XXL Nutrition

Mijn metamorfose

Ziet er goed uit. Doel zal inderdaad geen hardcore BB'ing geweest zijn, denk dat je na het eerste jaar grotendeels voornamelijk je gains hebt vastgehouden. Niks mis mee :)

• Topic Starter Topic Starter
Ter vergelijking: deze is gisteren genomen met normaal licht maar na het trainen. Beetje pomp doet ook wonderen :)

1192oeh.png

Nice.
Sta je op elke foto met een zwembroek aan? :p

Amai op jouw body ben ik jaloers. Heel knap.

das geen 12% bf brah!
vrij netjes!

train je abs appart? of gewoon compounds

nice fysiek .. denk streef voor velen hier!

natty?

Jep mijn streeffysiek, vooral netjes in verhouding allemaal!

Vraagje, nog iets gebruikt hiervoor? en dan bedoel ik kuren, shakes, creatine etc? Mocht je het niet willen beantwoorden is dat ook goed maar ben nieuwschierig haha dan weet ik wat ik moet doen om dat te krijgen haha.

Netjes, geeft me weer wat motivatie in mijn cut.

wat wel opvalt of is door 't licht is dat je rechter schouder (voor jou rechts) wat achterloopt op links.

Snap niet dat sommigen zeggen dat dit niet het resultaat is van 'bodybuilding', massa/vet verhouding en proporties zijn keurig.
Alleen mis ik een beetje schouders, dat is het enige.

Wauw, dat verschil met de foto uit OP en de andere, insane!

Laatste foto komt je fysiek echt beter tot zijn recht. Erg netjes!

Groter en droger dan 97% van dbb. netjes

Ohja? 15 kg vvm erbij knallen natural in 5 jaar is gewoon uitstekend gedaan.
Op zijn na foto lijkt hij zelfs nog droger te staan.

@ ts goede progressie.

Op die eerste foto viel het nou eenmaal tegen man, kijk ook eens wanneer er gepost is.

Andere 2 foto's geven al een stuk mooier resultaat weer namelijk.
Hoewel ik er bij blijf dat er meer in had gezeten, dit was de TS zijn doel niet maar dan mag ik het evengoed zeggen.

das geen 12% bf brah!
vrij netjes!

train je abs appart? of gewoon compounds

Abs doe ik niet in de gym maar bij turnen worden die wel flink afgemat

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 20:49 ----------

Snap niet dat sommigen zeggen dat dit niet het resultaat is van 'bodybuilding', massa/vet verhouding en proporties zijn keurig.
Alleen mis ik een beetje schouders, dat is het enige.

Ja, schouders zijn idd mijn knelpunt. Daar ben ik momenteel het meest mee bezig, vervolgens borst.

Nice, je woont in Malta ? (ziet er exotisch uit die laatste pic)

nice fysiek .. denk streef voor velen hier!

natty?

Mijn doel is iets als deze gast, hoewel ik nog een paar jaar natuurlijk wil verder boeren voordat ik (mogelijk) met injecties begin als het echt niet meer vooruit gaat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 20:52 ----------

Nice, je woont in Malta ? (ziet er exotisch uit die laatste pic)

De laatste foto is in Panama genomen, maar ik woon in Cancun, Mexico.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 20:54 ----------

wat wel opvalt of is door 't licht is dat je rechter schouder (voor jou rechts) wat achterloopt op links.

Ik sta lichtjes langs een kant voorover gebogen. Waarschijnlijk lijkt het daarom enkel zo. Rechter arm is sterker dan de linker dus het lijkt me vreemd dat de rechter schouder kleiner zou zijn...

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 20:57 ----------

Netjes, geeft me weer wat motivatie in mijn cut.

Dan heeft mijn post nut gehad :) De commentaren motiveren mij ook om verder te boeren ondanks tragere resultaten. Hopelijk kan ik in 2016 een nog iets grotere en drogere foto plaatsen.

Jep mijn streeffysiek, vooral netjes in verhouding allemaal!

Vraagje, nog iets gebruikt hiervoor? en dan bedoel ik kuren, shakes, creatine etc? Mocht je het niet willen beantwoorden is dat ook goed maar ben nieuwschierig haha dan weet ik wat ik moet doen om dat te krijgen haha.

Shakes, creatine, vééél eten bij momenten :) Ik heb ook geëxperimenteerd met clenbuterol en ECA maar zoals eerder vermeld viel de eerste me tegen en de tweede was mogelijk fake. Momenteel neem ik 2.5mg en een scoop Bullnox (voornamelijk caffeïne) voor het turnen 3x de week 2 uur aan een stuk, zonder te ontbijten. Achteraf drink ik een shake (2 scoops, banaan en melk). Hopelijk lukt het zo nog iets droger te worden.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 21:07 ----------

Nice.
Sta je op elke foto met een zwembroek aan? :p

Op verzoek eentje in cargo pants dan, rug meteen ook zichtbaar :-)

15mxymh.jpg

Doodziek man!
Mooi fysiek gast.

Veel mexicaanse wraps naar binnen knallen ;-)

Heb zelf een hekel aan gericht bulken en cutten, wil lekker trainen en goed eten maar zonder gericht aan te moeten komen of af te vallen.

Aangezien jij bij al je foto's ongeveer op het zelfde vp% staat, ben ik benieuwd hoe jij dit door de jaren heen hebt aangepakt.

Verder ben ik ook wel benieuwd wat jou indeling is qua spiergroepen op een week en hoe een dag qua eten er ongeveer uit ziet.

Bedankt.

Het eerste jaar heb ik bijna exclusief gebulkt. Daarna een cut van een 6-tal maanden. Ik moet wel zeggen dat het soms meer uit praktische overwegingen was dan planning. Ik heb een aantal reizen gemaakt van 1 tot 3 maanden (waarvan een maand muay thai training in Thailand bijvoorbeeld) en dan verlies ik telkens gewicht omdat ik niet de hele dag door aan het eten ben zoals ik thuis gewoonlijk doe.

De afgelopen 5 jaar heb ik praktisch geen junk-food aangeraakt, maar bij momenten wel flinke hoeveelheden naar binnen gewerkt. Een tijd was ik calorieën aan het tellen en als ik me niet vergis was mijn maximum 4500 calorieën op een dag. Ik doe wel flink wat sport gedurende de week.

Qua trainen heb ik al heet wat methodes geprobeerd, maar de afgelopen twee jaar doe ik eigenlijk best weinig omdat ik anders niet voldoende herstel gezien ik ook minstens 6 uur aan turnen doe iedere week. Mijn schema is maandag borst en armen, woensdag schouders en bovenrug, zaterdag benen en onderrug. Meestal ben ik binnen en buiten in 45 minuten tot een uur. Een 5-tal minuten opwarmen, geen cardio.

Kwestie van dieet heb ik goede resultaten geboekt met het Anabolic Diet (DiPascale) maar mijn cholesterol was na 6 maanden gestegen van +/- 170 tot bijna 210 dus tegenwoordig eet ik voornamelijk voor mijn gezondheid en optimale prestaties voor sport. Low-carb is niet het beste dieet voor iemand die iedere dag gemiddeld 2 uur aan het sporten is.

Hier is een grafiekje van m'n gewicht over de afgelopen jaren:

http://tracker.dailyburn.com/locker_room/nutz

Ik ben beginnen loggen ongeveer 6 maanden na aanvatting van krachttraining. De weegschaal is niet altijd 100% correct: oneffenheden in de vloer kunnen soms verschil maken bijvoorbeeld, maar de trend is wel goed zichtbaar.

Terug
Naar boven