XXL Nutrition

Mijn metamorfose

Nice hoor, alleen wtf is met die OP foto :P

De reden waarom hij er in de eerst post "slechter" uitziet is belichting. In kunstmatig licht lijk je veel groter omdat het licht minder vel is en meer schaduw is dan bij zonlicht.

Stel noobs die het verschil niet weten tussen normale foto's en pomp foto's

guess what phaggots, 90% van die fotos van jullie zogenaamde ideale lichamen zijn MET pomp. Zelfs die lazar angelov....

Prima fysiek verder.

Laatst bewerkt:
Goed fysiek, ja je had in die tijd meer massa kunnen pakken naar mijn schatting, maar als dit niet je doel was dan is er ook niets mis met wat je tot nu toe bereikt hebt. Veronderstel dat je voor turnen ook niet te zwaar moet worden.

Nice, net mijn streefdoel aangepast naar dit!

Als ik dit over 4,5 jaar heb behaald dan kan ik trots zijn op mezelf denk ik! Pfoe, denk dat dit voor de meeste mensen in de sportschool toch wel idd het streeffysiek is! ;)

Gratz!

Knap man! klein vraagje hoe krijgen je spieren voldoende rust om te groeien als je je turntrainingen in je schema plaatst? maar topfysiek en inspiratie voor velen!

• Topic Starter Topic Starter
Over het algemeen wel. Wanneer ik een zware ringtraining heb bijvoorbeeld kan het zijn dat ik het een dagje rustiger aan doe in de gym, of andere spiergroepen aanpak. Momenteel doe ik 3x2u wekelijks turnen en 3x1u gym afwisselend en zondag is rustdag. Om de paar maand ook een weekje helemaal niets, of een andere sport zoals wakeboarding want ik word onrustig wanneer ik zo lang niet aan sport doe :-)

Mooi gedaan man! je avatar foto en die op t strand. ben ook nu 2 jaar bezig maar nog niet tevreden! wel ver gekomen! Maar ongeveer zo een fysiek is toch wel IMO het aller mooiste.

Goed man!

wow verlichting doet echt ziek veel :O
op je pf span je wel aan?
Doe je DL/BP/squat? want ik ben wel benieuwd hoe zwaar en hoevaak je die doet.
net fysiek ;)

Terug
Naar boven