Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohja? 15 kg vvm erbij knallen natural in 5 jaar is gewoon uitstekend gedaan.
Op zijn na foto lijkt hij zelfs nog droger te staan.
@ ts goede progressie.
das geen 12% bf brah!
vrij netjes!
train je abs appart? of gewoon compounds
Snap niet dat sommigen zeggen dat dit niet het resultaat is van 'bodybuilding', massa/vet verhouding en proporties zijn keurig.
Alleen mis ik een beetje schouders, dat is het enige.
Nice, je woont in Malta ? (ziet er exotisch uit die laatste pic)
wat wel opvalt of is door 't licht is dat je rechter schouder (voor jou rechts) wat achterloopt op links.
De commentaren motiveren mij ook om verder te boeren ondanks tragere resultaten. Hopelijk kan ik in 2016 een nog iets grotere en drogere foto plaatsen.Jep mijn streeffysiek, vooral netjes in verhouding allemaal!
Vraagje, nog iets gebruikt hiervoor? en dan bedoel ik kuren, shakes, creatine etc? Mocht je het niet willen beantwoorden is dat ook goed maar ben nieuwschierig haha dan weet ik wat ik moet doen om dat te krijgen haha.
Ik heb ook geëxperimenteerd met clenbuterol en ECA maar zoals eerder vermeld viel de eerste me tegen en de tweede was mogelijk fake. Momenteel neem ik 2.5mg en een scoop Bullnox (voornamelijk caffeïne) voor het turnen 3x de week 2 uur aan een stuk, zonder te ontbijten. Achteraf drink ik een shake (2 scoops, banaan en melk). Hopelijk lukt het zo nog iets droger te worden.Heb zelf een hekel aan gericht bulken en cutten, wil lekker trainen en goed eten maar zonder gericht aan te moeten komen of af te vallen.
Aangezien jij bij al je foto's ongeveer op het zelfde vp% staat, ben ik benieuwd hoe jij dit door de jaren heen hebt aangepakt.
Verder ben ik ook wel benieuwd wat jou indeling is qua spiergroepen op een week en hoe een dag qua eten er ongeveer uit ziet.
Bedankt.