- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Ga is naar de huisarts. Misschien is dat witte spul de oorzaak en kan het verwijderd worden.
Of mond hygiënist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga is naar de huisarts. Misschien is dat witte spul de oorzaak en kan het verwijderd worden.
Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten![]()
Als je wilt dat het over gaat zal je elke dag je ochtendurine moeten drinken.. Is even doorzetten maar heel vies is het niet.
dit is idd aan te raden, heb het van mijn 14e tot 17e gedaan en nooit meer ergens last van

Heb je er ook goede gains van gemaakt? mogenlijke synergie als je het mengt met je kwakje? wel goed idee voor een lekkere shake met een romig randje![]()

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.
Gewoon even langs de huisarts gaan dan komt t wel weer goed![]()
Ja maar hoe kunnen wij hem helpen dan? Beter maakt ie een afspraak bij een dokter of mondhygienist ofzo.
Hahahahahahahahahahahahahahaha wat een emo's lopen er hier ook toch rond zeg, goddamn![]()