MuscleMeat

Mijn leven is kapot :( Help me aub!

Ik eet veel groente en fruit.
Als ik vlees eet is het meestal kip.
rijst/pasta
eiwitshakes

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

dat meen je niet?

tuurlijk wel!

Ik stink ook uit me mond, het accepteren was makkelijker dan het poberen te verbergen.

Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem :(.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken :(
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem :(
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten :(

niet meer doorslikken als je klaar bent met je blowjob geven.

@TS : Kusjé? :$

Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem :(.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken :(
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem :(
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten :(

so i heard you liak trolling?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/andere-manier-om-whey-shakes-kopen-209796/
6x verjaard op een half jaar tijd :)

Mn leven is kapot:(

Ik ruik mn lul van 100 meter ver.

Serieus, koop gwn muntjes topicstarter of ga langst de doc, dit probleem is zo opgelost;)

mijn scheten stinken ook altijd :fuu:
ik haat mijn leven :fuu:

Minder poep eten.

als ik heb gesport stinken mijn voeten

IK KAN ER NIET MEER TEGEN, BYE CRUEL WORLD

Ok, en nu een serieuse reactie. De stank kan van je maag vandaan komen, met of zonder last van je maag kan er een enorme geur vanaf komen. Tanden poetsen werkt, 5 minuten. Kauwgom, voor zolang dit smaak en geur afgeeft. Beter ga je bij je huisarts langs ervoor, poets dan vooral NIET je tanden en neem GEEN kauwgom, anders snappen ze je probleem niet.

Ook kan het bij je tanden vandaan komen, slecht over je tandvlees heen poetsen geeft tandvleesonsteking, ontsteking in je mond, dus geur uit je mond. Oplossing daarvoor is simpelweg alles goed poetsen!
Ontstoken tandvlees is te herkennen aan het bloeden bij aanraking, dus meestal bloed het wanneer je er overheen poetst.

Succes ermee!

Een betere uitleg als dit bestaat er niet!
@ TS, je weet wat je te doen staat. Gewoon even naar de dokter gaan.
Komt mss gewoon van je maag, en zoals gezegd, een tongschraper doet ook wonderen.

@ Nietah, ben jij dokter ofzo? :D

Ik zie maar 1 oplossing: Vodka.

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.kuleuven.be/ck/2004_05/06/ck16-06-slechteadem.php
http://www.radio1.be/programmas/pepi/1429560

In Leuven voerde parodontologe Betty Vandekerckhove een spreekuur voor halitosis in. Een primeur in Europa. Dokter Vandekerckhove ruikt hier aan monden, onderzoekt speeksel, en helpt mensen van hun probleem af. Patiënten komen hier van overal terecht, vaak na een zoektocht van tientallen jaren...
Dr. Betty Vandekerckhove. Ze is parodontologe, en houdt ademgeurconsultatie in het UZ ST. Raphaël. (Je kan een afspraak met haar maken via het nummer: 016 33 24 83).
http://www.uzleuven.be/consultaties/Tandheelkunde
Sint-Rafaëlziekenhuis - Professor Daniel van Steenberghe
Daniel van Steenberghe, ‘Breath Malodor a step-by-step approach', Quintessence Publishing Co. Ltd., 2004

's morgens: tong schrapen, tanden poetsen, en eventueel mond spoelen.
overdag: tanden reinigen na elke maaltijd, regelmatig water drinken.
's avonds: interdentaal poetsen met rager, flossen, tanden poetsen.

je zal dit maar hebben gozer, onderschat het niet
als je zelf wilt weten of je uit je bek stinkt gewoon effe met je wijsvinger-nagel over de achterkant van je tong schrapen en effe ruiken

gaat niet werken voor mij, mijn wijsvinger stinkt sowieso

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.

Tuurlijk is klote. Voel ook wel met hem mee. Maar om nou te zeggen dat je je leven erom wil eindigen op een forum gaat een beetje te ver vind je zelf ook niet

Bel je tandarts en maak een afspraak met de mondhygiënist. Die zal je hele gebit goed reinigen.

Koop een tongschraper en gebruik die een aantal maal per dag.

Tandenstokers.

Tandflos.

Natuurlijk goed poetsen.

Poets ook even je gehemelte mee.

Minder eiwit eten.

Terug
Naar boven