Ik heb nu nog de helft van Test enanthate en overdrive over. Graag advies over wat hiermee te doen (ik denk zelf gewoon opmaken)

In deze weken ga ik over op sustanon en winstrol, iemand enig advies over de hoeveelheid en of het verstandig is om de test en overdrive die ik over had erbij te gebruiken totdat die op zijn.

ben wss een noob maar ach waar is dit forum anders voor ? :P

hoor et graag van jullie grt

Graag doseringen in mg.

hoop voor jou dat die test, test-p is ipv test-e
en als je een noob bent kan je beter wegblijven van roids

Waarom Test Ena ni op 1 dag en Overdrive zou ik op een andere dag samen zetten?
Waarom moeilijk als het gemakkelijk (en beter kan.)
En woensdag zou ik nog 1 ml Tren A zetten,EOD dus

Ierer zijn ding natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Je bent een noob, maar gaat iets van 2gr per week zetten?
Zet de doseringen er inderdaad even bij, want dit is zeer onduidelijk.
En wat ben je nu na die eerste 5 weken van plan?
Eens met de opmerkingen hiervoor.
Raar schema...

• Topic Starter Topic Starter
dit is wat er op staat hoeveel dat per 1 ml is weet ik dus niet.
test 250 mg
overdrive is 250 --- methandriol 90 boldone 150
tren 75 mg

dit is nu me 5e kuur, en het is altijd prima gegaan.

steven177 je zegt dat ik er beter van weg kan blijven miss heb je gelijk maar dat doe ik dus niet daarvoor is et nog veel leuk, zo is et gewoon. 5x per week ramme in de sportschool je eige de klere eten de hele dag en dat jaren lang al dan wil je het beste eruit halen, en daar heb ik graag meer advies over, en laat er nou net een internet site zijn waar ze dat graag geven.

de weken erna wil ik graag wat droger gaan maar tog massa kweken, aangezien ik nog test en overdrive over heb vind et ik het zonde omdat weg te gooien of te bewaren. maar omdat ik winstrol en sustanon neem weet ik niet of ik dat in comminatie kan doen.

zou ik overgaan op sus en win of heeft iemand beter advies?

sustanon is in feite ook al testosteron, maar dan is het een combinatie van verschillende esters. Als je dan ook nog een die testosteron door blijft zetten, dan zit je wel heel hoog in je testosteron. Dit raad ik je dus af.

Je kunt de overdrive wel doorzetten eventueel.

test 250 mg
tren 75 mg

steven177 je zegt dat ik er beter van weg kan blijven miss heb je gelijk maar dat doe ik dus niet daarvoor is et nog veel leuk, zo is et gewoon. 5x per week ramme in de sportschool je eige de klere eten de hele dag en dat jaren lang al dan wil je het beste eruit halen, en daar heb ik graag meer advies over, en laat er nou net een internet site zijn waar ze dat graag geven.

de weken erna wil ik graag wat droger gaan maar tog massa kweken, aangezien ik nog test en overdrive over heb vind et ik het zonde omdat weg te gooien of te bewaren. maar omdat ik winstrol en sustanon neem weet ik niet of ik dat in comminatie kan doen.

Misschien iets beter inlezen over aas en dan daarna eens terugkijken op je kuur....

:headbang:

word steeds gekker hier, wat een onzin kraam je uit, hoop niet dat er leden zijn die dit serieus nemen.

Als het je 5e kuur is weet je wel verdomd weinig m.b.t. AAS.

test 250 mg
tren 75 mg

Dus je wilt droger worden en massa kweken? Ja wie wil dat nou niet.........

Maar wat zijn je stats (lengte, gewicht, vetpercentage)? En zoals gezegd, je weet beschamend weinig over de spullen die je gebruikt...

test 250 mg
tren 75 mg

****ing hell!

Dosering is altijd mg/ml staat er dus 250 ga er dan van uit dat er 250mg per 1 ml in zit.

Jij gaat dus aan de 750mg test per week! Je injecteert een acetate ester maandag en vrijdag, de halfwaarde tijd is zo 48 uur. Wat je op maandag spuit is vrijdag inmiddels bijna tot 0 gereduceerd. Elke week piekt de hormonen concentratie en wordt bijna 0. Lijkt me behoorlijk slecht voor je. Tren a injecteer je dagelijks of zeker om de dag.

Laatst bewerkt:
****ing hell!

Dosering is altijd mg/ml staat er dus 250 ga er dan van uit dat er 250mg per 1 ml in zit.

Jij gaat dus aan de 750mg test per week! Je injecteert een acetate ester maandag en vrijdag, de halfwaarde tijd is zo 48 uur. Wat je op maandag spuit is vrijdag inmiddels bijna tot 0 gereduceerd. Elke week piekt de hormonen concentratie en wordt bijna 0. Lijkt me behoorlijk slecht voor je. Tren a injecteer je dagelijks of zeker om de dag.
lol 1500 mg test e per week en 500 mg test ace per week :roflol:
moet je voorstellen wat voor kuren die eerste 4 waren..

lol 1500 mg test e per week en 500 mg test ace per week :roflol:
moet je voorstellen wat voor kuren die eerste 4 waren..

??? Ik tel het toch ietsjes anders... 750mg test-e, 150mg tren-a en 750mg overdrive per week.

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

90+150= 240... dus wat is die overige 10mg dan?

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:00 ----------

Waarom de keuze voor deze middelen, deze combinatie, deze doseringen en de duur van de kuur?

Van wat ik begrepen heb is tren niet echt een lekkere combi met bold mbt je cardiovasculaire systeem.

Daarbij wordt over bold gezegd dat je dit beter voor een langere periode kan zetten (14+ weken). Nu vind ik persoonlijk dat bold ook korter kan, maar 5 weken vind ik wel veel te kort.

De methandriol in de overdrive schijnt gevoelig te zijn voor aromatase, zeker in combinatie met een grote dosering test, dus als dat klopt is dat ook niet echt aan te raden.

Die tren-a zet je dan twee keer per week ipv EOD, terwijl dat gezien de ester toch de voorkeur verdient.

Waarom niet de test iets verlagen naar 500mg per week, de tren 1ml EOD zetten (dus globaal zo'n 250mg per week), de overdrive bewaren voor een andere kuur en de winny als kickstart gebruiken?

Of wat ook kan, aangezien je tren-a zet en deze snel inslaat, zoiets:
wk 1-6 75mg tren-a EOD
wk 1-10 500mg test-e EW
wk 7-11 50mg winny ED

wk 12-15 20mg nolva met 20mg aro

Zou trouwens ook hcg nemen tijdens een dergelijke kuur.
Bulken of cutten kan beide met deze kuur. Hangt gewoon van je voeding en van cardio af.

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:19 ----------

Oefff.... Bekijk net de post-geschiedenis van TS. Iedere keer van die vage kuurtjes. Is hem ook al verteld, maar kennelijk toch niets mee gedaan. Jammer, is m'n poging TS te helpen waarschijnlijk toch nog voor niets geweest...

@TS ga als je blieft de stickies lezen kerel. Verdiep je eens in de stof. Op dit moment doe je kennelijk maar iets wat je van een grote jongen in de sportschool of van je dealer hoort en het slaat kant noch wal.
Hopelijk doe je hier nu iets mee en kom je binnenkort met een ander voorstel.

Laatst bewerkt:
??? Ik tel het toch ietsjes anders... 750mg test-e, 150mg tren-a en 750mg overdrive per week.

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

Waarom de keuze voor deze middelen, deze combinatie, deze doseringen en de duur van de kuur?
oepsie:o

Terug
Naar boven