GnB
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wilt dat het over gaat zal je elke dag je ochtendurine moeten drinken.. Is even doorzetten maar heel vies is het niet.

Waarom maakt iedereen de TS belachelijk?Als hij echt erg uit zn bek stinkt is dat toch verschrikkelijk?Misschien brengt hij het overdreven maar toch.
Ja ik gebruik kauwgom maar ja dat werkt maar paar min. en dan komt die vreselijke smaak in m'n mond terug en die geur
Ik heb ook achterop m'n tong wit spul zitten
(nee ik heb geen pic's, kwil liever dat niemand me herkent)
Nee, orthodontist assistente, dus zie dagelijks vieze stinkende mondjes, ook al op zeer jonge leeftijd![]()

Ik hoop voor jou dat je een mondmaskertje draagt dan..![]()

Ik heb ze trouwens wel hoor, foto's a la bang voor mexicaanse griep 
Omdat er mensen zijn die creperen van de pijn van kanker en andere ziekten. En die loser gaat effe zeggen dat hij zijn leven niet meer ziet zitten omdat zijn mond een beetje stinkt.
Groei wat ballen TS.
agh weetje er zijn ook mensen die zelfmoord plegen omdat hun vriendinnetje het na 4 maand heeft uitgemaakt,of omdat mensen een paar euro's schuld hebben.
Dus suicide omdat je uit je bek stinkt past mooi in het rijtje!

Ik zou zelf voor een andere oplossing gaan:De oplossing: Tetro Breath!
Nooit meer last van een vieze adem![]()
Ik ben 21 jaar en doe al 4 jaar serieus aan bodybuilding.
Ik heb nu een getraint lichaam maar ben heel onzeker.
De oorzaak van mijn onzekerheid is mijn vreselijke adem.
Ik ga vaak naar een feestje maar durf daar bijna m'n mond niet open te doen omdat ik bang ben dat ze mijn adem gaan ruiken
Op school zeg ik niet veel door mijn slechte adem
Ik poets elke dag m'n tanden en spoel daarna nog es met mondwater maar toch gaat die vreselijke adem niet weg.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie mijn leven niet meer zitten![]()

Ah en hoe weet je dat Nietaahtje, liggen er elke dag mensen met een tent in hun broek op de behandelstoel dan?
Ah en hoe weet je dat Nietaahtje, liggen er elke dag mensen met een tent in hun broek op de behandelstoel dan?