AndroidHealthClinic

Mijn leven is kapot :( Help me aub!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mischien maagproblemen en komt de lucht daar vandaan.

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.

Omdat er mensen zijn die creperen van de pijn van kanker en andere ziekten. En die loser gaat effe zeggen dat hij zijn leven niet meer ziet zitten omdat zijn mond een beetje stinkt.
Groei wat ballen TS.

Ja ik gebruik kauwgom maar ja dat werkt maar paar min. en dan komt die vreselijke smaak in m'n mond terug en die geur :(
Ik heb ook achterop m'n tong wit spul zitten :(

(nee ik heb geen pic's, kwil liever dat niemand me herkent)

lijkt erop dat je maag kleppen niet goed sluiten ?

Ga ereen keer mee naar de dokter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat er mensen zijn die creperen van de pijn van kanker en andere ziekten. En die loser gaat effe zeggen dat hij zijn leven niet meer ziet zitten omdat zijn mond een beetje stinkt.
Groei wat ballen TS.

agh weetje er zijn ook mensen die zelfmoord plegen omdat hun vriendinnetje het na 4 maand heeft uitgemaakt,of omdat mensen een paar euro's schuld hebben.
Dus suicide omdat je uit je bek stinkt past mooi in het rijtje!

agh weetje er zijn ook mensen die zelfmoord plegen omdat hun vriendinnetje het na 4 maand heeft uitgemaakt,of omdat mensen een paar euro's schuld hebben.
Dus suicide omdat je uit je bek stinkt past mooi in het rijtje!

Kortom, zelfmoord blijft nutteloos! Moet je een keer zelf extra goed nadenken, extra je best gaan doen, ergens voor vechten en voor staan en zeer zeker iets van gaan leren, stop je met de les! :rolleyes:

De oplossing: Tetro Breath!

Nooit meer last van een vieze adem ;)

De oplossing: Tetro Breath!

Nooit meer last van een vieze adem ;)
Ik zou zelf voor een andere oplossing gaan:
duct-tape-3m.jpg

Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem :(.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken :(
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem :(
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten :(

lijkt mij dat je gewoon een schimmelinfectie hebt, niks dat antibiotica niet kan oplossen.

en off topic: vooral op een bodybuilding forum dit gaan posten inplaats van naar de dokter gaan. goed bezig:rolleyes:

emo-topik :P

Halitose (foetor ex ore)

Kan verschillende oorzaken hebben, tot een slecht sluitende kringspieren in de slokdarm/maag en verstoppingen van de darmen aan toe. (geloof dus geen **** van mensen die beweren op een forum een schimmelinfectie te kunnen diagnosticeren)

Kortom: echte arts bezoeken.

Terug
Naar boven