XXL Nutrition

Mijn leven is kapot :( Help me aub!

laat je onderzoeken dan. zoals iemand anders al zei, je amandelen zijn misschien de oorzaak.

niet alleen amandelen, maar ook in de maag kan het probleem zitten.
ga idd eens naar de huisarts en laat dat ook eens onderzoeken, misschien
komt het ook omdat je bepaalde medicijnen neemt?

en ochtendurine.. wtf..
net zo goed neem je een glas sinaasappelsap, werkt nog beter door het zuur.

weet ik niet wat voor sinaasappelsap jij drinkt xD
en als dat mocht zijn ligt het probleem duidelijk daar. :)

Nou als ik mijn dag start met sinaasappelsap, dan heb ik daar de hele dag last van hoor!
Sowieso die chemische zooi uit pak, bah bah. Vers geperst, heerlijk. Mag wel bij het ontbijt, maar dan eet ik eerst m`n warme croissantje ;)

Hahahahahahahahahahahahahahaha wat een emo's lopen er hier ook toch rond zeg, goddamn:roflol:

Nou als ik mijn dag start met sinaasappelsap, dan heb ik daar de hele dag last van hoor!
Sowieso die chemische zooi uit pak, bah bah. Vers geperst, heerlijk. Mag wel bij het ontbijt, maar dan eet ik eerst m`n warme croissantje ;)

ja hehe, logisch heb ik ook. pers mn sinaasappelen gewoon zelf :D

je ziet je leven niet meer zitten? is ook niet veel voor nodig dan..

Dit moet trouwens wel een troll topic zijn, als je al zelfmoordneigingen krijgt van een slechte adem dan weet ik niet wat je gaat doen als er een naaste van je komt te overlijden oid.

Dan kan je beter nu gewoon jezelf opknopen want je gaat nog genoeg andere dingen tegenkomen in je leven wat een stuk zwaarder gaat zijn.:roflol:

Heb je toevallig ook last van constipatie? Daar kun je ook een slechte adem door krijgen, je adem kan er naar feces(poep) door gaan stinken.

Ga even langs de doktor (dit is echt het beste)

Heb je niet gewoon rottende tanden? Je moet wel poetsen hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je wilt dat het over gaat zal je elke dag je ochtendurine moeten drinken.. Is even doorzetten maar heel vies is het niet.

:lol:

Je moet gewoon naar de tandarts gaan en die zal uitmaken wat de slechte adem veroorzaakt en dan zal ze wel iets geven, kan verschillende oorzaken hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Foetor_ex_ore

Chloorhexidinedigluconaat dus

Of je kan ook altijd dit boek bestellen: [Link niet meer beschikbaar]
Nu voor een tijdelijk prijsje van 47€!

[Link niet meer beschikbaar]

hoe is je stoelgang? Daar zit vaak de oorzaak al.

En ga sowieso bij je huisarts langs. Moet zeker goedkomen, dus maak je er maar niet druk om!

kan je amandele zijn ...

ik zou naar een loverboy gaan.

Wedden dat je je polsen niet diep durft te kerven met een stanleymes of scheermes NixX? Zie je wel, je bent geen vent.

Terug
Naar boven