MuscleMeat

Mijn leven is kapot :( Help me aub!

Tis dus nog echt waar van die ochtendurine ook. excuses dan

wit spul klinkt als een bacteriele of schimmelinfectie

Laatst bewerkt:
Het meest onnozele topic van 2010 is al bekend :D .

Gast denk eens na wat je zegt. 'Mijn leven is kapot want ik heb een slechte adem.'

Shame on you.

T komt zoals al vaker gezegd uit je maag of door rotte tanden dan wel amandelen.
Drink je miss heel veel zuivel?Daar kan je ook gigantisch door gaan stinken!
Gewoon ff langs de huisarts gaan,die zijn wel wat gewend!

Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem :(.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken :(
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem :(
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten :(

Gebruik dan kauwgom met muntgeur ofzo, en poets je tong ook.

Gewoon ff langs de huisarts! Was laatst ook nog iets over op tv bij "genante aandoeningen", schijnt super makkelijk te verhelpen te zijn met een kuurtje (nee geen testo haha), aangezien je gewoon overmatig bacterieen aanmaakt in je mond. Soort infectie...
Succes!!!

Gewoon doen alsof je niks doorhebt net als al die andere stinkbekken.

Flos je ook? Ontstoken tandvlees gaat ook stinken namelijk, met flossen verhelp je dit.

ps: loser!

Als je wilt dat het over gaat zal je elke dag je ochtendurine moeten drinken.. Is even doorzetten maar heel vies is het niet.

dit is idd aan te raden, heb het van mijn 14e tot 17e gedaan en nooit meer ergens last van

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.

Ja maar hoe kunnen wij hem helpen dan? Beter maakt ie een afspraak bij een dokter of mondhygienist ofzo.

Gewoon even langs de huisarts gaan dan komt t wel weer goed;)

Vreemd. in mei 2009 werd je pas 15jaar en nu in januari 2010 al direct 21jaar ;)

Hahahahahahahahahahahahahahaha wat een emo's lopen er hier ook toch rond zeg, goddamn:roflol:

je zal dit maar hebben gozer, onderschat het niet
als je zelf wilt weten of je uit je bek stinkt gewoon effe met je wijsvinger-nagel over de achterkant van je tong schrapen en effe ruiken

Terug
Naar boven