MuscleMeat

Mijn metamorfose

nutz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
213k7c2.jpg

In de eerste foto was ik 20 jaar oud en pas begonnen met trainen serieus te nemen. Voordien deed ik turnen en af en toe krachttraining maar had ik niet bepaald een voedingsschema of trainingsplan.

De tweede foto is het resultaat van 3 tot 4x per week krachttraining en 3 tot 5x per week turnen in combinatie met verschillende diëten: van typische bodybuilding-kost tot "The Anabolic Diet" van professor DiPascal.

Ik ben bijna 15 kilo aangekomen over deze periode van bijna 5 jaar, hoewel de meeste vooruitgang het 1ste jaar heeft plaatsgevonden.

Netjes gezien de tijd die je ervoor uitgetrokken hebt!

groter is beter

vind het persoonlijk voor bijna 5 jaar tegenvallen het is niet slecht en er is zichtbare verandering maar er had zeker meer ingezeten denk ik
(en dan niet een klein beetje meer waar sommigen hier af en toe op doelen).

3,7 kilo per jaar is niet extreem veel maar ik heb het idee dat jou doelen nooit zijn geweest zo snel mogelijk bij te komen maar gewoon geleidelijk wat massa aanzetten, ik vindt het een net fysiek en leuke vergelijkingsfoto ook.

Mooi fysiek!

Tja, zoals poker al zegt is het niet een bijzondere progressie en is het waarschijnlijk niet jouw doel om een massa monster te worden, maar meer een look zoals dit. Ik zeg atletisch fysiek.

Nette fysiek, maar jij hebt natuurlijk nooit 24 koeien gegeten in die vijf jaar :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ruwe schatting, maar waarschijnlijk niet nee :-) Mijn doel is inderdaad niet zo groot mogelijk te worden maar vooral kracht te winnen en me fit te voelen. Ik doe turnen en freerunning wat nefast is voor de knieën met teveel lichaamsgewicht dus pure bulk is inderdaad niet mijn doel.

Het laatste jaar heb ik eigenlijk niet al te veel progressie geboekt. Het eerste jaar bijna 10kg zwaarder en de overige jaren met clean bulken en af en toe lichtjes cutten geprobeerd wat bij te schaven. Misschien moet ik wat extremere tactieken toepassen als ik nog leaner wil worden. Ik heb al geëxperimenteerd met clenbuterol maar daar ging mijn uithoudingsvermogen van omlaag en met ECA maar mogelijk had ik een fake want ik voelde er geen effect van hoewel er 200mg caffeïne in zou moeten zitten. Normaal gezien merk ik bij 100mg al iets.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 21:05 ----------

Overigens, lichtinval doet ook veel. De foto in mijn avatar ziet er bruter uit imho, en die is niet veel later getrokken.

3,7 kilo per jaar is niet extreem veel maar ik heb het idee dat jou doelen nooit zijn geweest zo snel mogelijk bij te komen maar gewoon geleidelijk wat massa aanzetten, ik vindt het een net fysiek en leuke vergelijkingsfoto ook.

meer dan 4 a 5 kilo per jaar gainen is erg moeilijk (naturel)

Ik zeg netjes en respect.
Niet bruut maar gewoon een atletisch fysiek.
+1

Netjes gedaan maat !
Kudos......

Ray....

Netjes, man.
Mooie fysiek

Haha geweldig die tekst eronder :P

Goed fysiek, mijn realistische naturel streef (met nog wel iets lager BF%). Ook al valt dit in 2-3 jaar te halen, dat maakt niet uit, gaat erom dat je uiteindelijk je doel bereikt. Goed gedaan!

ziet er goed uit mischien neit zo heel massa er bij maar tog resultaat

Haarimplant?:o

Vind het overigens niet bijzonder voor zo'n lange tijd, sorry.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 21:05 ----------

[/COLOR]Overigens, lichtinval doet ook veel. De foto in mijn avatar ziet er bruter uit imho, en die is niet veel later getrokken.

True, ik zat hier ook al naar te kijken. Post die eens in het goot.
Op de tweede foto heb je zeker een net fysiek, maar zo zie je dat lichtinval erg veel doet.

Het klopt in ieder geval wel wat ze zeggen :D Mannen worden knapper hoe ouder ze worden (tot bepaalde leeftijd haha)

Ik vind het er mooi uit zien!

Ziet er goed uit, idd post je avatar foto is groot?

Terug
Naar boven